Ik zie ze niet en ik volg toch echt een vrij breed assortiment. Ja, ik zie "de bekende" (bagger)kanalen wel hetzelfde artikel of delen er van herhalen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:52 schreef BlaZ het volgende:
Er komen steeds meer artikelen uit over het corruptieschandaal. Het is de vraag of Zelenski hier goed uitkomt aangezien er toch wel erg veel mensen uit zijn omgeving bij betrokken zijn en er lijkt ook meer kritiek op gang te komen.
De Russen meten dit soort corruptie breed uit natuurlijk, maar dit gaat om kritiek in de Oekraïnse dagbladen. Het gaat dan met name om interne consequenties.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie ze niet en ik volg toch echt een vrij breed assortiment. Ja, ik zie "de bekende" (bagger)kanalen wel hetzelfde artikel of delen er van herhalen.
Die heb ik gelezen, redelijk goed stuk al is het wel grotendeels gebaseerd op hearsay.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Russen meten dit soort corruptie breed uit natuurlijk, maar dit gaat om kritiek in de Oekraïnse dagbladen. Het gaat dan met name om interne consequenties.
https://kyivindependent.c(...)d-energy-chief-says/
Was altijd al zo.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:52 schreef BlaZ het volgende:
Er komen steeds meer artikelen uit over het corruptieschandaal. Het is de vraag of Zelenski hier goed uitkomt aangezien er toch wel erg veel mensen uit zijn omgeving bij betrokken zijn en er lijkt ook meer kritiek op gang te komen.
Dat is het meestal bij corruptieverhalen. Het probleem voor Zelenski is dat hiermee zijn direct cirkel besmet is en daarmee is openlijk kritiek leveren ineens een stuk makkelijker geworden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen, redelijk goed stuk al is het wel grotendeels gebaseerd op hearsay.
Valt wel mee, er waren natuurlijk andere corruptieschandelen maar dit gaat om 100 miljoen en om mensen uit de directe cirkel van Zelenski.quote:
Sindsdien alleen maar bergafwaarts met Europa, niet?quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
De Nazis hadden in ieder geval direct korte metten gemaakt met Rusland en Putin, en ook met migratie waren ze zo klaar. Wellicht hadden ze de equipment dan nog.
In dit licht, hebben we verkeerd beslist toendertime?
Nou ja nu Oekraïne begint met: Make nazis great again moeten we misschien gaan afvragen of we er wel goed aan gedaan hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sindsdien alleen maar bergafwaarts met Europa, niet?
Neuh, we hadden toen die Russen al moeten pakken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
De Nazis hadden in ieder geval direct korte metten gemaakt met Rusland en Putin, en ook met migratie waren ze zo klaar. Wellicht hadden ze de equipment dan nog.
In dit licht, hebben we verkeerd beslist toendertime?
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-jaar-mee-gekkenwerkquote:In de strijd om Pokrovsk vochten deze twee Nederlanders een jaar mee: 'Gekkenwerk'
Heeft ie al eerder aan de hand gehad dit soort situaties, zolang ie (zoals ie tot nu toe altijd gedaan heeft) actie onderneemt zal het wss met een sisser voor hem eindigen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Valt wel mee, er waren natuurlijk andere corruptieschandelen maar dit gaat om 100 miljoen en om mensen uit de directe cirkel van Zelenski.
Hoe is met Zelensky's oude vriend Ivan Bakanov? Die moest toen in de zomer van 2022 ook plotseling het veld ruimen, om onduidelijke redenen. Ja, hij zou niet anti-Russisch genoeg zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is het meestal bij corruptieverhalen. Het probleem voor Zelenski is dat hiermee zijn direct cirkel besmet is en daarmee is openlijk kritiek leveren ineens een stuk makkelijker geworden.
Wat niet helpt is dat een aantal van de verdachten hebben kunnen vluchten.
Niet genoeg tegen de vijand zijn die je volk aan het vermoorden is...quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoe is met Zelensky's oude vriend Ivan Bakanov? Die moest toen in de zomer van 2022 ook plotseling het veld ruimen, om onduidelijke redenen. Ja, hij zou niet anti-Russisch genoeg zijn.
Meer opzien gaf de arrestatie van kolomoisky, die Zelensky in zijn carrière heeft geholpen en ook de gehele presidents verkiezing heeft georganiseerd en betaalt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoe is met Zelensky's oude vriend Ivan Bakanov? Die moest toen in de zomer van 2022 ook plotseling het veld ruimen, om onduidelijke redenen. Ja, hij zou niet anti-Russisch genoeg zijn.
Ik denk niet dat Zelensky zelf echt corrupt is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer opzien gaf de arrestatie van kolomoisky, die Zelensky in zijn carrière heeft geholpen en ook de gehele presidents verkiezing heeft georganiseerd en betaalt.
Hij was destijds de John de Mol van Oekraïne (o.a.)
Maar ook dikke maffia, ik 2003 zou hij een concurrent door huurmoordenaars willen opruimen.
https://www.ukrinform.net(...)ct-killing-case.html
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Zelensky zelf echt corrupt is.
Het probleem is dat het in Oekraïne onmogelijk is om de macht te krijgen zonder steun van de oligarchen en dat dezen nadien ‘voor wat hoort wat’ willen.
Ze zeggen niet voor niets dat het een broedervolk is. Corruptie zit daar net zo goed in de haarvaten van de samenleving, allicht minder dan in Rusland maar toch.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het probleem is dat het in Oekraïne onmogelijk is om de macht te krijgen zonder steun van de oligarchen en dat dezen nadien ‘voor wat hoort wat’ willen.
Ik was altijd onder de indruk dat de president niet door 1 persoon wordt gekozen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Alleen in onze waardes als zeg Rob Jetten als president was gekozen door een financierder die ook huurmoorden pleegt was alleen dat al genoeg voor de schandnagel.
Maar goed het is een ander land.
Het was mogelijk door de enorm goede campagne met hulp van het media netwerk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik was altijd onder de indruk dat de president niet door 1 persoon wordt gekozen.
Ik leer hier elke dag weer wat.
Hij is op charisma en passie het presidentschap binnengerold en redelijk naïef allerlei vriendschappen aangegaan met bestaande personen in de politieke en militaire arena met een vrij egoistisch doel: zelfverrijking. Dat wreekt zich helaas.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit dit topic jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Russen meten dit breed uit natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |