Gewoon door het filmpje scrollen. Het is een serie.quote:Op zondag 9 november 2025 04:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
En waar zijn de 27 fragmenten van kerken die weigeren?
Die doneerden melkpoeder?quote:Op zondag 9 november 2025 09:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon door het filmpje scrollen. Het is een serie.
Barmhartig andersgelovigen opblazen of omverrijden, andersgeaarden van een toren af donderen of zeer langzaam ophangen en terwijl ze voor hun leven zitten te vechten aan de galg vreselijke verwijten naar hen toe roepen, lijfstraffen voor kleine vergrijpen, verkrachte vrouwen afstraffen, eerwraak voor als dochterlief zich te westers kleedt enz enz enz.quote:
Tot nu toe 30 kerken gebeld. 2 wilden melkpoeder regelen.quote:
Ga je je tot de islam bekeren, aangezien je dat geloof zo fabulous vindt?quote:Op zondag 9 november 2025 10:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tot nu toe 30 kerken gebeld. 2 wilden melkpoeder regelen.
Waarom zou ik? De islamitische gemeenschap kent veel saamhorigheid. Christenen lijken dit steeds meer te verliezen. Dat is vooral kritiek naar christenen, zeker in de VS.quote:Op zondag 9 november 2025 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je je tot de islam bekeren, aangezien je dat geloof zo fabulous vindt?
Trololol.quote:Op zondag 9 november 2025 10:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zou ik? De islamitische gemeenschap kent veel saamhorigheid. Christenen lijken dit steeds meer te verliezen. Dat is vooral kritiek naar christenen, zeker in de VS.
Ik ben niet gelovig, maar kan de vrijgevigheid van een religieus instituut wel waarderen. Ik help ook vaak mee bij de kerk van mijn ouders omdat ik weet dat ze echt het goede proberen te doen, ondanks dat ik het niet eens ben met religies.
En welke stroming hangen zij aan? Wel goed om te zien dat het VK en de VS op één grote hoop worden gegooid, daar horen ze thuis.quote:Op zondag 9 november 2025 10:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tot nu toe 30 kerken gebeld. 2 wilden melkpoeder regelen.
Tot nu toe alle evangelicals die hebben geweigerd.quote:Op zondag 9 november 2025 12:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En welke stroming hangen zij aan? Wel goed om te zien dat het VK en de VS op één grote hoop worden gegooid, daar horen ze thuis.
Dat is niet alleen een puntje voor de islam, er zijn ook genoeg christelijke versies waarin dat absoluut not done is.quote:Op zondag 9 november 2025 01:52 schreef Kriegel het volgende:
Vraag het nog eens maar dan erbij zeggen dat je baby homofiel is.
Schijnbaar heb je in de VS ook wel christelijke stromingen welke een stuk meer democratisch itt republikeins zijn qua aanhang. Dus ik denk dat dit per stroming verschilt.quote:Op maandag 10 november 2025 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
Hot take:
In de VS zijn de meeste Moslims christelijker dan MAGA-"christenen".
[ afbeelding ]
Daarom had ik het ook over "MAGA-christenen" he.quote:Op maandag 10 november 2025 13:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Schijnbaar heb je in de VS ook wel christelijke stromingen welke een stuk meer democratisch itt republikeins zijn qua aanhang. Dus ik denk dat dit per stroming verschilt.
[ afbeelding ]
ja fair! met de toevoeging dat er dus ook best wel een hoop niet-maga christenen zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook over "MAGA-christenen" he.
Allemaal gesteund, gefinancieerd en bewapend door het Westen. Die voormalige rebellenleider van Syrië, zusterorganisatie van ISIS, gaat nu lekker bij Trump op bezoek.quote:Op maandag 10 november 2025 20:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De grootste terreurorganisaties behoren allemaal tot de islam; een religie waar homo's van gebouwen worden gegooid en vrouwen onderdrukt worden.
omdat het fucking prutsers zijn haha!quote:Op maandag 10 november 2025 21:30 schreef Elias87 het volgende:
[..]
Allemaal gesteund, gefinancieerd en bewapend door het Westen. Die voormalige rebellenleider van Syrië, zusterorganisatie van ISIS, gaat nu lekker bij Trump op bezoek.
Osama bin Laden enz. werden freedom fighters genoemd door Rumsfeld, Cheney enz.
Allemaal poppenkast. Moslims kunnen nooit zoveel mensen doden als christenen in Irak en in de Wereldoorlogen.
Goede conclusie. Europeanen zijn inderdaad efficiënt geweest in het uitroeien van joden.quote:Op maandag 10 november 2025 21:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
omdat het fucking prutsers zijn haha!
niet alleen de joden hoor, we hebben alles overwonnen!quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:32 schreef Elias87 het volgende:
[..]
Goede conclusie. Europeanen zijn inderdaad efficiënt geweest in het uitroeien van joden.
Volgens mij is de VS met de staart tussen de benen vertrokken uit Afghanistan en heeft de Taliban hun wapens overgenomen. Van de 10 kruistochten is volgens mij ook alleen de 1e succesvol geweest. Valt allemaal dus wel mee man.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niet alleen de joden hoor, we hebben alles overwonnen!
kijk eens naar een kaart van Europese kolonies kneusje.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:37 schreef Elias87 het volgende:
[..]
Volgens mij is de VS met de staart tussen de benen vertrokken uit Afghanistan en heeft de Taliban hun wapens overgenomen. Van de 10 kruistochten is volgens mij ook alleen de 1e succesvol geweest. Valt allemaal dus wel mee man.
In de Wereldoorlogen konden Europeanen wel goed onderling vechten.
Ja de afgelopen 200 jaar zijn representatief voor de 1400 jaar dat Islam bestaat, Haha. Ibn Sina's boeken werden tot ver in de Middeleeuwen gedoceerd in Europa waar vrouwen heksen werden genoemd en op de brandstapel werden gegooid.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kijk eens naar een kaart van Europese kolonies kneusje.![]()
get fucked
blijven dromenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:50 schreef Elias87 het volgende:
[..]
Ja de afgelopen 200 jaar zijn representatief voor de 1400 jaar dat Islam bestaat, Haha. Ibn Sina's boeken werden tot ver in de Middeleeuwen gedoceerd in Europa waar vrouwen heksen werden genoemd en op de brandstapel werden gegooid.
Het moet pijn doen dat Salahedinne Europeanen uit Jeruzalem had gegooid en dat alleen de 1e van de 8 Kruistochten succesvol zijn geweest. Daarna joden uitroeien en de overblijvenden ernaar toe sturen. Goed gedaan Europa.
Over 50 jaar stelt Europa weer geen bal meer voor. Ik kan dan lekker die kant op en jij mag hier blijven stinken haha.
Op dit moment is het zeker veel beter in het Westen dan een gemiddeld moslimland (de oliestaten uitgezonderd). Daarom ben ik nu ook hier, maar dat hoeft niet zo te blijven. Maar alles wijst op afnemende macht en invloed van het Westen die toenemend is in het Oosten. Het Westen roeit zichzelf sowieso uit door geen kinderen te krijgen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
blijven dromen![]()
vooralsnog komen moslims hierheen omdat het hier beter is, inclusief jijzelf, niet vice versa.
Tja en dan moeten de moslims weer verhuizen naar een beter land want ze komen niet voor niets naar hier. Als ze het zo goed zelf konden dan waren hun thuislanden niet zo een shitholes..quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:45 schreef Elias87 het volgende:
[..]
Op dit moment is het zeker veel beter in het Westen dan een gemiddeld moslimland (de oliestaten uitgezonderd). Daarom ben ik nu ook hier, maar dat hoeft niet zo te blijven. Maar alles wijst op afnemende macht en invloed van het Westen die toenemend is in het Oosten. Het Westen roeit zichzelf sowieso uit door geen kinderen te krijgen.
Omdat wij in het westen de echte god hebben.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tja en dan moeten de moslims weer verhuizen naar een beter land want ze komen niet voor niets naar hier. Als ze het zo goed zelf konden dan waren hun thuislanden niet zo een shitholes..
Dat het shitholes zijn, komt deels door henzelf en deels door het Westen.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tja en dan moeten de moslims weer verhuizen naar een beter land want ze komen niet voor niets naar hier. Als ze het zo goed zelf konden dan waren hun thuislanden niet zo een shitholes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |