Hij moet echt bidden dat ze in Canada/Noord VS gaan loten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat ons WK weer saboteren, net als in 2022
Grootste probleem zit hem in de aankopen en het Drankbal van Slot.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grote issue zit niet zo zeer bij Slot denk ik, wel bij de aankopen, van Dijk en Salah.
Tot aan de winterstop zal het wel matig blijven. Uiteindelijk gaat Slot het nog wel aan de praat krijgen denk ik.
Hopelijk blessa.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat ons WK weer saboteren, net als in 2022
Slot heeft alle aankopen gekregen die hij wilde en hij bepaald wie er speelt (dus ook Salah en v. Dijk).quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grote issue zit niet zo zeer bij Slot denk ik, wel bij de aankopen, van Dijk en Salah.
Tot aan de winterstop zal het wel matig blijven. Uiteindelijk gaat Slot het nog wel aan de praat krijgen denk ik.
Bin Salman laat in de rust de spits ff in stukken zagen om een voorbeeld te stellen en dan is het lek *ineens* boven.quote:
Gaat ie echt niet doen. Hebben ook al een keer verloren in de CL.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik denk niet dat Arne het zich nu kan permitteren om woensdag met een B-team te komen tegen PSV.
Neequote:Op zondag 23 november 2025 13:02 schreef DobbyDobby het volgende:
Slot is nog een grotere fraudeur dan Ten Hag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |