Klinkt als een normale dagquote:Op dinsdag 11 november 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 11-11, je moet alcoholontbijten, bier zuipen, zingdansen en achter de buuf haar BH aan gaan jagen.
Ah, ze doen daar lekker gek.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salaai is het hier volgens mij
Zoals elke dinsdag dus.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 11-11, je moet alcoholontbijten, bier zuipen, zingdansen en achter de buuf haar BH aan gaan jagen.
Misschien maar wat ledlampjes kopenquote:Op dinsdag 11 november 2025 06:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
En voor de singles hier ook nog eens singles-day.
Maar ik dacht dat je geen relatie zocht?quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een jongen gisteren die wel interesse in mij leek te hebben een vriendschaps verzoek op insta gestuurd. Maar hij heeft nog niet geaccepteerd
Dacht dat alle mannen dood moesten?quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een jongen gisteren die wel interesse in mij leek te hebben een vriendschaps verzoek op insta gestuurd. Maar hij heeft nog niet geaccepteerd
Ja misschien was dat wat overdrevenquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat alle mannen dood moesten?
Nee maar je hebt wel weer iets van 'iemand die interesse leek te hebben'.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Iemand op insta toevoegen is toch geen relatie gelijk
Het voorvocht kruipt waar het niet gaan kan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel weer iets van 'iemand die interesse leek te hebben'.
Gewoon even in zijn DM sliden straks.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja begrijp je punt niet Je kan toch gewoon contact met iemand zoeken zonder dat dat gelijk een relatie moet worden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel weer iets van 'iemand die interesse leek te hebben'.
Ja tuurlijk, maar blijkbaar moeten ze dan wel eerst interesse in jou tonen en nu zit je alweer van 'hij heeft m'n verzoek niet geaccepteerd'.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp je punt niet Je kan toch gewoon contact met iemand zoeken zonder dat dat gelijk een relatie moet worden.
Helemaal in de stress.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar blijkbaar moeten ze dan wel eerst interesse in jou tonen en nu zit je alweer van 'hij heeft m'n verzoek niet geaccepteerd'.
De kindernamen zijn al uitgezocht.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie heeft gewoon casual iemand toegevoegd op Instagram, geen big deal.
Casualquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie heeft gewoon casual iemand toegevoegd op Instagram, geen big deal.
Je weet toch niet of ik hem al leuk vondquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar blijkbaar moeten ze dan wel eerst interesse in jou tonen en nu zit je alweer van 'hij heeft m'n verzoek niet geaccepteerd'.
Nou ja het is niet alsof je 24 uur zonder man om je heen kunt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Watquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is niet alsof je 24 uur zonder man om je heen kunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |