quote:Op woensdag 3 december 2025 21:40 schreef Evangelion het volgende:
vrouwendarts blijft altijd vermoeiend
Ze is haar niveau ontgroeid zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ja doei babyshark. Tot nooit meer.
Ik denk dat Zjak zich hier voor zou schamen.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Broddelwerken van Zjak tijdens zijn laatste kunstje?
Deta Hedman gaat het doen dit jaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:47 schreef hole1988 het volgende:
Aileen de pottenbakster kan ook de boot weer op.
Roep het nou niet te hard. Straks blijkt een tegenstander een transgender te zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Deta Hedman gaat het doen dit jaar.
Krioelt toch naar de 2-1quote:
Met een gemiddelde van 95,84.quote:
Je had maandag moeten zien.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:58 schreef Kopiko het volgende:
Echt bomvol kunnen we het niet noemen.
Ik ben even kwijt in welke ronde - en bij welk gender - we nu beland zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:02 schreef hole1988 het volgende:
Wat een kapsels. Peter Wright moet vrezen.
Jeugd die alles tussen de benen mogen hebben of missen.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt in welke ronde - en bij welk gender - we nu beland zijn.
Maar wel 164 uitgooienquote:Op donderdag 4 december 2025 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een figuren.
Lawrie zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:32 schreef Gretzl het volgende:
Gaat de winnaar van Lakeside 2025 uit de partij Robb - Rosney komen?
Nee. Uit de wedstrijd Van Schie - McGuirk.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:32 schreef Gretzl het volgende:
Gaat de winnaar van Lakeside 2025 uit de partij Robb - Rosney komen?
Ik heb er zo'n zin in dat Hedman de finale haalt en dan haar tegenstander vlak voor de finale een coming out als transgender doet en hedman dan moet kiezenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Roep het nou niet te hard. Straks blijkt een tegenstander een transgender te zijn.
Gewoon op het podium een transgender reveal party houden.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zin in dat Hedman de finale haalt en dan haar tegenstander vlak voor de finale een coming out als transgender doet en hedman dan moet kiezen
Dat zal niet gebeuren, want bij de WDF mogen die alleen in de open categorie meedoen.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zin in dat Hedman de finale haalt en dan haar tegenstander vlak voor de finale een coming out als transgender doet en hedman dan moet kiezen
Die had daarna nog een prachtige meltdown in de commands onder tweets van Jetze Jan etc. helaas in no time daarna zijn account gedelete voordat ik kon screenshotten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het epitoom van domkijken, Ryan Hogarth (die alle haren er maar heeft afgehaald), was bij 2-0 achter meer bezig met het gooien van een blinde 180 dan met een comeback.
Ik heb een Benito-vijb bij James 'Beets' Beeton.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Die pijltjeritus worp van Beeton is écht verschrikkelelijk. Maar dan hebben we Francois Schweyen nog in de aambeiding!
quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die had daarna nog een prachtige meltdown in de commands onder tweets van Jetze Jan etc. helaas in no time daarna zijn account gedelete voordat ik kon screenshotten.
Je hoort op 15 seconden al iemand "three" zeggen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |