Concept hetzelfde, leeftijd is oude dames, daarom vind ik het geinig, oh en omdat ik ook pas op latere leeftijd bepaalde dingen heb geprobeerd omdat ik toen ik jong was er geen interesse in had en redelijk jong mijn kinderen gekregen en die gingen voor alles bij mij. Dat is ook niet goed, weet ik, dat laatste.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is niet echt ander concept eigenlijk
Dat nummer meer dan 20 uur achter elkaar gehoordquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot iemand zoiets zou zeggen.![]()
Was niet mijn bedoeling maar na het posten vermoedde is zoiets wel.![]()
Daarom is het de taak van ouders om hun kinderen daarover in te lichten, alleen gebeurt dat te weinig of ouders hebben zelf ook geen idee.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:47 schreef kree het volgende:
zal wel weer de 'black mirror' zijn om dit te zeggen. maar YouTube of noem elke andere hebben totaal geen interesse in je. die kijken alleen naar waar je mss op doorklikt of wat met reclame werkt.
niet in wat je echt leuk vind om te kijken of wat je interesses zijn. dat schotelen ze dan ook voor. zolang je dat maar weet is het ook niet echt een probleem.
Maarja zie kinderen dat niet echt doen he
nou waar ik op andere manier, alleen had nooit kinderen, maar eigenlijk begin ik er nu ook pas kritischer naar te kijken. en dat is niet eens mss 40+ ofzo of een leeftijdsgrens. Maar ook gewoon omdat ik het vroeger niet deed.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Concept hetzelfde, leeftijd is oude dames, daarom vind ik het geinig, oh en omdat ik ook pas op latere leeftijd bepaalde dingen heb geprobeerd omdat ik toen ik jong was er geen interesse in had en redelijk jong mijn kinderen gekregen en die gingen voor alles bij mij. Dat is ook niet goed, weet ik, dat laatste.
Wat had jij dan voor drugs genomen dat je dat kon.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat nummer meer dan 20 uur achter elkaar gehoord
Iets met een sporttoernooi waarbij 1 van mijn teamgenoten die muziekinstallatie min of meer gekaapt hadquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat had jij dan voor drugs genomen dat je dat kon.Of je bent ermee gemarteld.
En die konden jullie niet overmeesteren? Sporttoernooi kan inderdaad ook, krijg je wel energie van.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met een sporttoernooi waarbij 1 van mijn teamgenoten die muziekinstallatie min of meer gekaapt had
T was de keeper, daar moesten we lief voor zij zeg maar.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En die konden jullie niet overmeesteren? Sporttoernooi kan inderdaad ook, krijg je wel energie van.![]()
Ik heb dat liedje in mijn onderschrift staan of hoe dat heet, want ik ben nog wel eens een stuiterbal en daar past dit liedje goed bij.
Nou wil ik wel weten wat voor sport dan want er zijn er meerdere met keepers.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was de keeper, daar moesten we lief voor zij zeg maar.
En ja, daar krijg je energie van. Alleen ging het einde middag aan, en dan een uur of 20 oid lang
En ja, we sliepen daar in tenten.
Ik zou het nog geen 20 sec. volhouden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was de keeper, daar moesten we lief voor zij zeg maar.
En ja, daar krijg je energie van. Alleen ging het einde middag aan, en dan een uur of 20 oid lang
En ja, we sliepen daar in tenten.
Er zijn er zeker meerdere met keepers jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou wil ik wel weten wat voor sport dan want er zijn er meerdere met keepers.![]()
Mijn fantasie slaat wat op hol nu.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het nog geen 20 sec. volhouden.
Dat ook niemand die installatie heeft gemold toen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het nog geen 20 sec. volhouden.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Zo doen we dat met Sint-Maarten.
[ afbeelding ]
Zo flauw, zeg het gewoon, zeg het zeg het zeg hetquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er zeker meerdere met keepers ja
Dat idd.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ook niemand die installatie heeft gemold toen.
Die was nodig en werd 'bewaakt'quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ook niemand die installatie heeft gemold toen.
En zo niet?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo flauw, zeg het gewoon, zeg het zeg het zeg het
Nog meer vragen nu.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was nodig en werd 'bewaakt'
quote:
Oh maar ik kan wel heel irritant er vaak naar gaan vragen.quote:
Neem je het op voor ons?quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
ga ik huilen want ik ben een vrouw en dat is dan emotionele chantage
![]()
![]()
![]()
Oh. lijkt dat zo, in weze wel dan, ik weet hoe vrouwen iig kunnen zijn, ook hoe mannen kunnen zijn, youtube staan ook interessante dingen op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |