Zonder ondertiteling?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ten tijden van de première van seizoen 4 waren er hier mensen die beweerden dat Wyll verliefd was op Mike. Ik vond dit toen onzin, omdat ik het interpreteerde als het gevoel van het derde wiel zijn, het achterblijven van Wyll in vergelijking met de andere karakters. Al dan niet door het bezeten zijn.
Nu ik alles herkijk, snap ik beter waarom die mensen zeiden.
Terzijde: moet je eens met zo'n gedachte naar de film Soldaat van Oranje kijken waar Rutger Hauer een eerstejaars studentje moet voorstellen en Jeroen Krabbé er eentje van een paar jaar ouder.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze zal in de serie een jaar of 15/16 moeten voorstellen denk ik? Heb die tijdlijn niet helemaal scherp, maar vindt juist het coming of age aspect wel sterk, al zijn de acteurs in werkelijkheid wel veel harder opgegroeid dan in de serie.
Dat is het dan ook niet. Vrijwel alle seizoenen zijn geschikt bevonden voor 14 jaar en ouder. En dan geldt heel simpel dat een ouder bepaalt of zijn/haar kind er misschien al eerder klaar voor is. Mijn zoon van 11 zou ik er zo naar laten kijken, mijn zoon van 14 heb ik wel echt gewaarschuwd dat hij het misschien te heftig zou kunnen vinden.quote:Op zondag 14 december 2025 00:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dit een hele enge serie, kan er niet van slapen, heel vreemd en verdacht dat dit voor kinderen is.
Alle seizoenen hebben een 16 jaar leeftijdadvies, maar het hangt inderdaad van het kind af of het geschikt/heftig gevonden wordt.quote:Op zondag 14 december 2025 01:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is het dan ook niet. Vrijwel alle seizoenen zijn geschikt bevonden voor 14 jaar en ouder. En dan geldt heel simpel dat een ouder bepaalt of zijn/haar kind er misschien al eerder klaar voor is. Mijn zoon van 11 zou ik er zo naar laten kijken, mijn zoon van 14 heb ik wel echt gewaarschuwd dat hij het misschien te heftig zou kunnen vinden.
Hij is een troll dus reageer er vooral niet te serieus op.quote:Op zondag 14 december 2025 01:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is het dan ook niet. Vrijwel alle seizoenen zijn geschikt bevonden voor 14 jaar en ouder. En dan geldt heel simpel dat een ouder bepaalt of zijn/haar kind er misschien al eerder klaar voor is. Mijn zoon van 11 zou ik er zo naar laten kijken, mijn zoon van 14 heb ik wel echt gewaarschuwd dat hij het misschien te heftig zou kunnen vinden.
#TrollLifesMatterquote:Op zondag 14 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is een troll dus reageer er vooral niet te serieus op.
Ik doelde op de prachtige spelling van de naam Will.quote:Op zondag 14 december 2025 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met Engelse dingen kijk ik nooit naar ondertiteling.
Nou, vooruit.quote:Op maandag 15 december 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Moet echt ieder dingetje hier worden gedropt?
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op maandag 15 december 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Moet echt ieder dingetje hier worden gedropt?
Wat posten hier toch walgelijke mensen.quote:Op maandag 22 december 2025 09:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Millie bobby brown heeft voor een twenty something behoorlijke hangzakken.
En zelf waarschijnlijk een vadsige 50+er met een dochter van 20 something.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat posten hier toch walgelijke mensen.
Als ze er twee chapters van hadden gemaakt zaten ze dichter bij die 1 uur 40. Eigenlijk zitten we nu al best al dicht op het einde. Maar er zal ook weinig 'filler" meer zijn in de afleveringen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:38 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De echte runtimes van Volume 2 eindelijk:
Chapter 5: 1 uur 8 minuten
Chapter 6: 1 uur 15 minuten
Chapter 7: 1 uur 6 minuten
Valt reuze mee, zeker tov seizoen 4 waarbij de afleveringen tegen de 1 uur 40 minuten liepen.
De finale is 2 uur en 8 minuten.
Dis borsten zien er feestelijk uit als je het mij vraagt maar ik ben twintig jaar ouder dan dat kind dus het zou wel een schaamtevol fapje moeten worden.quote:Op maandag 22 december 2025 09:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Millie bobby brown heeft voor een twenty something behoorlijke hangzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |