Daarom zal miljarden pompen in Oekraïne dat probleem vast gaan oplossen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 04:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij heeft een door en door corrupt systeem geërfd, en dat oplossen gaat jaren duren.
En tijdens een oorlog zijn er andere prioriteiten.
Je begrijpt toch dat het afzwakken van de economische groei naar 0,6% totaal geen zoden aan de dijk zet wat ‘ineenstorting van de Russische federatie ‘ betreft?quote:
Ja dat begrijp ikquote:Op zondag 16 november 2025 00:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je begrijpt toch dat het afzwakken van de economische groei naar 0,6% totaal geen zoden aan de dijk zet wat ‘ineenstorting van de Russische federatie ‘ betreft?
Nou, van de baltische staten, Polen en Finland weet ik dat niet zo zekerquote:Op zondag 16 november 2025 00:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Echt niemand in de EU wil oorlog met Rusland
Beide landen acteren puur verdedigend, welk gedrag doet je denken dat ze uit zijn op oorlog?quote:Op zondag 16 november 2025 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, van de baltische staten, Polen en Finland weet ik dat niet zo zeker
Alleen de baltics.quote:Op zondag 16 november 2025 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net als de val van de USSR zelf, gaat er niet 1 factor zijn die de boel op z'n knieen brengt. Maar 1000en factoren, groot en klein, links en rechts, boven onder.....?quote:Op zondag 16 november 2025 00:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je begrijpt toch dat het afzwakken van de economische groei naar 0,6% totaal geen zoden aan de dijk zet wat ‘ineenstorting van de Russische federatie ‘ betreft?
Ah ja, de EU wou oorlog en de slaafse Oekraïners hebben toen braaf Rusland aangevallen.quote:
Oja? Die willen oorlog met Rusland?quote:Op zondag 16 november 2025 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat is tegen het zere been natuurlijk. Dat Oekraïne steun krijgt waardoor Rusland een hoge prijs moet betalen voor elke meter die ze innemen...quote:Op zondag 16 november 2025 00:07 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Daarom zal miljarden pompen in Oekraïne dat probleem vast gaan oplossen.
Nee, die willen ook geen oorlog met Rusland.quote:Op zondag 16 november 2025 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Rusland lijkt wel graag op de vuist te willen met EU.quote:Op zondag 16 november 2025 00:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Oorlog is voor onderontwikkelde holbewoners.quote:Op zondag 16 november 2025 00:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Propaganda van de Westerse wereldquote:Op zondag 16 november 2025 07:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Rusland lijkt wel graag op de vuist te willen met EU.
Waarom zouden Finland en Polen oorlog willen met Rusland?quote:Op zondag 16 november 2025 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg Europese landen die we voor de bus kunnen gooien, gelukkig.quote:Op zondag 16 november 2025 09:13 schreef The-BFG het volgende:
Nu nog aankomen met dat het Westen oorlog wil.. We hebben verdomd veel geluk dat we relatief ver van Rusland gelegen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |