https://reportersonline.nl/de-feeks-de-heks-en-het-lek/quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Privé-appjes zijn privé. Rot gewoon op.
Het komt wel dichtbij zo. Gebeurde blijkbaar op een paar honderd meter van mijn huis.quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:32 schreef Szura het volgende:
Groninger (25) dood door vuurwerk
Erg mooi
Kunnen ze mooi weer even pleiten voor regeren met extreemrechts.quote:Op zondag 16 november 2025 10:02 schreef Szura het volgende:
Annemarie Jorritsma uitnodigen om over de formatie te praten![]()
WNL/VVD-troep aids
Het dedain van haar verbaast me altijd enorm. Kijk een Henk Kamp is ziedend, maar die begrijpt nog wel dat sommige mensen iets anders willen, maar Jorritsma lijkt dat zelfs niet te snappen. Bij haar kan ik me totaal niet voorstellen dat ze ooit een hoge functie heeft gehad.quote:Op zondag 16 november 2025 10:02 schreef Szura het volgende:
Annemarie Jorritsma uitnodigen om over de formatie te praten![]()
WNL/VVD-troep aids
Terwijl je van iemand met zo'n naam nochtans veel verwacht.quote:Op zondag 16 november 2025 10:17 schreef KareldeStoute het volgende:
Die Queeny heeft ook 0,0 eigen inhoud.
Ik verwacht met zo'n naam een auto met ogen als koplampen.quote:Op zondag 16 november 2025 11:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl je van iemand met zo'n naam nochtans veel verwacht.
Tennis in dit gevalquote:Op zondag 16 november 2025 13:20 schreef Faraday01 het volgende:
De Belgen hebben weer een team een naam gegevende Belgische vrouwenploeg heeft vanaf nu de Yellow Aces
Yellow Access las ikquote:Op zondag 16 november 2025 13:20 schreef Faraday01 het volgende:
De Belgen hebben weer een team een naam gegevende Belgische vrouwenploeg heeft vanaf nu de Yellow Aces
Parrott-gekte in Ierland na heroïsche hattrick AZ-spits: roep om standbeeld en Gouden Bal - https://nos.nl/l/2590721quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Pistolero
quote:Op zondag 16 november 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goh, een VVD-er in hart en nieren. Dat verwacht je toch ook niet zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Pistolero
Nog niet half zo bizar als de vrouwen mass start van zonet.quote:Op zondag 16 november 2025 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt bizar dat dit voor het eerst in deze eeuw is dat een Nederlandse vrouw een individueel WR rijdt bij het schaatsen, gezien ONZE dominantie.
FemkeGodinquote:Op zondag 16 november 2025 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt bizar dat dit voor het eerst in deze eeuw is dat een Nederlandse vrouw een individueel WR rijdt bij het schaatsen, gezien ONZE dominantie.
quote:Op zondag 16 november 2025 21:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goh, een VVD-er in hart en nieren. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
quote:Op zondag 16 november 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Grootste ergernis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Pistolero
‘Klagende mensen die niet willen maar wel kunnen werken’
Rode vlagMakkelijk eerste
Kunnen de vrienden uit Congo niet wat voodoo op Koeman uitvoeren om hem weg te jagen?quote:Op maandag 17 november 2025 12:02 schreef DeeBee het volgende:
Nigeriaanse coach beschuldigt Congo na mislopen WK: 'Iemand gebruikte voodoo' - https://nos.nl/l/2590806
Misschien kan Cowman dit excuus tijdens het WK ook gebruiken, is weer eens wat anders dan je spelers voor de zoveelste keer voor de bus te gooien!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |