SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Doet PEC het dit jaar zo slecht dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 zit de balle met een schuin oog te volgen
Een inmiddels vrij zeldzaam geworden verschijnsel lijkt aanstaande.
Ik zou toch zweren dat deze vorige week ook is gedraaidquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Against all Odds - Phil Collins
quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Against all Odds - Phil Collins
Sommige platen kun je niet vaak genoeg draaien...quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat deze vorige week ook is gedraaid
Ik wilde Pino niet kwetsenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:53 schreef Melting het volgende:
@ TT.... dat is wel een beetje tegen de verwachting in.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Het wonder is geschied
PEC wint weer eens
Marvin Hamlisch.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:56 schreef brother52 het volgende:
The entertainer maar geen idee wie het speelt
Scott Joplinquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:56 schreef brother52 het volgende:
The entertainer maar geen idee wie het speelt
Nooit van gehoord maar is ook van ver voor mijn tijd.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:00 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar ik kan het niet labelen
Dan zouden ze juist beter af zijn mét Hatsquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan zouden ze juist beter af zijn mét Hats
Ze hebben de hoeden afgezet en een helm opgezet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Men With Helmetsquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Owwww dit is dingus met uhhhhhhh….
Ik kan het meezingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |