Mooi, dan kan Weijers nu ik elke talkshow uit gaan leggen waarom Dilan een leugenaar isquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:11 schreef Pistolero het volgende:
Hoe wil je eigenlijk een informateur van D66/CDA gaan vinden die (privé) geen negatieve mening heeft over het gedrocht Dilan?
Wist je dat de 'journalist' van het NRC die het oorspronkelijke artikel over de uitspraak van Wijers schreef ook een van de presentatoren van talkshowtumor Op1 was?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mooi, dan kan Weijers nu ik elke talkshow uit gaan leggen waarom Dilan een leugenaar is
Wijers noemt Dilan dus een feeks. Dat zijn weer wat plusplunten erbij voor hem.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sijthoff heeft gelekt. De collaborerende ondernemers, jawel.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20251114
De kans dat jij informateur wordt, is helaas 0. Makker.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Weijers noemt Dilan dus een feeks. Dat zijn weer wat plusplunten erbij voor hem.
Jullie kunnen me bellen als men een dictator nodig heeft. Voor minder doe ik het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De kans dat jij informateur wordt, is helaas 0. Makker.
Het zou wel fantastisch zijn als er dan quotes van jou uit WLR op het nieuws komen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jullie kunnen me bellen als men een dictator nodig heeft. Voor minder doe ik het niet.
Yesilgoz is wel een beetje vergelijkbaar met Voldemort-collaborateur Umbridge.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een 'feeks' kan verschillende betekenissen hebben: een lastige, driftige vrouw (ook wel heks of kreng genoemd), een magisch wezen met een groenachtig gezicht uit de Harry Potter-boeken,
Wie is dan de Voldemort in deze vergelijking?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yesilgoz is wel een beetje vergelijkbaar met Voldemort-collaborateur Umbridge.
Gewoon, Geert Wilders.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wie is dan de Voldemort in deze vergelijking?
Koerhuis? Hij lijkt er op iig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mauro Gianetti?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zolang we volhouden dat het enkel codenamen zijn welquote:Op vrijdag 14 november 2025 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag je mevrouw Yesilgoz wel Ieniemienie noemen? Ik vraag dit voor een vriend.
Het was ook niet de eerste keer vanavond dat het er verdedigend slecht uit zag.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen Grueter die drie kwartier lang Nederland aan het ophemelen is en niet genoeg kan benadrukken hoe groot het kwaliteitsverschil is, waarna Polen de 1-0 maakt. Dat is dus echt drugs voor mij.
Charisma, in balans, een absolute leider en onmisbaar voor het Nederlands elftal. Precies tien jaar geleden maakte Virgil van Dijk zijn debuut in Oranje. Een decennium later is de verdediger een wereldster, en al jarenlang het uithangbord van Nederland.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:34 schreef Pistolero het volgende:
De nieuwe Fat Fraud is uit.
Captain Furdjil stond ook weer lucht te dekken. @:DeeBee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |