Ook het schedelmeten in Afrika weer oppakken en we kunnen weer richting top.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
'De benen hebben'
Allemaal geboren in januari .quote:Op woensdag 19 november 2025 17:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ook het schedelmeten in Afrika weer oppakken en we kunnen weer richting top.
Gewoon vroegrijp genotquote:Op woensdag 19 november 2025 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal geboren in januari .
Situatieschetsquote:Op woensdag 19 november 2025 20:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat heeft hij de afgelopen tijd dan gedaan? Factuurtjes schrijven?
Hij schijnt wel een beter gevoel voor humor te hebben dan jij.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Nouri toont emoties en communiceert met signalen: 'We zien het als een gunst'
Met welk lot zijn jullie meer begaan? De huidige situatie van Ajax of die van Nouri? #dtv
CC: @:Caland
Volgens mij heb jij ook bubba gepijpt om niet een ban te krijgen.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Met welk lot zijn jullie meer begaan? De huidige situatie van Ajax of die van Nouri? #dtv
Blijven doneren.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook bubba gepijpt om niet een ban te krijgen.
Sow, koekoek. Woest.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2025 16:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Goh. Amsterdamse eigenpijperij.quote:En Beuker had een behoorlijk aandeel in de komst van Farioli. De nieuwe directeur reisde, nadat de geschorste Kroes een tip had gekregen, met hoofdscout Kelvin de Lang af naar Nice en zorgde er na een urenlang onderhoud voor dat Ajax daarna vol op de Italiaan inzette in plaats van op Graham Potter.
Terwijl Farioli Ajax uit het slop trok, liet Beuker overal blijken hem in Schotland al in het vizier te hebben gehad. De Italiaan vertrok na het mislopen van de landstitel, ook omdat hij zich niet kon verenigen met Beukers kijk op de samenstelling van de selectie en intentie om aanvallender te gaan voetballen en meer jeugd in te passen.
Toen opvolger Heitinga flopte, lazen fans dat Beuker bij de aanstelling liever in zee was gegaan met de Spanjaard Iñigo Pérez van Rayo Vallecano. Meerdere betrokkenen laten weten die naam destijds nooit gehoord te hebben.
Jij moet eens niet zoveel denken druiloor.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat je grootvader na de oorlog ook inééns in het verzet zat.
Jij niet zoveel eten.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zoveel denken druiloor.
Nouri zag Ajax spelen en begon spontaan te janken. Daar kan geen verlamming tegenop.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Gezien de timing lijkt me dat sterk aangezien het interlandweek is.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nouri zag Ajax spelen en begon spontaan te janken. Daar kan geen verlamming tegenop.
Dus die broer en vader laten die Nouri de hele dag wegrotten in bed omdat die af en toe een wenkbrauw beweegt als z'n ouders naar Mekka aan 't bidden zijn? Leventje zeg..quote:Op donderdag 20 november 2025 16:12 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |