Hoi Pullup!quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha Ik heb al heel veel reactie video's met hun gezien
Nee dat is gemaakt door die nazi van een Muskquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:42 schreef kree het volgende:
hebben jullie trouwens al eens wat met dat AI gespeeld van GROK (of dacht heette zo). verbaasde me weer hoe eigenlijk heel realistisch hert eruit ziet...
Ik ook niet,quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
mjah herken het al in de mailtjes van de gene waarvan ik denk, je kunt zoiets niet zelf typen.
niet zo voorstander van eigenlijk.
Hey Slyquote:
Ik doe niet aan AI, wil mijn eigen hersens blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:42 schreef kree het volgende:
hebben jullie trouwens al eens wat met dat AI gespeeld van GROK (of dacht heette zo). verbaasde me weer hoe eigenlijk heel realistisch hert eruit ziet...
Zouden die noten van dat liedje op papier staan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook wel ja
Vooral omdat als je er eentje hebt aangeklikt je meteen hetzelfde aanbevolen krijgt met een andere reviewer
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is gemaakt door die nazi van een Musk
nou ik kan je vertellen, de jongere generatie is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe niet aan AI, wil mijn eigen hersens blijven gebruiken.
Eigenlijk is dat best gemeen voor de nazi's om die gelijk te stellen aan muskquote:
Ik ben opvallend genoeg aardig goed hersteld. Wel jammer van mijn oog, die heeft toch net iets te lang zonder zuurstof moeten doen. Laatst in het ziekenhuis geweest voor controle en daar was ook een vlek te zien in mijn oog.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het met je herstel gegaan? Las wel al dat je oog niet goed was gekomen. Zwaar kud.
Maar verder?
Ik weet het en ik weet dat ook en de jongeren worden juist hartstikke dom hierdoor maar dat beseffen ze dan toch niet en bejaarden zien nu al de verschillen niet tussen nep en echt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik kan je vertellen, de jongere generatie is het niet met je eens.
maar waar ik me over verbaasde, dat er van 1 fotootje dus eigenlijk best een heel realistisch filmpje uitkomt zonder wat meer moeite als zeggen. doe dit of dat?
Echt waar. als je niet beter weet zou je denken het is gewoon een live opgenomen filmpje.
hmms ik heb AI die het iig helemaal in akkoorden zo voor je uit kan spellen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zouden die noten van dat liedje op papier staan?
Of is dat meer zoiets:
[ afbeelding ]
Ja daar maar het beste van hopen dan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben opvallend genoeg aardig goed hersteld. Wel jammer van mijn oog, die heeft toch net iets te lang zonder zuurstof moeten doen. Laatst in het ziekenhuis geweest voor controle en daar was ook een vlek te zien in mijn oog.
Maar tja ik heb er nog één, maar hopen dat die niet stuk gaat.
Ik vond het een goede vergelijking, ik vind musk bijna net zo eng.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best gemeen voor de nazi's om die gelijk te stellen aan musk
Mooi!quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey Sly![]()
Alles wel hier hoor, bij jou?
jawel en ik ook nog wel. Maar dit is net in begin. Als het nu al redelijk realistisch is.... bedenk maar eens over een jaarquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het en ik weet dat ook en de jongeren worden juist hartstikke dom hierdoor maar dat beseffen ze dan toch niet en bejaarden zien nu al de verschillen niet tussen nep en echt.
Ach het went .. New York heeft ook een Nazi gekozen nu.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best gemeen voor de nazi's om die gelijk te stellen aan musk
Ik vind musk een stuk engerquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond het een goede vergelijking, ik vind musk bijna net zo eng.
Ja doe maar, ik ben de hele volgende week wel wegquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Met mij ook, thnks.
We motten nog een keer aan de pizza etc. -my treat- bij Toscane!@ Zal je anders een mail sturen (of in dm) als ik er (amsterd.) weer een aantal dagen op rij ben.
Wel weer zin an ookenv lang terug, alhoewel ik niet weet hoe nu de kwaliteit is. Zitten inmiddels weer andere gasten/eigenaren in..
Ja die doet nu zijn best om Wikipedia te torpederenquote:
Sorry, had je repliek gemist.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben opvallend genoeg aardig goed hersteld. Wel jammer van mijn oog, die heeft toch net iets te lang zonder zuurstof moeten doen. Laatst in het ziekenhuis geweest voor controle en daar was ook een vlek te zien in mijn oog.
Maar tja ik heb er nog één, maar hopen dat die niet stuk gaat.
mss moet ie zelf naar Mars, geen idee trouwens waarom er ook echt mensen zijn die daarheen willen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die doet nu zijn best om Wikipedia te torpederen
Oke, doen wequote:Op dinsdag 11 november 2025 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja doe maar, ik ben de hele volgende week wel weg![]()
ja die tent is wel compleet veranderd haha. in de zomer pikken ze dat stukje voor de Posthoornkerk in om er een flink terras te bouwen dus het is nog wel behoorlijk toeristischer geworden
Yep we gaan een wedstrijdje in Basel doen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke, doen we![]()
Liep er nog wel langs niet zo lang terug, maar kwam er niet van want moest naar een fuif in de buurt.
Je hoort van me.
Moet je voor het roeien op reis en waarnaartoe?
Ik heb te veel rampfilms en films over robots en zo gezien en shit komt gewoon uit of zo.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en ik ook nog wel. Maar dit is net in begin. Als het nu al redelijk realistisch is.... bedenk maar eens over een jaar
Nice.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep we gaan een wedstrijdje in Basel doen.
https://baselhead.org/en/
Daarom niet te veel over zulke dingen lezen en kijken. Is niet goed voor je hart.quote:
Is kree ons nieuwe opperhoofd hiero?quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nice.
Succes vast!
ik moet nog ff naar de superrr want nog niet geweest na thuuskomst.
Kom nog terug later, als Kree het goed vind dan!?
Tot laterrrr
nouja idd ja.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb te veel rampfilms en films over robots en zo gezien en shit komt gewoon uit of zo.![]()
Dus YOLO.
Deze is voor Muskquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom niet te veel over zulke dingen lezen en kijken. Is niet goed voor je hart.![]()
Ik wil het allemaal niet weten, te veel gestoorde mensen op deze planeet.
ik vind alles goed hoorquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nice.
Succes vast!
ik moet nog ff naar de superrr want nog niet geweest na thuuskomst.
Kom nog terug later, als Kree het goed vindt dan!?
Tot laterrrr
Ik heb er een aantal van gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
nouja idd ja.
black mirror is er goed voorbeeld van
ik ook en toen zag ik dat als een onwijze scify en fantasy, maar de werkelijkheid nu is niet eens zo onwijs anders eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal van gezien.
Star trek van 30 jaar geleden zat er ook niet ver naast.![]()
En wat ik zeg, te veel films en series gezien inmiddels met zulke thema's en sommige dingen gebeuren nu dus echt of bijna echt.
Ik heb mijn koptelefoon op en is een apart geluid, geinig hoe sommige muziek tegenwoordig is via een koptelefoon, kweet ff niet hoe dat allemaal heet, apart effect iig.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is voor Musk
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat dus, scary shit soms, dat ik denk, nou, die makkers zaten er toen niet echt naast of die dingen hebben er juist voor gezorgd dat andere weer denken, ik ga dat uitvinden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en toen zag ik dat als een onwijze scify en fantasy, maar de werkelijkheid nu is niet eens zo onwijs anders eigenlijk.
nouja die musk is ook geniaal, dat kan ik niet ontkennen, want ja probeer jij maar eens zo'n bedrijf op te zetten enzo? en biljoenen te verdienen?quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb mijn koptelefoon op en is een apart geluid, geinig hoe sommige muziek tegenwoordig is via een koptelefoon, kweet ff niet hoe dat allemaal heet, apart effect iig.
Oh en Musk fuckt al te veel, die is zichzelf flink aan het voortplanten omdat hij zichzelf geniaal vindt.
nou ze zaten er iig niet naast. dat bewijst dit alles wel.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat dus, scary shit soms, dat ik denk, nou, die makkers zaten er toen niet echt naast of die dingen hebben er juist voor gezorgd dat andere weer denken, ik ga dat uitvinden.
Nee het is een nazi, niet meer of minder dan datquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:13 schreef kree het volgende:
mee eens met hem dan weer totaal niet. maarja.
Geniaal en gek liggen dicht bij elkaar, heb ik wel eens gelezen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
nouja die musk is ook geniaal, dat kan ik niet ontkennen, want ja probeer jij maar eens zo'n bedrijf op te zetten enzo? en biljoenen te verdienen?
Ik doe het hem niet na. maar het is natuurlijk een onwijze autist.
niks ten nadele daarvan, maar die zijn soms dus ook soort van geniaal in denkwijzen die wij mss weer niet snappen.
klopt wat je zegt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniaal en gek liggen dicht bij elkaar, heb ik wel eens gelezen.![]()
En veel geld maakt ook niet van iedereen een aardig persoon.
Maar goed, ik vind het te laat voor zulke onderwerpen dus gaan jullie je gang, ga ik ondertussen wat youtubjes erbij kijken.
Het is idd al laat om het daarover te hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniaal en gek liggen dicht bij elkaar, heb ik wel eens gelezen.![]()
En veel geld maakt ook niet van iedereen een aardig persoon.
Maar goed, ik vind het te laat voor zulke onderwerpen dus gaan jullie je gang, ga ik ondertussen wat youtubjes erbij kijken.
herkenbaar dat jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb op youtube ook weer te veel dingen zitten kijken waardoor mijn algoritme nu weer naar de tyfus is en ik geen leuke dingen tegen kom nu.![]()
Nee hoor, ik denk er net zoo over hem.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:18 schreef kree het volgende:
je zou het haast psychopaat kunnen noemen wel. of ga ik dan te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |