Ik zal het hem binnenkort vragen als ik hem met zijn hondje weer binnen laat in het wandelpark waar ik werk.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef maily het volgende:
Ik denk dat het leuk wordt bij Hans Klok 🪄
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het hem binnenkort vragen als ik hem met zijn hondje weer binnen laat in het wandelpark waar ik werk.
Die laat dat stokje verdwijnen en rent daarna naar de trompettist om het stokje uit die trompet te halen.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef maily het volgende:
Ik denk dat het leuk wordt bij Hans Klok 🪄
Lekker voor de spiegel met een baton staan te zwaaienquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb Hans Klok al een paar weken niet met zijn hondje en zijn vriend bij ons wandelpark Caprera gezien.
Hij is zeker te druk met oefenen voor Maestro.
Hij was snel maar verder erg goed gedaan.quote:
Eens. Hij was consistent.quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, maar ik doe het hem niet na…
quote:Op zondag 21 december 2025 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eens. Hij was consistent.
Nog steeds stom dat Dominic nog steeds Engels lult trouwens.
Hoe lang woont hij al in NL?
quote:Dominic Seldis woont sinds 2008 in Nederland, toen hij bij het Koninklijk Concertgebouworkest kwam als solocontrabassist, maar hij voelt zich helemaal thuis en is een bekend gezicht geworden door zijn deelname aan programma's zoals Maestro. Hij is getrouwd met Floor en woont in Amsterdam/Weesp
Hij is feeling himself very thuis ja?quote:
De Moldau begint met twee bronnen die ontspringen en in elkaar verstrengelen om uit te groeien tot een grote rivier. Maar dat hebben we niet gehoord.quote:
Dominic vind dat hij een verschrikkelijke uitspraak van het NL heeft, hij schaamt zich daarvoor en wil daarom geen NL praten.quote:Op zondag 21 december 2025 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Praat Nederlands met me! Met je grounded en humble
Verder was het dirigeren best wel prut maar ze had er wel lol in.
Dat wordt niet beter als hij het blijft vermijden. Het lijkt een intelligente man zonder spraakgebrek. Hij moet over zichzelf heen komenquote:Op zondag 21 december 2025 21:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Dominic vind dat hij een verschrikkelijke uitspraak van het NL heeft, hij schaamt zich daarvoor en wil daarom geen NL praten.
Ik quote je ook nog wrongquote:Op zondag 21 december 2025 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat wordt niet beter als hij het blijft vermijden. Het lijkt een intelligente man zonder spraakgebrek. Hij moet over zichzelf heen komen
Hij slaat de noten en niet de maatquote:Op zondag 21 december 2025 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lol, Hans richt zich telkens op een instrumentengroep als hij een stuk herkent: nog meer chaos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |