Slapen vind ik anders best een zinnige bezigheidquote:Op maandag 10 november 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben niet echt van plan nog iets zinnigs te gaan doen
Heb het idee dat DG al een paar rondes amper of minimaal meedoet aan die stijgingen, eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Pak koffie wordt nog eens 10 procent duurder, en bereid je maar voor op meer prijsstijgingen
Volgende keer als de DG weer in de aanbieding zien flink hoarden dus @:haags @:4EverBlackEyed
Ja hèhè, sporten op een lege maagquote:Op maandag 10 november 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan sporten als je bijna niet gegeten hebt ten zeerste afraden.
Oh gek zegquote:Op maandag 10 november 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Die hadden natuurlijk nog een beetje de restantjes te verwerken van de tik die ze kregen toen het patent vrij kwam. Zie dat ze op de eigen site nu wel een actie hebben, beetje vreemde wel 8+3 gratisquote:Op maandag 10 november 2025 22:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb het idee dat DG al een paar rondes amper of minimaal meedoet aan die stijgingen, eigenlijk.
Was niet helemaal leegquote:
Koffie uit cups bevat cafestol, die het cholesterolgehalte verhogen en je krijgt er tieten en hersenverweking van door alle plastic.quote:Op maandag 10 november 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hadden natuurlijk nog een beetje de restantjes te verwerken van de tik die ze kregen toen het patent vrij kwam. Zie dat ze op de eigen site nu wel een actie hebben, beetje vreemde wel 8+3 gratis
Ach uiteindelijk is het ook wel lekker wanneer het moet alleen is het dan even in het begin wat minder chill.quote:Op maandag 10 november 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Vreemd genoeg vind ik het vaak lekkerder om op vreemde tijden ff te tukken dan wanneer ik 'moet slapen'
Shocked Pikachuquote:Op maandag 10 november 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Nee echt ongekend ditquote:
tetten!quote:Op maandag 10 november 2025 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie uit cups bevat cafestol, die het cholesterolgehalte verhogen en je krijgt er tieten en hersenverweking van door alle plastic.
quote:
quote:
Heuj!quote:Op dinsdag 11 november 2025 06:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
En voor de singles hier ook nog eens singles-day.
Allemaal leuke dingen kopenquote:
Hoi vriendjequote:
Heb je mooi nog even de tijd om een jonko te roken op het perronquote:Op dinsdag 11 november 2025 07:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wachten op de trein. En ja hoor. Vertraging
Hoi. Ik ben straks heel kort in Utrecht, moet meteen door. Vanavond laat pas thuisquote:
Dan moet je er wel optimaal gebruik van makenquote:Op dinsdag 11 november 2025 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Kreeg net bericht over de nieuwe zorgverzekeringspremie voor volgend jaar. Die gaat elk jaar heel veel harder omhoog dan de inflatie
quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Daar gaan we!!! de allerlaatste 11/11, We zijn open vanaf 10:33 uur! Eerste optreden 11:55 uur en vanaf 13:11 uur onze eigen knettergekke DJ met zijn drankneus en gratis bitterballen, feesten zoals alleen wij dat kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |