Welnee, gewoon gedoodverfde winnaar natuurtalentje ditdatzuszoquote:Op zondag 4 januari 2026 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn voor de wedstrijd als iemand nog enorm gaat verbeteren de komende tijdOf misschien vanavond al wel.
Ik vind Jamai ook nog steeds het beste, maar het kijkt gewoon leuker als er meerdere kandidaten zijn die kans kunnen maken op winst, anders is het ook niet spannendquote:Op zondag 4 januari 2026 22:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Welnee, gewoon gedoodverfde winnaar natuurtalentje ditdatzuszo
Ik voorspelde vooraf al dat de finale uit Jamai en Froukje zou bestaan omdat dat de zangers van het stel zijn, maar ik vind dat Annick het eigenlijk nog beter doet dan Froukje. En beiden komen niet in de buurt van Jamai
Ja het leek wel of sommige kandidaten een hogere score kregen omdat ze veel verbetering lieten zien en Jamai aan een hogere standaard wordt gemeten. Dat zag je inderdaad het meest bij de scores van Ed.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:22 schreef Moira het volgende:
Wtf is met Ed’s scores? Jamai en Isabelle allebei een 8 (terwijl Jamai duidelijk beter was) en Froukje dan ineens wel een 9 (terwijl Jamai duidelijk beter was)?
Is Ed dan toch Jamai aan een hogere standaard aan het meten dan de rest?
En dan Annick ook een 8 van hem alsof dat niet van veel hoger niveau was dan Isabelle?
Oh echt, ik dacht dat ze comedienne wasquote:Op zondag 4 januari 2026 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind Jamai ook nog steeds het beste, maar het kijkt gewoon leuker als er meerdere kandidaten zijn die kans kunnen maken op winst, anders is het ook niet spannend![]()
Annick is ook zangeres natuurlijk.
Ze heeft in ieder geval in musicals gespeeldquote:Op maandag 5 januari 2026 10:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh echt, ik dacht dat ze comedienne was
Verklaart waarom ze met die anderen in de top 3 staat
Ook wel benieuwd hoe de stukken worden verdeeld en op basis waarvan....quote:Op zondag 11 januari 2026 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit was tegelijkertijd veel minder ingewikkeld dan star wars om te dirigeren.
Lotr wordt een bingo voor @Felagundquote:Op zondag 11 januari 2026 20:52 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Welke films staan er nog meer op je kaart?
Dan kan de stift inderdaad nog even uit het vet worden gelaten.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lotr wordt een bingo voor @:Felagund
en dan verwacht ik eigenlijk ook nog iets van Morricone.
Lalaland had ik niet aan zien komenquote:Op zondag 11 januari 2026 20:56 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Dan kan de stift inderdaad nog even uit het vet worden gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |