Een soort Machlas aankoop , zonder ruimte om in te lopen kan die niet veel.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Etikite er maar snel in. Isak is best wel een miskoop, hè.
Als je 180 miljoen uitgeeft voor een oké spits, maar geen wonderboy, is het je ook gegund dat het een totale faal wordtquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Etikite er maar snel in. Isak is best wel een miskoop, hè.
Zal ook wel weer zeiken over de 0-1 omdat er zgn een speler in de baan van het schot buitenspel stond. Het is niet eerlijk!quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Nog een minuut of 20 en het gejank tegen de vierde man gaat weer beginnen.
Elke pot weer . Altijd de speler gebleven van de altijd-tegen-hunnie-clubs.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal ook wel weer zeiken over de 0-1 omdat er zgn een speler in de baan van het schot buitenspel stond. Het is niet eerlijk!
Over de onterecht afgekeurde goal en de niet gegeven pingen zal je 'm niet horen denk ik.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit lijkt me wel de ontslagwedstrijd.
Nee joh, die blijft tot zeker de winterstop. Of hij moet het zelf niet meer zien zitten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Klaar voor Slot ja. Ontslaan ze daar ook in het weekend?
Nederlandse trainers die geen reet van de PL snappen blijft zo'n leuke rubriek.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:44 schreef Pedroso het volgende:
Heb je voor 350 miljoen aan aanvallende spelers gekocht en dan is het vele malen minder tov vorig jaar.
En dan ook nog voor 80 miljoen 2 doorsnee backs halen.
En alle spelers op voorspraak van Slot lijkt het. Zelfde fout als bij Ten Hag.
Gaat ons WK weer saboteren, net als in 2022quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
De aanvoerder is nu niet meer dan een standbeeld die alleen nog maar kan klagen en wijzen.
Hij moet echt bidden dat ze in Canada/Noord VS gaan loten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat ons WK weer saboteren, net als in 2022
Grootste probleem zit hem in de aankopen en het Drankbal van Slot.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grote issue zit niet zo zeer bij Slot denk ik, wel bij de aankopen, van Dijk en Salah.
Tot aan de winterstop zal het wel matig blijven. Uiteindelijk gaat Slot het nog wel aan de praat krijgen denk ik.
Hopelijk blessa.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat ons WK weer saboteren, net als in 2022
Slot heeft alle aankopen gekregen die hij wilde en hij bepaald wie er speelt (dus ook Salah en v. Dijk).quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grote issue zit niet zo zeer bij Slot denk ik, wel bij de aankopen, van Dijk en Salah.
Tot aan de winterstop zal het wel matig blijven. Uiteindelijk gaat Slot het nog wel aan de praat krijgen denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |