Wie is dit jaar de Foqueville prins?quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Daar gaan we!!! de allerlaatste 11/11, We zijn open vanaf 10:33 uur! Eerste optreden 11:55 uur en vanaf 13:11 uur onze eigen knettergekke DJ met zijn drankneus en gratis bitterballen, feesten zoals alleen wij dat kunnen.
Dat lijkt me geen vraag.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is dit jaar de Foqueville prins?
Nou ja, liever niet natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je er wel optimaal gebruik van maken
Wat?quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen reclames dat je nog even je brillenvergoeding in kunt zetten? Gratis bril
*koopt taartquote:Op dinsdag 11 november 2025 06:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
En voor de singles hier ook nog eens singles-day.
Budapestenaarquote:Op dinsdag 11 november 2025 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is dit jaar de Foqueville prins?
Mensen met een aanvullende verzekering en die hun eigen risico al opgebrand hebben die kunnen dan 1x in de paar jaar een gratis bril krijgen. En dan vinden we het gek dat we ieder jaar meer gaan betalen hierquote:
Bij de meeste aanvullende verzekeringen stelt dat ook niet meer zoveel voor. Volgens mij 75 euro per twee jaar bij mijn verzekering.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen met een aanvullende verzekering en die hun eigen risico al opgebrand hebben die kunnen dan 1x in de paar jaar een gratis bril krijgen. En dan vinden we het gek dat we ieder jaar meer gaan betalen hier
100 per 3 jaar bij mijquote:Op dinsdag 11 november 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de meeste aanvullende verzekeringen stelt dat ook niet meer zoveel voor. Volgens mij 75 euro per twee jaar bij mijn verzekering.
Schuld van Timmermansquote:Op dinsdag 11 november 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de meeste aanvullende verzekeringen stelt dat ook niet meer zoveel voor. Volgens mij 75 euro per twee jaar bij mijn verzekering.
Echt belachelijk dat hij daar gewoon mee wegkomt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schuld van Timmermans![]()
Dan maar een keer in de paar jaar een bril opgeven bij de reisverzekering.
IMPEACHEN!quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat hij daar gewoon mee wegkomt.
Rip jijquote:Op dinsdag 11 november 2025 07:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben straks heel kort in Utrecht, moet meteen door. Vanavond laat pas thuis
#hebmedelijdenmetmij
Lekker voor jequote:Op dinsdag 11 november 2025 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben weer terug in mijn natuurlijke habitat: een stilstaande file.
Alaaf!!quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volges mij heb ik een memo gemist. Nog niemand gezien hier in ons Brabantse kantoor.
Het is 11-11, je moet alcoholontbijten, bier zuipen, zingdansen en achter de buuf haar BH aan gaan jagen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volges mij heb ik een memo gemist. Nog niemand gezien hier in ons Brabantse kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |