Man man man.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lelijke woke mormel heeft inmiddels David Harbour beschuldigd, dit soort aids moet je simpelweg niet willen kijken.
Het leek een beetje van alles door elkaarquote:Op woensdag 19 november 2025 22:22 schreef NoCigar het volgende:
Ik had iets heel slechts verwacht bij Amsterdam Empire maat ik moet er welkom lachen tot nu. Alleen die dochter is wel erg irritant zeg. En wat voor accent spreken die Tichelaars eigenlijk? Klinkt Achterhoeks zo?
.
Eersts schreef ik iets van Zeeuws Vlaams en Fries, maar toen hoorde ik nèt dat ze uit de Achterhoek komen en verbeterde ik het. Maar Normaal klinkt volgens mij tamelijk anders, om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
Het leek een beetje van alles door elkaar
Vond de serie verder wel vermakelijk; had ik niet verwacht
Wie wel nog steeds geweldig acteert is Jonathan Banks ( Breaking Bad).quote:Op woensdag 19 november 2025 17:24 schreef golfer het volgende:
We zijn bij aflevering 7 aangekomen en het verhaal is wel aardig maar we ergeren ons enorm aan de overacting van Carrrie uit Homeland Clare Danes.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Man on the Inside - VS S02 2025 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad
Een gepensioneerde professor met een talent voor speurwerk leeft op wanneer een privédetective hem vraagt undercover te gaan om een zaak op te lossen.
Jurassic World: De chaostheorie - VS S04 2025 9 - Netflix Original | Kinderserie
De groep van Kamp Krijtastisch komt samen om een mysterie te ontrafelen als ze ontdekken dat er een wereldwijde samenzwering is die gevaar levert voor de dinosaurussen en henzelf.
Las locuras | The Follies - Mexico 2025 16 2:01 uur - Netflix Original | Drama, Intellectueel
Zes vrouwen, verbonden door een gedeelde 'vriend': waanzin. Waanzin, die ze allemaal een spiegel voorhoudt, moedige beslissingen doet nemen en hun leven doet veranderen.
Thomas de Stoomlocomotief: De kerstbrief-expres - VS 2024 AL 1:00 uur | Kinderserie
Het is kerst op het spoor! Als Percy op kerstavond een brief aan de Kerstman vindt, doet hij er samen met zijn vrienden alles aan om deze naar de Noordpool te brengen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dat heb ik ook een beetje... Het is altijd dezelfde rol die ze speelt, en dan die trillip. Niet om aan te zienquote:Op woensdag 19 november 2025 11:26 schreef Blues het volgende:
The beast in me gaat wel, maar we zijn het over-acteren van Carrie uit Homeland Claire Danes eigenlijk zo zat
Ik vond het einde zo jammer. Hetzelfde einde als seizoen 1.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:24 schreef MaJo het volgende:
Hiervoor Nobody Wants This gekeken en het eerste seizoen keek lekker weg maar het tweede seizoen vond ik wat minder. Sommige dingen zijn sowieso erg ongeloofwaardig, zoals sporten tijdens sjabbat. Dat is super onwaarschijnlijk en al helemaal voor een rabbijn. Dit soort dingen gingen me iets teveel storen dus ik denk niet naar een derde seizoen te gaan kijken.
Ook dat ja, ze eindigen echt exact weer hetzelfde als in het begin. Dit vond ik ook ongeloofwaardig:quote:Op donderdag 20 november 2025 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het einde zo jammer. Hetzelfde einde als seizoen 1.Waarom? Geen cliffhanger. Ze leven toch wel lang en gelukkig samen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op donderdag 20 november 2025 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook dat ja, ze eindigen echt exact weer hetzelfde als in het begin. Dit vond ik ook ongeloofwaardig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 20 november 2025 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar weer verder met wat anders
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dining With The Kapoors - India 2025 AL 1:01 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze special vol gesprekken, nostalgie en zelfgemaakte lekkernijen biedt een uniek inkijkje in het leven van de Kapoors, de belangrijkste familie in de Hindi-filmindustrie.
ONE SHOT with Ed Sheeran - VS 2025 AL 1:01 uur - Netflix Original | Muziek
Eén zanger. Eén stad. Eén opname. Ed Sheeran speelt zijn grootste hits op straat in New York in deze grensverleggende, realtime muzikale happening.
Train Dreams - VS 2025 12 1:43 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Intellectueel
In een tijd van grote veranderingen in het Amerika van het begin van de 20e eeuw leidt een houthakker een bescheiden leven, terwijl hij liefde en verlies ervaart.When the student is ready, the teacher will appear.
Wij ook aflevering 7 inmiddels en het wordt steeds interessanter.quote:
Lijkt er wel op ja. Genoeg aanknopingspunten voor en het is erg succesvol gebleken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:21 schreef TLC het volgende:
Komt er een tweede seizoen van Amsterdam Empire ? dit was best vermakelijk namelijk
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archer - VS S09-S12 2023 12 | Actie, Comedy
De bijdehante superspion Sterling Archer en zijn ontspoorde geheim agenten maken laten over heel de wereld gevaarlijke missies in de soep lopen.
Crossroads - VS 2002 6 1:33 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Als jeugdvriendinnen Lucy, Mimi en Kit op een roadtrip gaan, krijgen ze de kans weer naar elkaar toe te groeien, verliefd te worden en zichzelf te ontdekken.
Homeland - VS S01-S08 2019 12 | Drama, Mysterie, Politiek, Thriller
CIA-analiste Carrie Mathison worstelt met haar geestelijke gezondheid en familieproblemen terwijl ze de strijd tegen terrorisme leidt in deze politieke thrillerserie.
Sangre del Toro - VS 2025 16 1:26 uur | Documentaire
Regisseur Guillermo del Toro doorkruist een labyrint vol jeugdherinneringen, culturele mythes en monsters en onthult zijn inspiratiebronnen voor zijn visionaire films.When the student is ready, the teacher will appear.
Mike Schur zei vorige week in de podcast van Ed Helms dat ie al bezig is met seizoen 3. 🙂quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen aan season 2 van Man on the Inside met een supergrappige Ted 'silver fox' Danson. Is leuker en beter dan season 1. Blijvertje denk ik zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |