abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219257696
Het nieuwe seizoen Maestro vanaf 21 december te zien

In Maestro gaat een diverse groep kandidaten de uitdaging aan om de meest complexe klassieke en populaire muziekstukken feilloos te dirigeren.
De presentatie is wederom in handen van Frits Sissing.
De vakjury bestaat ook dit seizoen uit dirigent en pianist Ed Spanjaard, contrabassist en dirigent Dominic Seldis en violist Isabelle van Keulen.

Dit keer wagen deze mensen zich aan een van de meest indrukwekkende uitdagingen in de muziekwereld:

• Zanger en presentator Jamai Loman
• illusionist Hans Klok
• Acteur Liz Snoijink
• Singer-songwriter Froukje Veenstra
• Cabaretier en acteur Isabelle Kafando
• Ex-commando Dai Carter
• Cabaretier en acteur Annick Boer
• Acteur Daniel Cornelissen

Bekijk deze YouTube-video

Van ontroering tot uitbundigheid: de deelnemers brengen muziek tot leven die raakt, verrast en verbindt. Maestro is niet alleen een competitie, maar ook een uitnodiging om klassieke muziek (opnieuw) te ontdekken.
Dit jaar hebben ze onder andere populaire klassieke stukken en filmmuziek op het repertoire staan. Het nieuwe jaar luiden ze in met een Weens Nieuwjaarsconcert.
In de finale brengen de finalisten traditiegetrouw een eigen interpretatie van De Vijfde van Beethoven.

Maestro is te zien vanaf zondag 21 december wekelijks om 21.25 uur bij AVROTROS op NPO 1.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker donderdag 13 november 2025 @ 18:21:35 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219258294
Ik denk dat het leuk wordt bij Hans Klok 🪄
pi_219258438
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef maily het volgende:
Ik zal het hem binnenkort vragen als ik hem met zijn hondje weer binnen laat in het wandelpark waar ik werk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219258587
Frok en Liz Snoijink, wat een leuke kandidaten
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Spellchecker donderdag 13 november 2025 @ 19:00:59 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219258606
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:42 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik zal het hem binnenkort vragen als ik hem met zijn hondje weer binnen laat in het wandelpark waar ik werk.
_O_ ^O^
pi_219259509
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef maily het volgende:
Die laat dat stokje verdwijnen en rent daarna naar de trompettist om het stokje uit die trompet te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')