Dat was dan ook de bedoeling.quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 20 november 2025 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, heb je onze VVD'er weer.
Hier zou je bijna z'n microfoon voor moeten uitzetten. Jemig.quote:Op donderdag 20 november 2025 15:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Baudet en reacties van mensen/bots daaronder dat ze het eens zijn met hem
Joh..quote:Op donderdag 20 november 2025 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was dan ook de bedoeling.
I.d.d.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:42 schreef franklop het volgende:
Niks mis met beleggen. Liefst een boterham met kaas
Ik heb me wel verbaasd dat Alex Kroes niet short is gegaan.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:38 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
I.d.d.
Ik zit te popelen om short te gaan op een staatsbankroet van Nederland zodra Karremans aantreedt als Minister van Financiën.
Al een paar dagen volgens mij ja. Ben benieuwd wie het was.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:17 schreef Szura het volgende:
Haagse Outsider eindelijk van X verdwenen?
Ik vond deze ook niet doodsimpel, maar ik ben dan ook niet voor Ajax en een aantal bijnamen zijn echt wel voor mijn tijd.quote:
Goh, die hebben elkaar allemaal opgetrommeld in hun Telegramgroepje.quote:Op donderdag 20 november 2025 15:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Baudet en reacties van mensen/bots daaronder dat ze het eens zijn met hem
Ik zou ook gigantisch falen bij deze vraag.quote:
2025 blijft leverenquote:
En bedenk eens hoeveel feestjes hij gaat missen komende 30 jaar.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:11 schreef Hamlapjes het volgende:
René Karst ook te dik in de kist, zie ik
Zuiplappedquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Drommels, drommels!quote:
Atje voor de sfeerquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:11 schreef Hamlapjes het volgende:
BBB is echt zo’n aidspartijquote:Op vrijdag 21 november 2025 15:37 schreef hhh38 het volgende:
Nederland organiseert met Colombia top over afbouwen 'fossiel', BBB niet blij
Positief verrast
Een boze Henk Vermeer is altijd goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |