Door deze inspirerend dreun ervoor gezorgd dat Ajax 2 bijna de finale haalde van de Amstel Cup . Tegen Ajax 1quote:Op maandag 17 november 2025 16:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zijn enige wapenfeit in het shirt van Ajax
Je merkt aan alles dat hij de enige is zonder voetbalachtergrond. Hij is de enige die geen complete debiel is.quote:Op maandag 17 november 2025 12:54 schreef Bofjijff het volgende:
https://www.ajaxlife.nl/a(...)cteur-parallel-loopt
Duidelijk ook wel
Stukje deze trein wordt maar één keer gekaaptquote:Op maandag 17 november 2025 17:14 schreef De_Pel het volgende:
Lamzaad moet de meubelen redden. Blijft nog wel even grimmig zo.
quote:Op maandag 17 november 2025 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje deze trein wordt maar één keer gekaapt
@:zipportal
De nieuwe Kluivert bleek uiteindelijk een temu - Kluivert te zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door deze inspirerend dreun ervoor gezorgd dat Ajax 2 bijna de finale haalde van de Amstel Cup . Tegen Ajax 1
Co Adriaansedquote:Op maandag 17 november 2025 21:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De nieuwe Kluivert bleek uiteindelijk een temu - Kluivert te zijn.
https://x.com/PECZwolle/s(...)lcTNrSAiWJRJ22w&s=19quote:Op maandag 17 november 2025 11:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gescoord ergens?
Landzaat zou voor assistent gepolst zijn las ik.
Ik heb geen idee wat ik daarvan zou moeten vinden. Hij heeft als TD bij Barcelona gewerkt toch? Dat is qua ervaring opzich best oke. Maar een technisch directeur beoordelen is bijna niet te doen voor ons als toeschouwers/supporters.quote:
Waar heeft hij de laatste jaren gedaan eigenlijk?quote:
Heb je wikipedia voor toch.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Waar heeft hij de laatste jaren gedaan eigenlijk?
Hij is al vaker genoemd en had in het verleden nooit echt trek in Ajax, ondanks de achternaamquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:09 schreef papert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik daarvan zou moeten vinden. Hij heeft als TD bij Barcelona gewerkt toch? Dat is qua ervaring opzich best oke. Maar een technisch directeur beoordelen is bijna niet te doen voor ons als toeschouwers/supporters.
Anders ik wel makkerquote:Op woensdag 19 november 2025 07:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen dat de komst van Landzaat en wellicht van Jordi Cruyff gaat betekenen dat we Patrick Kluivert als coach krijgen
Ik vergat een essentieel woord in mijn zinquote:
Deze naam komt ook elke keer terug als er iemand in MT nodig is. Ik neem het met een korreltje zout.quote:
Die wordt het sowieso niet, hij heeft zich al eerder aangeboden voor zover ik weet, vraag me ook af hoe het met z'n gokverslaving gaat.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vergat een essentieel woord in mijn zin
Van Gaal was ook adviseur toen Heitinga werd aangesteld, heeft van Gaal zich daar tegen verzet?quote:
Geen idee. Stiekem hoop ik van wel.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:16 schreef papert het volgende:
[..]
Van Gaal was ook adviseur toen Heitinga werd aangesteld, heeft van Gaal zich daar tegen verzet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |