Hij noemde ook JA21 het midden dacht ik.quote:
Prachtig.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gelachen om de totale afgang van Cristiano Ronaldo.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:42 schreef Pistolero het volgende:
Elke dag denk ik dat mijn diepgewortelde haat en minachtig van de Nederlandse media niet groter kan, maar ze weten het toch steeds maar weer voor elkaar te krijgen.
Wie nu weer? Zjanno?quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:42 schreef Pistolero het volgende:
Elke dag denk ik dat mijn diepgewortelde haat en minachtig van de Nederlandse media niet groter kan, maar ze weten het toch steeds maar weer voor elkaar te krijgen.
Niet specifiek één persoon, meer in het algemeen.quote:
Ho ho ho.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:27 schreef Fretwork het volgende:
Nou is het natuurlijk wel takkedom als je nog enige politieke aspiraties hebt om die uitspraak te doen. Hoe makkelijk het ook feitelijk te onderbouwen is.
Snel wel dat Pinocchio Yesilgoz er niet blij mee is.
Nee dat niet, maar het maakt zijn functie nou eenmaal wel moeilijker.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ho ho ho.
Yesilgöz stookt de samenleving op, legt de samenleving op haar gat met leugens over kwetsbare groepen in de samenleving. En dat vinden we dus moreel minder erg dan Hans Wijers die benoemt dat Yesilgöz inderdaad een leugenaar is? Symbool van de Westerse rot.
Als Wijers al degene was die het beweerde.
De VVD is een een fascistische terreurorganisatie en het NRC bestaat louter uit kwaadaardige collaborateurs.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:58 schreef hhh38 het volgende:
Geen idee welke rol de VVD heeft gespeeld hierin, maar ze hebben hun zin.
Mooi, dan kan Weijers nu ik elke talkshow uit gaan leggen waarom Dilan een leugenaar isquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:11 schreef Pistolero het volgende:
Hoe wil je eigenlijk een informateur van D66/CDA gaan vinden die (privé) geen negatieve mening heeft over het gedrocht Dilan?
Wist je dat de 'journalist' van het NRC die het oorspronkelijke artikel over de uitspraak van Wijers schreef ook een van de presentatoren van talkshowtumor Op1 was?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mooi, dan kan Weijers nu ik elke talkshow uit gaan leggen waarom Dilan een leugenaar is
Wijers noemt Dilan dus een feeks. Dat zijn weer wat plusplunten erbij voor hem.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sijthoff heeft gelekt. De collaborerende ondernemers, jawel.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20251114
De kans dat jij informateur wordt, is helaas 0. Makker.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Weijers noemt Dilan dus een feeks. Dat zijn weer wat plusplunten erbij voor hem.
Jullie kunnen me bellen als men een dictator nodig heeft. Voor minder doe ik het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De kans dat jij informateur wordt, is helaas 0. Makker.
Het zou wel fantastisch zijn als er dan quotes van jou uit WLR op het nieuws komen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jullie kunnen me bellen als men een dictator nodig heeft. Voor minder doe ik het niet.
Yesilgoz is wel een beetje vergelijkbaar met Voldemort-collaborateur Umbridge.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een 'feeks' kan verschillende betekenissen hebben: een lastige, driftige vrouw (ook wel heks of kreng genoemd), een magisch wezen met een groenachtig gezicht uit de Harry Potter-boeken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |