Gelukkig hebben we woningen genoeg.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel even balen voor de inwoners.
Ach straks met die 10 nieuwe steden is alles opgelostquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we woningen genoeg.
Veel zwarte donsjassen ookquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ook weer veel vage gastjes.
Stond hier ook een goede agente op de fotoquote:
Hoe lukt mensen dat toch je auto op z'n kopquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond hier ook een goede agente op de foto
[ afbeelding ]
probeer om te draaienquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe lukt mensen dat toch je auto op z'n kop
Net als afgelopen zondagquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op.
[..]
Utrecht kan wel eens winnen.
De brandweer is hier gelukkig weer verkast naar hun oorspronkelijke stek. scheelt mij een hoop sirenes op een dagquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:44 schreef Donna het volgende:
Egh. Ik hoor de brandweer best dichtbij
Nice, heb je al een impressie voor ons?quote:Op woensdag 12 november 2025 04:33 schreef bitterbal het volgende:
oeeh ze gaan beginnen met de badkamer te tegelen
buongiorno, steeds meer italianen in de stad, vind ik geen slechte ontwikkeling eigenlijkquote:
Jij bent nog jong, jij kan dat hebbenquote:
Begint een beetje op te tellen al die korte nachtenquote:Op woensdag 12 november 2025 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, jij kan dat hebben
Je moet ze ook verspreidenquote:Op woensdag 12 november 2025 07:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint een beetje op te tellen al die korte nachten
Ohwquote:Op woensdag 12 november 2025 07:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint een beetje op te tellen al die korte nachten
dit is de bedoeling qua tegels. Ze kunnen de groene alleen niet schuin plaatsen omdat het geen losse tegeltjes zijnquote:Op woensdag 12 november 2025 05:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nice, heb je al een impressie voor ons?
Lekker grote badkamerquote:Op woensdag 12 november 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is de bedoeling qua tegels. Ze kunnen de groene alleen niet schuin plaatsen omdat het geen losse tegeltjes zijn
[ afbeelding ]
oh ja mijn badkamer is niet zo groot. dit heb ik van internetquote:Op woensdag 12 november 2025 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker grote badkamerZou daar misschien een dubbele wasbak doen.
Ohh dacht dat dit de badkamer zou wordenquote:Op woensdag 12 november 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja mijn badkamer is niet zo groot. dit heb ik van internet
Ga gewoon naar de fucking doctorquote:I’ve tried many things at home: applying my own urine, fasting dry for a day or two, using ointments and essential oils, applying pure alcohol, taking sodium chlorite drops, and recently using Dr. Hulda Clark’s Zapper.
nee maar de tegels komen er wel het zelfde uit te zienquote:Op woensdag 12 november 2025 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh dacht dat dit de badkamer zou worden
Had waarschijnlijk minder gekost dan al die kwakzalverij uitproberenquote:Op woensdag 12 november 2025 08:13 schreef bitterbal het volgende:
iemand met een parasiet in haar voet vraagt om advies. Dit heeft ze allemaal al geprobeerd:
[..]
Ga gewoon naar de fucking doctor
dat vasten ookquote:Op woensdag 12 november 2025 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had waarschijnlijk minder gekost dan al die kwakzalverij uitproberen
"Dokters vertrouw ik niet."quote:Op woensdag 12 november 2025 08:13 schreef bitterbal het volgende:
iemand met een parasiet in haar voet vraagt om advies. Dit heeft ze allemaal al geprobeerd:
[..]
Ga gewoon naar de fucking doctor
ga je daar dan met de autwo van af?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
Zo, winterbanden zitten weer onder de auto. Eens kijken waar dit weekend de skipistes open zijn
Wat hebben ze normaal? Helemaal geen douchewand?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
en er komen ook glazen wanden bij de douches. dat is hier niet gebruikelijk maar ik vind dat zo irritant want dan is je hele badkamer gelijk nat
Zou theoretisch kunnen. Maar neequote:Op woensdag 12 november 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je daar dan met de autwo van af?
neequote:Op woensdag 12 november 2025 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat hebben ze normaal? Helemaal geen douchewand?
ja wat denkt ze nou.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zo'n beestje mopperend en hongerig uit haar voet kruipt.
Oh dat is irritant ja. Maar is denk ik gewoon om kosten te besparen in huurhuizen? Had dat vroeger ook in goedkope huurhuizen, of zo'n smerig plastic gordijntje dat aan je plaktquote:Op woensdag 12 november 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeheb ik hier ook niet dus de douche is gewoon in de ruimte
nee doen ze denk omdat het makkelijk schoonmaken is. Als ze hier de badkamer schoonmaken spoelen ze alles af met de bumgunquote:Op woensdag 12 november 2025 08:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is irritant ja. Maar is denk ik gewoon om kosten te besparen in huurhuizen? Had dat vroeger ook in goedkope huurhuizen, of zo'n smerig plastic gordijntje dat aan je plakt
Ik zou wel een stapje opzij doen of een parapluutje openklappen.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat denkt ze nou.![]()
ook urine op haar voet doen. Alsof die parasiet zich druk maakt om een beetje plas
dat die denkt goh wat een vieze voet is dit tochquote:Op woensdag 12 november 2025 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou wel een stapje opzij doen of een parapluutje openklappen.
Zo'n ijskoud klef douchegordijntje dat je altijd wel wist te vangen ook al zat je hem al die tijd goed in de gaten te houden.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is irritant ja. Maar is denk ik gewoon om kosten te besparen in huurhuizen? Had dat vroeger ook in goedkope huurhuizen, of zo'n smerig plastic gordijntje dat aan je plakt
Ik ken alleen Füssen. Chambery schijnt ook goed te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
Zo, winterbanden zitten weer onder de auto. Eens kijken waar dit weekend de skipistes open zijn
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
"Zoek wel een normaal voetje om op te eten" (met een boos gezichtje)quote:Op woensdag 12 november 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat die denkt goh wat een vieze voet is dit toch
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat denkt ze nou.![]()
ook urine op haar voet doen. Alsof die parasiet zich druk maakt om een beetje plas
Die ken ik niet. Maar Davos is wellicht al open, en anders Zermatt sowieso wel.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:22 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ken alleen Füssen. Chambery schijnt ook goed te zijn.
Jouw tijd van het jaar begint weerquote:Op woensdag 12 november 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
Och, ze hebben ook eens een Mini van een skischans gelanceerd. Dit was ook tof om te zienquote:Op woensdag 12 november 2025 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ze maakten een hele tijd reclame voor Audi Quattro op de skipiste, door een auto op een schans te parkeren en dan kon je ook in eentje meerijden. Ging ie op winterbandjes (zonder kettingen) een piste op
Ja ditquote:Op woensdag 12 november 2025 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n ijskoud klef douchegordijntje dat je altijd wel wist te vangen ook al zat je hem al die tijd goed in de gaten te houden.
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw tijd van het jaar begint weer
Skwiwi time.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw tijd van het jaar begint weer
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
Let op de weg dan!quote:Op woensdag 12 november 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer erg gezellig op de weg.
Hoi
Zit je weer te FOK!ken vanuit de file?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Hoi
Ha Kat, gaat het eten wel weer normaal naar binnen?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Hoi
Moet ietsquote:Op woensdag 12 november 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je weer te FOK!ken vanuit de file?
Auto ondersteboven.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je weer te FOK!ken vanuit de file?
Skwiwi, going down that hill,quote:Op woensdag 12 november 2025 08:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]It's skwiwi time, tuuudududu, you can't touch this
quote:
quote:
Binnenstebuiten.quote:
Ze staan in de gang naar de garagequote:
Oh nee toch geen like, wil geen hospital billquote:Op woensdag 12 november 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Skwiwi, going down that hill,
Skwiwi, paying that hospital bill.
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nee toch geen like, wil geen hospital bill
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze staan in de gang naar de garageDaar is een hele muur die vol staat / hangt met alle buitensport spullen.
"Meneer, u heeft een slagaderlijke bloeding!"quote:Op woensdag 12 november 2025 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Wacht even met me uit de auto halen jongens, moet even m'n post afmaken!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |