quote:
Jammer joh en bijna de hele uitzending. Was echt heel heel heel erg spannend.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Halve uitzending gemist
En nu reklame. fml.
quote:Op woensdag 12 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammer joh en bijna de hele uitzending. Was echt heel heel heel erg spannend.
En het rattenteam maar ik vrees dat dat pas morgen gaat komen. Klein beetje hoop dat we het wel vanavond nog gaan zien.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Straks een vervanger?
Wil de nieuwe bewoners zien.
Ook vol met hoop op die rioolratten.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En het rattenteam maar ik vrees dat dat pas morgen gaat komen. Klein beetje hoop dat we het wel vanavond nog gaan zien.
Denk het niet, het voelt als 2 minuten uitzending na reclame(2)quote:Op woensdag 12 november 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En het rattenteam maar ik vrees dat dat pas morgen gaat komen. Klein beetje hoop dat we het wel vanavond nog gaan zien.
eerst weer zo.n verplicht feestjequote:Op woensdag 12 november 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh geinig ben ik dus niet de enige die dat had. Dat het een kort stukje uitzending tussen reclames was.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk het niet, het voelt als 2 minuten uitzending na reclame(2)
Ook nog.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst weer zo.n verplicht feestje
En dan nog de vraag door wie, Senna of de feboquote:Op woensdag 12 november 2025 20:15 schreef spapaars het volgende:
Zal Floris ooit beseffen dat hij misbruikt wordt voor drama?
Geen idee en dat vraag ik mij bij meerdere af, zoals Demi. Die gaat denk ik wel flink schrikken hoe ze haar hebben laten zien de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:15 schreef spapaars het volgende:
Zal Floris ooit beseffen dat hij misbruikt wordt voor drama?
Sluiten elkaar niet uit ....quote:Op woensdag 12 november 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan nog de vraag door wie, Senna of de febo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |