is niksquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Aguero het volgende:
Benieuwd naar onze Poolse vriend straks
Was die vorige week ook al niet snel bij dat trainingswedstrijdje in Salt Lake op de 3k?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
Alexander Farthofer, wie kent hem niet, gaat naar 6.04,21
even teruggezocht en die reed vorige week 3.37 op de 3kquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was die vorige week ook al niet snel bij dat trainingswedstrijdje in Salt Lake op de 3k?
5.58,82quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er wordt ongekend geschroeid. Ik schrijf 5.59 vast op.
Dat kondigde zich al aan, maar heel knap!quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
Alexander Farthofer, wie kent hem niet, gaat naar 6.04,21
Zou wel goed zijn voor Nederland.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Riofan83 het volgende:
Als Bosker, Bergsma of Huizinga buiten de top 13 eindigt (en dan degradeert), kan Nederland de 9 startplekken op de OS eigenlijk al vergeten (3 bij de beste 15).
Jansman was prut (17e in B).
Snellink vijfde en rijdt volgende week dus ook weer in B (en dus weer weinig punten).
Bovendien promoveert volgende week alleen de nummer 1 van B naar A.
Dus beter rijden Bosker, Bergsma en Huizinga een beetje door straks.
Dat zou ook wel meer dan prima zijnquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:42 schreef Felagund het volgende:
Kai Verbij 1'06.34, prima dus.
Dat is zijn PR denk ik.
Kijk eens dom, ja ho maar.
Ik denk dat daar iets gebeurd is. Hij lag ook ineens laatste na het eerste volle rondje.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Spanjaard Milagros met de snelste opening tot dusver, 16.2. Slotrondje 33,7 is dan weer net niet snel genoeg op de 1.000.
Die lijken me alle drie wel goed genoeg voor een top 13 eigenlijkquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Riofan83 het volgende:
Als Bosker, Bergsma of Huizinga buiten de top 13 eindigt (en dan degradeert), kan Nederland de 9 startplekken op de OS eigenlijk al vergeten (3 bij de beste 15).
Jansman was prut (17e in B).
Snellink vijfde en rijdt volgende week dus ook weer in B (en dus weer weinig punten).
Bovendien promoveert volgende week alleen de nummer 1 van B naar A.
Dus beter rijden Bosker, Bergsma en Huizinga een beetje door straks.
Hoog 1:06 zelfs nu door Ziwen Lian.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ondertussen zitten we al laag in de 1.07
Snellink en Jansman lijken ook goed genoeg voor een *iets* betere klassering in de B-groep.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lijken me alle drie wel goed genoeg voor een top 13 eigenlijk
Bergsma is wel laat aangereisd (en niet per se goed op hoogte volgens mij)quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lijken me alle drie wel goed genoeg voor een top 13 eigenlijk
Ze waren net op tijdquote:Op vrijdag 14 november 2025 23:59 schreef Felagund het volgende:
Ze gaan (het begin van) de eerste rit missen he?
echt net gehaald. Dat zijn we van de NOS niet gewendquote:Op vrijdag 14 november 2025 23:59 schreef Felagund het volgende:
Dat deed Stomphorst lekker snelquote:Op vrijdag 14 november 2025 23:59 schreef Felagund het volgende:
Die uitzendtijd was niet van de NOSquote:
Er werd hier voor een herhaling van een programma uitgezonden van iets dat eerder deze avond nog op de tv is geweest.quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die uitzendtijd was niet van de NOS
Je neemt het serieus of nietquote:Op zaterdag 15 november 2025 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die uitzendtijd was niet van de NOS
Ze hadden best 5 minuutjes meer mogen kopen ja.quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er werd hier voor een herhaling van een programma uitgezonden van iets dat eerder deze avond nog op de tv is geweest.
Als we al moeten mekkeren dat niet élke doorkomst van élke rit in beeld komt gaat het eigenlijk wel goed.quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig al weer een doorkomst gemist omdat Sablikova lang in beeld moest
Teleurstellend dat die grap niet gemaakt werd door de commentatorenquote:Op zaterdag 15 november 2025 00:09 schreef Felagund het volgende:
Persoonlijk en Belgisch record in de Tas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |