Nog veel erger! Bij het wakker worden makker.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs voor het slapen gaan bezig met ons aller Ajax, wat voor dna zou dat zijn dan?
Sterkte maatquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nog veel erger! Bij het wakker worden makker.
Hij schijnt vandaag al op het veld gestaan te hebben .........quote:Op maandag 17 november 2025 11:49 schreef Bofjijff het volgende:
Landzaat zou voor assistent gepolst zijn las ik.
ja lees dat nu ook bij ajaxlife. Primaquote:Op maandag 17 november 2025 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij schijnt vandaag al op het veld gestaan te hebben .........
wellicht, maar eerst een td en dat is wel logisch verder.quote:Op maandag 17 november 2025 12:46 schreef RipCity het volgende:
Dat wordt gewoon weer seizoen afmaken met grimmetje voor jullie
Je had toch niet verwacht dat Grim iets uit de hoge hoed zou toveren, het blijft ons kent ons.quote:
Valt me mee dat die Paul Nuijten mag blijven, als zal die misschien nog sneuvelen.quote:Op maandag 17 november 2025 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou me eerder zorgen maken om wie nu de nieuwe TD moet gaan kiezen. Er is geen functionerende RvC en Louis laat zich kennelijk makkelijk misleiden. Of je nou nu Kroes dat moet toevertrouwen...
Als Grim dat leuk vindt, boeiend.quote:
Het lijkt me dat de directeur voetbal verantwoordelijk is voor de zoektocht. Daarnaast wie heeft Louis misleidt? Van alles dat we hebben gehoord heeft Blind enkel tegen Louis gezegd dat Sjon er geen flikker van kan, dat is gewoon de waarheid.quote:Op maandag 17 november 2025 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou me eerder zorgen maken om wie nu de nieuwe TD moet gaan kiezen. Er is geen functionerende RvC en Louis laat zich kennelijk makkelijk misleiden. Of je nou nu Kroes dat moet toevertrouwen...
geelen en beuker gaan voor de td zorgen lijkt me, dan volgt daarna de keuze voor een trainer. Die zoektochten lopen parralel.quote:Op maandag 17 november 2025 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de directeur voetbal verantwoordelijk is voor de zoektocht.
Wat doet Brutil Hose tegenwoordig?quote:Op maandag 17 november 2025 13:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Ignacio Tuhuteru
Robert Gehring
Dennis Schulp
Dave vd Bergh
Misschien ook wel Gerard vd Lem en de botten van Bobby Haarms ernaast.
quote:Op maandag 17 november 2025 14:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat doet Brutil Hose tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |