Bin Salman laat in de rust de spits ff in stukken zagen om een voorbeeld te stellen en dan is het lek *ineens* boven.quote:
Gaat ie echt niet doen. Hebben ook al een keer verloren in de CL.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik denk niet dat Arne het zich nu kan permitteren om woensdag met een B-team te komen tegen PSV.
Neequote:Op zondag 23 november 2025 13:02 schreef DobbyDobby het volgende:
Slot is nog een grotere fraudeur dan Ten Hag.
Wel dus.quote:Op maandag 24 november 2025 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Slaat zijn teamgenoot.![]()
![]()
![]()
Nog nooit gezien dit.
Bij Newcastle volgens mij, zwart witte shirtsquote:Op maandag 24 november 2025 21:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel dus.
Kan me een slaande ruzie herinneren dus.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 24 november 2025 21:17 schreef Red_85 het volgende:
Raar incident.
Rood bij Everton voor het slaan van je eigen medespeler.
Bij Newcastle Utd ook ooit kan ik me herinneren. Maar wie.
Ja, nu herinner ik me dat ook weer maar goed deze was eenzijdig, hij sloeg niet terug.quote:Op maandag 24 november 2025 21:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dyer vs Bowyer
Jaaaaaaaa!quote:Op maandag 24 november 2025 21:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dyer vs Bowyer
Je hebt het over Zirkzee hé, niet Haaland.quote:Op maandag 24 november 2025 22:50 schreef -XOR- het volgende:
Zirkzee mag volkomen vrij die bal wel in een hoek koppen.
Brubs straks weer in Oranje op het WK. Achtste finale naar huis genot.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Liek two voetbal bij FC Brabbie
Hopelijk Depaai boos naar huis met Koeman in Frenkie's reet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brubs straks weer in Oranje op het WK. Achtste finale naar huis genot.
Gewoon altijd genot (als ik loop ja door de straten)quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor wie jij juich jij eigenlijk? Als Leeds en City scoren juich je voor beide?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |