Dat gaat ook weer wat verquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is niet alsof je 24 uur zonder man om je heen kunt.
24 uur met een vrouw om je heen en je mag niet meer met je hand in je broek TV kijken, de bril moet omlaag, vuile onderbroeken moeten in de wasmand en dat gezellige "afgewerktbiertje" is voortaan strikt verboden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is niet alsof je 24 uur zonder man om je heen kunt.
Dat is eigenlijk nog erger, als je hem toevoegt omdat hij interesse toonde, niet zozeer omdat jij hem leuk vondquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet toch niet of ik hem al leuk vond
Nee vind hem wel leuk maar zat nog met frikandelquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog erger, als je hem toevoegt omdat hij interesse toonde, niet zozeer omdat jij hem leuk vond
Gooi. Frikandel. Weg.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vind hem wel leuk maar zat nog met frikandel
Ja heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gooi. Frikandel. Weg.
Wat voor?quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik ga vanavond sushi eten.
Waarom is het dan belangrijk of hij interesse toont?quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet toch niet of ik hem al leuk vond
Maar in ruil daarvoor mag je hand in haar broek, wat in de wasmand gaat verschijnt soms gewassen in de kast en ipv het biertje ga je elkaar gezellig afwerkenquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
24 uur met een vrouw om je heen en je mag niet meer met je hand in je broek TV kijken, de bril moet omlaag, vuile onderbroeken moeten in de wasmand en dat gezellige "afgewerktbiertje" is voortaan strikt verboden.
CL ze verveeld zich. Laat haarquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog erger, als je hem toevoegt omdat hij interesse toonde, niet zozeer omdat jij hem leuk vond
Afspraak met je date is gemaakt dus?quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Maar in ruil daarvoor mag je hand in haar broek, wat in de wasmand gaat verschijnt soms gewassen in de kast en ipv het biertje ga je elkaar gezellig afwerken
Ik lees ook maar wat ik lees hequote:
En dat zegt wat over mijquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag een mens ook een dagje niet op social media kijken?quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een jongen gisteren die wel interesse in mij leek te hebben een vriendschaps verzoek op insta gestuurd. Maar hij heeft nog niet geaccepteerd
Ja. En wij gaan zelf natuurlijk! <3quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Verwachten jullie vanavond zingende kindjes aan de deur?
Ik heb er nog nooit 1 aan de deur gehad sinds ik hier woont dus ik ga ook niks kopen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. En wij gaan zelf natuurlijk! <3
Gewoon zelf opeten.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 aan de deur gehad sinds ik hier woont dus ik ga ook niks kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |