Wie het ook wordt, ik hoop vooral dat diegene een beetje de tijd krijgt en niet vooraf al afgebrand wordt door iedereen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Het zal wel Simonis worden dan, een O.K. keuze wat mij betreft.
Eens.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Oneens, zwakke keuze, weer niet de ervaring die je zo hard nodig hebt ........quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Al besproken.quote:
Jaap Stam?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het wordt die andere kale.
Alex Pastoor, zoals Theo Janssen suggereerde?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oneens, zwakke keuze, weer niet de ervaring die je zo hard nodig hebt ........
de interviews met Pastoor waren altijd geweldig dus dat zou ik toejuichen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alex Pastoor, zoals Theo Janssen suggereerde?
quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alex Pastoor, zoals Theo Janssen suggereerde?
Die zijn niet kaal.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Postecoglou, Perez, Xavi of Knutsen
Oostenrijkers moet je nooit de leiding geven.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:59 schreef Sabata het volgende:
dan zit er maar één ding op. opbellen naar chaosclub hoffenheim of Dietmar Hopp alsjeblieft Christian Ilzer wil ontslaan. dit is ook degene geweest die Emegha een basisplaats in Sturm Graz heeft gegeven waar naar de club voor het eerst een jaren de beker en de titel in Oostenrijk om. emega ging daarna voor 15 miljoen naar Frankrijk en speelt zich nu in Oranje.
Ilzer weet hoe hij zich in een complete chaos staande moet houden, bij zijn huidige club hoffenheim is op twee man na het hele bestuur ontslagen na een vete met een inhalig zaakwaarnemer die een goede vriend van de club eigenaar is. En toch staan ze op dit moment in de Bundesliga op een plek die Europees voetbal waard is
[ afbeelding ]
Meteen doen, want kaal.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:59 schreef Sabata het volgende:
dan zit er maar één ding op. opbellen naar chaosclub hoffenheim of Dietmar Hopp alsjeblieft Christian Ilzer wil ontslaan. dit is ook degene geweest die Emegha een basisplaats in Sturm Graz heeft gegeven waar naar de club voor het eerst een jaren de beker en de titel in Oostenrijk om. emega ging daarna voor 15 miljoen naar Frankrijk en speelt zich nu in Oranje.
Ilzer weet hoe hij zich in een complete chaos staande moet houden, bij zijn huidige club hoffenheim is op twee man na het hele bestuur ontslagen na een vete met een inhalig zaakwaarnemer die een goede vriend van de club eigenaar is. En toch staan ze op dit moment in de Bundesliga op een plek die Europees voetbal waard is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oostenrijkers moet je nooit de leiding geven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
de interviews met Pastoor waren altijd geweldig dus dat zou ik toejuichen.
dat Kroes Farioli niet heeft kunnen overtuigen ligt aan hem zelf. hij had gewoon dat criterium van "meer Ajax DNA in het voetbal" niet op de voorgrond moeten zetten Dan was Farioli gebleven
Mag hopen van wel ja.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Pastoor is tactisch wel een goede trainer, als je ook ziet wat hij met Almere gepresteerd heeft zou je hem best een kans kunnen geven al is het als interim. Maar Ajax zal zich daar wel te goed en groot voor voelen.
Krijgen vaak wel Sturm und Drang in een team.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Samen met Andries Jonker als het even kan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:21 schreef Caland het volgende:
Professor Alex Pastoor naar Ajax zou ik van harte toejuichen.
Dat is toch geen maatstaf, noem mij een trainer die minder dan Heitinga heeft laten zienquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft meer laten zien als trainer dan Heitinga.
Wij hadden Jaap Stam. Vergeleken met hem is Johny een geniequote:Op dinsdag 11 november 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is toch geen maatstaf, noem mij een trainer die minder dan Heitinga heeft laten zien
Is ook weer zo, ik volgde de twee jaar dat hij trainer was Almere een beetje en daar speelde hij wel echt ijzersterk vanuit verschillende spelprincipes en speelstijlen, maar altijd met veel druk:quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is toch geen maatstaf, noem mij een trainer die minder dan Heitinga heeft laten zien
Jaap is een waar clubicoon vind dat ze hem tenminste een kans moeten geven.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Wij hadden Jaap Stam. Vergeleken met hem is Johny een genie
Het wordt niet gewaardeerd als je je mening geeft terwijl je voor psv, feyenoord (of Utrecht) bentquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Nee hoor,.dat mag best. Maar het werd wel een beetje vermoeiend toen al die fans hier kwamen vertellen dat Heitinga nog veel langer de kans moest krijgen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het wordt niet gewaardeerd als je je mening geeft terwijl je voor psv, feyenoord (of Utrecht) bent
Daar sta ik nog steeds honderd procent achter.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:56 schreef papert het volgende:
[..]
Nee hoor,.dat mag best. Maar het werd wel een beetje vermoeiend toen al die fans hier kwamen vertellen dat Heitinga nog veel langer de kans moest krijgen.
dat soort grappen zijn er kennelijk nog steedsquote:Op dinsdag 11 november 2025 17:56 schreef papert het volgende:
[..]
Nee hoor,.dat mag best. Maar het werd wel een beetje vermoeiend toen al die fans hier kwamen vertellen dat Heitinga nog veel langer de kans moest krijgen.
Als ik zelf niet voor Ajax was geweest had ik nu iets ludieks gepost in de trant van: "Erg mooi"quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:06 schreef GGMM het volgende:
Welke trainer gaat nu instappen als je niet eens weet wie de nieuwe technisch directeur wordt
Je zou kunnen stellen dat het één grote teringzooi is momenteel.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik zelf niet voor Ajax was geweest had ik nu iets ludieks gepost in de trant van: "Erg mooi"
Met hem komt letterlijk en figuurlijk iemand binnenquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaap is een waar clubicoon vind dat ze hem tenminste een kans moeten geven.
Fred Grim lijkt me de geschikte man om het seizoen af te maken. Ik las namelijk in een interview met Sander Duits dat het een goede trainer is omdat hij eetschema's introduceerde bij RKC.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:06 schreef GGMM het volgende:
Welke trainer gaat nu instappen als je niet eens weet wie de nieuwe technisch directeur wordt
Je zou kunnen stellen dat het één grote teringzooi is momenteel.
Type Pepijn Lijndersquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Pastoor is tactisch wel een goede trainer, als je ook ziet wat hij met Almere gepresteerd heeft zou je hem best een kans kunnen geven al is het als interim. Maar Ajax zal zich daar wel te goed en groot voor voelen.
Was Mo er toen al?quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Fred Grim lijkt me de geschikte man om het seizoen af te maken. Ik las namelijk in een interview met Sander Duits dat het een goede trainer is omdat hij eetschema's introduceerde bij RKC.
Dit is echt niveau PDM wielerploegquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Fred Grim lijkt me de geschikte man om het seizoen af te maken. Ik las namelijk in een interview met Sander Duits dat het een goede trainer is omdat hij eetschema's introduceerde bij RKC.
Pastoor kan goed over voetbal lullen maar denk te weinig bagage om het als buitenstaander te redden bij Ajax, Simonis lijkt me nog minder,quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:30 schreef Pedroso het volgende:
Alex Pastoor zou ik wel een interessante optie vinden.
Simonis moet je nooit aan beginnen, veel teveel gehypet na een goed jaar Go Ahead. Daarna door de mand gevallen bij een treetje hogerop.
Wie het ook wordt, weer voluit op de jeugd inzetten. Dat is altijd de redding geweest na een mindere / slechte periode. Probleem is wel dat AZ de laatste jaren in dezelfde vijver aan het vissen is en door oa het beleid van Overmars en co.veel spelers daar voor kiezen,
Bij Feyenoord werkte dat prima.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
de wens is geen tussenpaus las ik. Dat wordt dan wel simonis vrees ikquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pastoor kan goed over voetbal lullen maar denk te weinig bagage om het als buitenstaander te redden bij Ajax, Simonis lijkt me nog minder,
Geen idee hoe het met Van der Gaag is, ook niet hoe hij is weggegaan bij Ajax maar die zou ik wel overwegen om het seizoen af te maken.
Dat is er misschien geen, maar wordt hij dan wel.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de wens is geen tussenpaus las ik. Dat wordt dan wel simonis vrees ik
Dit was echt briljant.quote:
Vervang Jordania voor seniele Sjaak en hij kan er zo werken (rondkloten)quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit was echt briljant.
Bent U bang voor Jordania? Ik kijk iedere dag onder mijn auto.![]()
![]()
Hij heeft anders aardige resultaten met die bende in Manchester gehaald.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:05 schreef spapaars het volgende:
Dus Ten Hag zegt nee.
Hij had geluk met de selectie die Ajax destijds had.
Daarna heeft hij niets meer kunnen presteren.
Een overschatte trainer dus.
Ik hoop dat de toekomstige trainer meer tijd krijgt om er nog iets van te maken.
Ik zou Guardiola proberen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:32 schreef The-BFG het volgende:
Ik zou Moyes proberen, maar die heeft al een club. Heeft het bij mijn Engelse clubje (WHUFC) goed gedaan in een wespennest en een niet zo briljante selectie.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet eerst een raad van commissaris?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:25 schreef Wotte het volgende:
Je moet ook eerst een technisch directeur halen dan pas een trainer.
Schijnt dat er mensen zijn die menen dat je de RvC kunt afschaffen als je van de beurs afgaat.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eerst een raad van commissaris?
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:34 schreef HarvardKlaas het volgende:
[..]
JIJ HEB GEEN REET VERSTAND VAN VOETBAL
JIJ BENT NOG SLECHTER ALS AJAX
Gelukkig stelt Ajax voornamelijk niet weldenkende trainers aan, dus dat hoeft geen probleem te zijnquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:33 schreef Wotte het volgende:
Maar ik ben het eens met @:GGMM geen weldenkende trainer zou hier in moeten stappen zonder te weten wie technisch directeur wordt.
Maar die tijd hebben we niet, dat moet iedere weldenkende trainer toch ook snappen. Anders moet je Grim laten zitten en je de rest van het seizoen bezighouden met het op orde brengen van de RvC en TDquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:33 schreef Wotte het volgende:
Maar ik ben het eens met @:GGMM geen weldenkende trainer zou hier in moeten stappen zonder te weten wie technisch directeur wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |