Er ging ¤5 af die ik nog in m’n portemonnee had. Verder gewoon normale prijs.quote:
Dat geforceerd co-op vind ik echt slecht. Solo moet net zo leuk zijn voor games.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Enshrouded. Enige nadeel vind ik dat ze zelf zeggen dat aangeraden wordt om het co-op te spelen, ipv alleen.
Eens. Ik heb geen vrienden om mee te spelen. En dan moet je ook maar weer net allebei op hetzelfde moment tijd hebben om te kunnen spelen.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geforceerd co-op vind ik echt slecht. Solo moet net zo leuk zijn voor games.
Ik heb/had een gamerbuddy uit Oostenrijk. Samen met hem veel co-op games op Xbox 360 gedaan. Resident Evil 5 en 6, Gears of War 1 t/m 3, Dead Space 3 en nog wat andere. Dat was wel leuk.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ik heb geen vrienden om mee te spelen. En dan moet je ook maar weer net allebei op hetzelfde moment tijd hebben om te kunnen spelen.
Idem, ik speel alleen. Ik heb geen vrienden die gamen.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ik heb geen vrienden om mee te spelen. En dan moet je ook maar weer net allebei op hetzelfde moment tijd hebben om te kunnen spelen.
Ik heb de early access gewoon solo gespeeld, dat ging prima.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Enshrouded. Enige nadeel vind ik dat ze zelf zeggen dat aangeraden wordt om het co-op te spelen, ipv alleen.
Ik vind het toch wat tegenvallen, ja het is goed dat die optie bestaat. Ik speel op 4k resolutie en als ik spellen draai op Ultra performance en Preset - L , waarvoor het dus bedoeld is, dan krijg ik redelijk scherpe graphics maar in de verte al snel te pixelachtig, maar wel een gigantische fps boost met een RTX 5080 kaart.quote:
Dat klopt want Pragmata en Resident Evil 9 gebruiken dezelfde engine, dus als de Pragmata demo goed draait, zal dat ook voor Resident Evil 9 gelden. Alles kon probleemloos op maximale instellingen draaien, inclusief DLSS en path tracing, met een gemiddelde van 150 fps.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:12 schreef ems. het volgende:
Dat hoef je niet te testen want dat loopt prima.
Alle achievements?quote:Op zondag 25 januari 2026 15:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kingdom Hearts 1 op de Steamdeck uitgespeeld.
Valt me tegenquote:
lijkt mij ook wel grappig maar wacht tot hij een keer goed in de aanbieding isquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Zit de laatste week Flotsam te spelen.
Lekker simpel en grappig wel
Zat er al op te wachten. Vind dit toch wel een van de leukste city builders van de laatste jaren.quote:
ik heb er in heel de EA periode veel te weinig tijd aan besteed, terwijl het wel echt een toffe game isquote:Op vrijdag 6 februari 2026 06:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zat er al op te wachten. Vind dit toch wel een van de leukste city builders van de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |