quote:Forum voor Democratie-fractievoorzitter Lidewij de Vos, opiniemakers Wierd Duk en Johan Derksen en de bekende - en nogal uitgesproken - ondernemer Marcel Melis staan in januari samen op een podium in GelreDome. Tickets kosten 250 euro. Een bijeenkomst, voor laten we zeggen, stevig rechts? „Nee, wij zijn a-politiek.”
Hamlapjes vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:37 schreef Felagund het volgende:
Oostenrijk ook nog op achterstand tegen Bosnië (en Herzegovina), het is echt de dag niet van Wienerschnitzels.
De Deentjes weten weer waar ze staan!quote:
3 WKs op rij zonder Italië zou bizar zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:54 schreef Felagund het volgende:
Die play-offs gaan wel leuk worden, wordt nog niet makkelijk voor Italie om zich te plaatsen.
Maar goed dat Dick er niet was, die had een hartaanval gehad met die ballen op de paal en teruggedraaide penalty.quote:
Beste tweede plekken zijn sowieso arbitrairquote:Op woensdag 19 november 2025 05:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar goed dat Dick er niet was, die had een hartaanval gehad met die ballen op de paal en teruggedraaide penalty.
Suriname nog net naar de play-offs door een eigen goal van Guatemale in blessuretijd, het was wel een avondje geen sport.
Ja eens zien wie z’n slag kan slaanquote:Op woensdag 19 november 2025 06:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Room zoekt nog een club toch?
Zolang het een telefoon en geen dick isquote:Op woensdag 19 november 2025 07:23 schreef mitt het volgende:
Had een prachtige reportage ingezeten. Dick om 2u 's nachts in zn appartement, telefoon in de hand.
De nieuwe verdeling van WK-plekken is ook niet bepaald voordelig voor de UEFA. Azië heeft zo’n beetje een verdubbeling van plekken, en Nieuw Zeeland heeft eigenlijk een vast ticket cadeau.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 WKs op rij zonder Italië zou bizar zijn.
quote:Op woensdag 19 november 2025 08:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang het een telefoon en geen dick is
De gemiddelde Italiaan heeft ook geen binding meer met het nationale elftal. Die kijken tegenwoordig liever naar Sinner.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De nieuwe verdeling van WK-plekken is ook niet bepaald voordelig voor de UEFA. Azië heeft zo’n beetje een verdubbeling van plekken, en Nieuw Zeeland heeft eigenlijk een vast ticket cadeau.
Dit is overigens wel echt het slechtste Italië ooit. Voorheen hadden ze ook altijd wel de gunfactor bij mij, door spelers als Chiellini, Pelle, Bonucci, etc. Nu mis ik die binding wel.
Afrika had er wel wat meer mogen hebben tov Azië.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De nieuwe verdeling van WK-plekken is ook niet bepaald voordelig voor de UEFA. Azië heeft zo’n beetje een verdubbeling van plekken, en Nieuw Zeeland heeft eigenlijk een vast ticket cadeau.
Dit is overigens wel echt het slechtste Italië ooit. Voorheen hadden ze ook altijd wel de gunfactor bij mij, door spelers als Chiellini, Pelle, Bonucci, etc. Nu mis ik die binding wel.
70% van alle deelnemers aan kwalificatie Zuid-Amerika mogen naar WKquote:Op woensdag 19 november 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Chiesa wel heel goed, al weet ik niet of ie hier wel speelt.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |