ik krijg weer steeds meerquote:
Ik de grote vieze grapjes van een maagd show van Erik.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
De grote 'how can I make this about me'-act van Roma constant komt me echt de neus uit.
Ik WEEEEET ook wel dat het niet alTIIIIJJJJDDDD over MIJ HOEFT te gaaaaannnnnnnnn... maar ik VIND dat gewoon ZOOOOOOO leukkkkkkkkkkkk.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
De grote 'how can I make this about me'-act van Roma constant komt me echt de neus uit.
Daar ben ik na al die maanden EJVJL + Bondgenoten denk ik immuun voor gewordenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik de grote vieze grapjes van een maagd show van Erik.
Bofferd, ikke niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar ben ik na al die maanden EJVJL + Bondgenoten denk ik immuun voor geworden
Echt he, waar maakt hij zich druk om.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Thomas heeft pinky gedaan met Fa
dus dat kan hij niet verbreken![]()
![]()
Van mij mag dat. Dat we dan voor niets hiernaar moeten kijken neem ik wel voor lief dan.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Zul je zien dat er helemaal niks zelf gekozen mag worden, zitten we weer naar dit zinloze gekonkel te kijken.
Nou, hij wil haar juist wel naaien.....quote:Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
en Angelo wil Lisa niet naaien![]()
![]()
![]()
![]()
wat zijn dat allemaal voor een snowflakes
letterlijkquote:Op woensdag 12 november 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, hij wil haar juist wel naaien.....
Vind ik ook beter, krijg je misschien lui bij elkaar die dat absoluut niet willenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mag dat. Dat we dan voor niets hiernaar moeten kijken neem ik wel voor lief dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |