Ja zat toen in New Kidsquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is die Fresku zeker?
Want de andere zaken hebben weinig met Woensel West te maken
korter!quote:
Blij dat ik er geen huis heb gekochtquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel even balen voor de inwoners.
Was je dat van plan dan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik er geen huis heb gekocht
Was dat een optie dan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik er geen huis heb gekocht
Paar jaar geleden heb ik mijn oog laten vallen op een huisje daar.quote:
Eens kijken of ik binnenkort nog eens bij de shell daar moet zijnquote:
wehehehequote:
Mja, zou het ook niet aanraden daar te gaan wonen, ook 0 voorzieningen daar (op een frietkraam na)quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heb ik mijn oog laten vallen op een huisje daar.Maar er moest teveel aan gebeuren.
Mijn favoriete wandelplekquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eens kijken of ik binnenkort nog eens bij de shell daar moet zijn
Klopt https://www.omroepbrabant(...)-90-jaar-groot-gemisquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
wehehehe
Das pech, restaurant weg
Dat is toch genoeg.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, zou het ook niet aanraden daar te gaan wonen, ook 0 voorzieningen daar (op een frietkraam na)
Ja die stond wel op de goede plek toen ik daar een keertje was beland met wandel in hartje zomer met 30+ en mijn water op was. Ook gelijk een softijsje erbij genomenquote:
Ja viel me ook al op.quote:
Utrecht kan wel eens winnen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ook weer veel vage gastjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |