Nouja hier hangt al volop kerstversiering (niet in huis, maar in de stad)quote:Op woensdag 12 november 2025 13:21 schreef marc0871 het volgende:
Nog ff en er liggen al paaseitjes in de winkel, voordat Sinnieklaas voet aan wal heeft gezet
Volgens mij zag ik die al bij de HEMA.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:21 schreef marc0871 het volgende:
Nog ff en er liggen al paaseitjes in de winkel, voordat Sinnieklaas voet aan wal heeft gezet
Achterlijk gedoe. Het is nog 6 weken tot kerst en 2,5 vanaf pakjesavond.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja hier hangt al volop kerstversiering (niet in huis, maar in de stad)
En zag gister ook al ergens een boom staan.
Oh echtquote:Op woensdag 12 november 2025 13:34 schreef Synoniempje het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die al bij de HEMA.
De HEMA heeft alweer pepernoten voor 2026quote:Op woensdag 12 november 2025 13:34 schreef Synoniempje het volgende:
[..]
Dat zijn balletjes. Als in, kerstballetjes.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:34 schreef Synoniempje het volgende:
[..]
Ahja! ik probeerde online nog te zoeken als wat het nou verkocht werd, er stond ook een grapje bij in de trant van "voor wie het nog te vroeg vind voor paaseitjes"quote:Op woensdag 12 november 2025 16:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat zijn balletjes. Als in, kerstballetjes.
Idd paaseieren, maar dan anders.
Echt?quote:Op woensdag 12 november 2025 17:33 schreef Bart2002 het volgende:
Hij staat hier nog van vorig jaar. Niemand had zin om hem af te tuigen. Is achteraf best handig.
Klopt idd haha!quote:Op donderdag 13 november 2025 08:52 schreef Synoniempje het volgende:
[..]
Ahja! ik probeerde online nog te zoeken als wat het nou verkocht werd, er stond ook een grapje bij in de trant van "voor wie het nog te vroeg vind voor paaseitjes"
Nee dat was een grapje. Zal ergens begin december gebeuren.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:53 schreef Synoniempje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Maar krijg je er nog wel feestvreugde van dan voor de komende feestdagen?
Of is het nu gewoon onderdeel van het interieur?
Dat.quote:Op maandag 17 november 2025 12:57 schreef arvensis het volgende:
Je kan prima Sinterklaas vieren terwijl de kerstboom al staat.
quote:Op maandag 17 november 2025 18:10 schreef Seeburg54 het volgende:
Mijn overburen hebben besloten samen hun gevels te versieren met een overdaad aan lampjes. Nog een wonder dat piloten de landing niet inzetten hier.![]()
Dus de kerstboom zal daar ook niet lang meer duren denk ik.
O ja, kan me die fotosoep nog herinneren. Dat haar arm aan de verkeerde kant zat ofzoquote:Op maandag 1 december 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ben vooral benieuwd of Sylvie Meis hem al heeft opgezet, in haar pumps.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |