Maar jij weet niet hoe badeendjes kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh. lijkt dat zo, in weze wel dan, ik weet hoe vrouwen iig kunnen zijn, ook hoe mannen kunnen zijn, youtube staan ook interessante dingen op.
Ik weet ook hoe vrouwen en mannen kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh. lijkt dat zo, in weze wel dan, ik weet hoe vrouwen iig kunnen zijn, ook hoe mannen kunnen zijn, youtube staan ook interessante dingen op.
Lek?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij weet niet hoe badeendjes kunnen zijn.
Die piepen meestal.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij weet niet hoe badeendjes kunnen zijn.
Vooral als je ze op een bepaalde plek knijpt.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als je ze op een bepaalde plek knijpt.
Heb voor het eerst dit seizoen de verwarming aangezetquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar je gaat het zeker weer niet vertellen.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb voor het eerst dit seizoen de verwarming aangezet
jij post dit he, maar ik had dus weer wat nieuws. en eerste dat ik aanbelde daar, want zeg maar 4 huizen verder omdat mijn pakketje daar afgeleverd was.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Zo doen we dat met Sint-Maarten.
[ afbeelding ]
Daarom is het ook falen hequote:Op dinsdag 11 november 2025 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En het is nog geen eens zo koud, dat komt volgende week.
Wel lekker, even die warmte om je heen. Niet vergeten uit te zetten straks.
Nee joh, ik had hem 2 weken geleden ongeveer al 2 keer aangezet. En gelukkig niet vergeten uit te zetten weer.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kruip zo weer onder mijn warme winterdekbed.
Winterdekbed? Ik heb zo'n 4 seizoenending, hier ligt de dunne er nog opquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kruip zo weer onder mijn warme winterdekbed.
Dan heb jij toen ook gefaaldquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, ik had hem 2 weken geleden ongeveer al 2 keer aangezet. En gelukkig niet vergeten uit te zetten weer.
Vorige week al, lag heel lang onder zo'n dun ding want al oud en had er een andere dunne op gegooid, ook al redelijk oud en dacht een dag later, ja daaaaag ik pak die winter wel want die is niet zo oud en lekker warm, gelukkig nog niet te warm gehad erdoor maar hier staat het raam meestal wel een stukje open, tenzij de wind er volop staat, dan moet ie wel dicht.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Winterdekbed? Ik heb zo'n 4 seizoenending, hier ligt de dunne er nog op
Wat een absurd hotel! Doet me aan die Bond film denken waar ik ff niet op kan komenquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:22 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
die is altijd wel leuk om te kijken. als vlogger dan.
(voor wie hem niet kent, bekend geworden door wereld rond te reizen zonder geld enzo etc. respect daarvoor, je moet t maar durven)
Vooruit danquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vorige week al, lag heel lang onder zo'n dun ding want al oud en had er een andere dunne op gegooid, ook al redelijk oud en dacht een dag later, ja daaaaag ik pak die winter wel want die is niet zo oud en lekker warm, gelukkig nog niet te warm gehad erdoor maar hier staat het raam meestal wel een stukje open, tenzij de wind er volop staat, dan moet ie wel dicht.
Gegoogled, ziet er lekker uit en moet je die in Duitsland halen dan? Want zag dat het bij de Duitse Mac is.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag van de week een BigRosti van mezelf
Never say never again.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een absurd hotel! Doet me aan die Bond film denken waar ik ff niet op kan komen
Er gaat qua kussen en dekbed niets boven dons!quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan
En een raam dat je iets open kan zetten is wel lekker ja.
Ik heb toen ik hier ging wonen zo ongeveer alles nieuw gekocht. Dus ook een nieuw dekbed. En heb me toen even laten gaan. Mijn dikke dekbed is ook echt warm
Die moet ik in Duitsland halen ja, in NL hebben ze die niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gegoogled, ziet er lekker uit en moet je die in Duitsland halen dan? Want zag dat het bij de Duitse Mac is.![]()
Of maak je het zelf? Ik heb wel altijd Rosti in huis maar dat is dus alleen dat aardappel gedoe waar ik dan zelf van alles bij doe met bakken.
Nee, die met stana katic. Veel nieuwer.quote:
Ganzendons is het geworden jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er gaat qua kussen en dekbed niets boven dons!
(Mits uiteraard van ecologisch gekloonde eenden die een goed leven gehad hebben)
ken die ookquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bold and Bankrupt heeft vaak interessante reizen
Jeej.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan
En een raam dat je iets open kan zetten is wel lekker ja.
Ik heb toen ik hier ging wonen zo ongeveer alles nieuw gekocht. Dus ook een nieuw dekbed. En heb me toen even laten gaan. Mijn dikke dekbed is ook echt warm
wel met mooie uitzicht.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een absurd hotel! Doet me aan die Bond film denken waar ik ff niet op kan komen
Bofkont, ik woon te ver van de grens.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet ik in Duitsland halen ja, in NL hebben ze die niet.
Nou is voor mij naar Duitsland weer niet zo ver
ik ook dus, als ik vlakbij grens woonde dan had ik het wel geweten ja.....quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bofkont, ik woon te ver van de grens.
Geniet er maar flink van dan.![]()
Volgens mij heb ik dat hotel ook wel eens in een youtube filmpje gezien, wat over vreemde hotels ging.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Duitsland is voor mij ook net iets te ver.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen raam in mijn slaapkamer dat open kan. En de deur open gaat me dan weer te ver.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeej.
En dat raam open schijnt iets hollands te zijn want zag ooit een filmpje met amerikanen die zeiden dat wij dat deden en dat hun het maar raar vonden.![]()
En dat is toch goed, dat mag dan ook wel, ik moet komend jaar ook van alles gaan vervangen. Heb afgelopen jaar zeer veel weg gegooid maar nog niet veel vervangen. Nieuw dekbed wil ik ook, zo'n seizoenen ding dan, dat ik niet een te dikke en grote heb en kan splitsen. Maar nog geen zin gehad om dat uit te zoeken.
DE is 35 minuten met de trein (Herzogenrath), 45 minuten met de bus (grens Aachen/Vaals).quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hoor, ik snap dat we hogere lonen hebben en daardoor hier alles ook duurder is alleen zijn sommige dingen over de grens echt spotgoedkoop vergeleken bij hier en dan denk ik wel eens, misschien toch wat meer richting grensgebied gaan wonen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook dus, als ik vlakbij grens woonde dan had ik het wel geweten ja.....
tot zover dus eenheid EU
Uh, kan de eenheid in de EU er wat aan doen waar jij woont?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook dus, als ik vlakbij grens woonde dan had ik het wel geweten ja.....
tot zover dus eenheid EU
naja je moet vermogend zijn om daar heen te gaan lijkt me?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat hotel ook wel eens in een youtube filmpje gezien, wat over vreemde hotels ging.
MOet je voor de lol eens in Luxemburg gaan kijkenquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hoor, ik snap dat we hogere lonen hebben en daardoor hier alles ook duurder is alleen zijn sommige dingen over de grens echt spotgoedkoop vergeleken bij hier en dan denk ik wel eens, misschien toch wat meer richting grensgebied gaan wonen.![]()
Daar moeten ze ook zeurenquote:Maar dan denk ik ook weer, ik val daar veel te veel op met mijn rotterdamse accent en krijg ik daar weer gezeur over.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb geen raam in mijn slaapkamer dat open kan.....
of in zomerhuisje wonen wat enige betaalbaar is als je nog niet in aanmerking komt voor sociale huurwoning?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe dan?
Mag dat wel van het bouwbesluit?
Offeh... ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb geen raam in mijn slaapkamer dat open kan. En de deur open gaat me dan weer te ver.
Roosters staan wel bijna het hele jaar open.
Lekker gaan zoeken dan naar wat je fijn vindt. En zo'n 4 seizoenen dekbed is wel lekker hoor. Krijg je een dikke en een dunne en kan je naar behoefte neerleggen wat je wil.
En als je kan, geef er iets meer geld aan uit dat je een goede hebt.
Fair enoughquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
of in zomerhuisje wonen wat enige betaalbaar is als je nog niet in aanmerking komt voor sociale huurwoning?
Snap het wel hoor... had die ellende ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |