De nieuwe verdeling van WK-plekken is ook niet bepaald voordelig voor de UEFA. Azië heeft zo’n beetje een verdubbeling van plekken, en Nieuw Zeeland heeft eigenlijk een vast ticket cadeau.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 WKs op rij zonder Italië zou bizar zijn.
quote:Op woensdag 19 november 2025 08:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang het een telefoon en geen dick is
De gemiddelde Italiaan heeft ook geen binding meer met het nationale elftal. Die kijken tegenwoordig liever naar Sinner.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De nieuwe verdeling van WK-plekken is ook niet bepaald voordelig voor de UEFA. Azië heeft zo’n beetje een verdubbeling van plekken, en Nieuw Zeeland heeft eigenlijk een vast ticket cadeau.
Dit is overigens wel echt het slechtste Italië ooit. Voorheen hadden ze ook altijd wel de gunfactor bij mij, door spelers als Chiellini, Pelle, Bonucci, etc. Nu mis ik die binding wel.
Afrika had er wel wat meer mogen hebben tov Azië.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De nieuwe verdeling van WK-plekken is ook niet bepaald voordelig voor de UEFA. Azië heeft zo’n beetje een verdubbeling van plekken, en Nieuw Zeeland heeft eigenlijk een vast ticket cadeau.
Dit is overigens wel echt het slechtste Italië ooit. Voorheen hadden ze ook altijd wel de gunfactor bij mij, door spelers als Chiellini, Pelle, Bonucci, etc. Nu mis ik die binding wel.
70% van alle deelnemers aan kwalificatie Zuid-Amerika mogen naar WKquote:Op woensdag 19 november 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Chiesa wel heel goed, al weet ik niet of ie hier wel speelt.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een blamage. Mocht hij ooit premier worden dan is in dit topic mooi vastgelegd dat beoordelingsvermogen van ondergetekende een stuk beter isquote:Op woensdag 19 november 2025 10:33 schreef DeeBee het volgende:
Ach, ach, ach, Karremans
Volgende verkiezingen dus premier! VVDED
Waarom? Zijn altijd leuke landen om erbij te hebben qua supporters, vooral Ierland.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat gefap op Schotland en Ierland blijft vermoeiend, qua interlandvoetbal.
Het voetbal lijkt nergens op, maar het gebeurt tenminste met een aanstekelijke beleving en interactie met de fans. Dat is leuker dan een Denemarken, Oostenrijk of Tsjechië.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
KENNERSPUBLIEK in WLR, zoals altijdquote:Op woensdag 19 november 2025 11:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat een blamage. Mocht hij ooit premier worden dan is in dit topic mooi vastgelegd dat beoordelingsvermogen van ondergetekende een stuk beter is
Ik zat er al op te wachten. Schotland en Ierlandquote:Op woensdag 19 november 2025 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@de_boswachterquote:Op woensdag 19 november 2025 14:34 schreef franklop het volgende:
Wiebes doet aangifte na fietsongeluk: 'Had veel slechter af kunnen lopen' - https://nos.nl/l/2591125
Ok welke WLRer heeft dit gedaan?
Kroonprins Karremans, de Robert Maaskant van de politiek.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:33 schreef DeeBee het volgende:
Ach, ach, ach, Karremans
Volgende verkiezingen dus premier! VVDED
Als het voetbal ergens op moet lijken zit je bij interland voetbal sowieso niet goed.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het voetbal lijkt nergens op, maar het gebeurt tenminste met een aanstekelijke beleving en interactie met de fans. Dat is leuker dan een Denemarken, Oostenrijk of Tsjechië.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |