Hoi Pullup!quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha Ik heb al heel veel reactie video's met hun gezien
Nee dat is gemaakt door die nazi van een Muskquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:42 schreef kree het volgende:
hebben jullie trouwens al eens wat met dat AI gespeeld van GROK (of dacht heette zo). verbaasde me weer hoe eigenlijk heel realistisch hert eruit ziet...
Ik ook niet,quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
mjah herken het al in de mailtjes van de gene waarvan ik denk, je kunt zoiets niet zelf typen.
niet zo voorstander van eigenlijk.
Hey Slyquote:
Ik doe niet aan AI, wil mijn eigen hersens blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:42 schreef kree het volgende:
hebben jullie trouwens al eens wat met dat AI gespeeld van GROK (of dacht heette zo). verbaasde me weer hoe eigenlijk heel realistisch hert eruit ziet...
Zouden die noten van dat liedje op papier staan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook wel ja
Vooral omdat als je er eentje hebt aangeklikt je meteen hetzelfde aanbevolen krijgt met een andere reviewer
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is gemaakt door die nazi van een Musk
nou ik kan je vertellen, de jongere generatie is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe niet aan AI, wil mijn eigen hersens blijven gebruiken.
Eigenlijk is dat best gemeen voor de nazi's om die gelijk te stellen aan muskquote:
Ik ben opvallend genoeg aardig goed hersteld. Wel jammer van mijn oog, die heeft toch net iets te lang zonder zuurstof moeten doen. Laatst in het ziekenhuis geweest voor controle en daar was ook een vlek te zien in mijn oog.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het met je herstel gegaan? Las wel al dat je oog niet goed was gekomen. Zwaar kud.
Maar verder?
Ik weet het en ik weet dat ook en de jongeren worden juist hartstikke dom hierdoor maar dat beseffen ze dan toch niet en bejaarden zien nu al de verschillen niet tussen nep en echt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik kan je vertellen, de jongere generatie is het niet met je eens.
maar waar ik me over verbaasde, dat er van 1 fotootje dus eigenlijk best een heel realistisch filmpje uitkomt zonder wat meer moeite als zeggen. doe dit of dat?
Echt waar. als je niet beter weet zou je denken het is gewoon een live opgenomen filmpje.
hmms ik heb AI die het iig helemaal in akkoorden zo voor je uit kan spellen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zouden die noten van dat liedje op papier staan?
Of is dat meer zoiets:
[ afbeelding ]
Ja daar maar het beste van hopen dan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben opvallend genoeg aardig goed hersteld. Wel jammer van mijn oog, die heeft toch net iets te lang zonder zuurstof moeten doen. Laatst in het ziekenhuis geweest voor controle en daar was ook een vlek te zien in mijn oog.
Maar tja ik heb er nog één, maar hopen dat die niet stuk gaat.
Ik vond het een goede vergelijking, ik vind musk bijna net zo eng.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best gemeen voor de nazi's om die gelijk te stellen aan musk
Mooi!quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey Sly![]()
Alles wel hier hoor, bij jou?
jawel en ik ook nog wel. Maar dit is net in begin. Als het nu al redelijk realistisch is.... bedenk maar eens over een jaarquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het en ik weet dat ook en de jongeren worden juist hartstikke dom hierdoor maar dat beseffen ze dan toch niet en bejaarden zien nu al de verschillen niet tussen nep en echt.
Ach het went .. New York heeft ook een Nazi gekozen nu.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best gemeen voor de nazi's om die gelijk te stellen aan musk
Ik vind musk een stuk engerquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond het een goede vergelijking, ik vind musk bijna net zo eng.
Ja doe maar, ik ben de hele volgende week wel wegquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Met mij ook, thnks.
We motten nog een keer aan de pizza etc. -my treat- bij Toscane!@ Zal je anders een mail sturen (of in dm) als ik er (amsterd.) weer een aantal dagen op rij ben.
Wel weer zin an ookenv lang terug, alhoewel ik niet weet hoe nu de kwaliteit is. Zitten inmiddels weer andere gasten/eigenaren in..
Ja die doet nu zijn best om Wikipedia te torpederenquote:
Sorry, had je repliek gemist.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben opvallend genoeg aardig goed hersteld. Wel jammer van mijn oog, die heeft toch net iets te lang zonder zuurstof moeten doen. Laatst in het ziekenhuis geweest voor controle en daar was ook een vlek te zien in mijn oog.
Maar tja ik heb er nog één, maar hopen dat die niet stuk gaat.
mss moet ie zelf naar Mars, geen idee trouwens waarom er ook echt mensen zijn die daarheen willen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die doet nu zijn best om Wikipedia te torpederen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |