abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2025 @ 21:55:36 #1
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219225792
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  zaterdag 8 november 2025 @ 21:56:15 #2
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219225801
Ik weet geen nieuwe titel sorry :@
pi_219225864
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 20:47 schreef Gooischevrouw het volgende: [..] Yes!
Ik vond haar tot van de week best leuk om te volgen, maar ik trek het drama rond die knie en enkel niet meer. 🤣 Vind wel dat ze (voor mij) begrijpelijk over rouw praat, al linkt ze idd nu wel veel van haar tweede dochter. Maar aan de andere kant snap ik het wel, tweede dochter is de eerste al zo vaak voorbij gegaan in wat ze kan. Dat lijkt me ook wel iets waar je over blijft malen. Tot nu toe vind ik niet dat zij haar dochters in zet voor geld (al zal ze zeker meer volgers gekregen hebben door een deel van de content), haar rouw voelt voor mij oprechter dan bij sommige anderen. Maar dat is puur mijn gevoel, even ter verduidelijking!
pi_219225947
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik weet geen nieuwe titel sorry :@
Geen rem op de Pem las ik in het vorige topic
pi_219226136
Erin van miniliefde deelt vaker dat ze gezins begeleiding/therapie hebben voor hun zoon, en deelt nu ook expliciet dat ze te boos is geweest vandaag omdat er een orkaan door het huis ging.

Ik vind het sneu dat ze zo struggelt maar snap echt totaal de waarde van het delen niet.

Ik krijg heel erg medelijden met zoon dat wij onbekenden zo op de hoogte zijn van deze moeilijkheden.
pi_219226243
Die Pascal. Ik vind het zo verdrietig. Ze is zó overduidelijk nog zo ziek. Wat moeten haar ouders zich machteloos voelen. Haar elke keer helpen met herstel en dan moeten zien hoe ze zichzelf via o
sociale media ‘vrolijk’ (weer) verder de vernieling in helpt.
pi_219226397
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:46 schreef Xmuis het volgende:
Die Pascal. Ik vind het zo verdrietig. Ze is zó overduidelijk nog zo ziek. Wat moeten haar ouders zich machteloos voelen. Haar elke keer helpen met herstel en dan moeten zien hoe ze zichzelf via o
sociale media ‘vrolijk’ (weer) verder de vernieling in helpt.
Het is inderdaad erg schrijnend. Hier zou eigenlijk ook regelgeving voor moeten komen, als je het hebt over kwetsbare mensen op social media.
Maar is niet haalbaar denk ik.
pi_219226491
Mies verveelt zich in het hotel en wil weer horen hoe geweldig ze het doet.

En volgens haar is de voormalige poly niet verdeeld in kampen. Iris Z denkt daar blijkbaar anders over.
pi_219226731
Ik vind het verwerken van een scheiding net als rouwen, ieder doet het op zijn eigen manier en anderen moeten lekker hun mond houden, het is al moeilijk genoeg.
pi_219226789
Pascal toetje was te schoon… geen reclame voor dit soort producten
pi_219226792
Mijn geldzaken besteed 0 euro aan kleding. Zoveel gesponsord
pi_219226803
Beautygloss mascha schaamt zich nooit, gewoon een echt lichaam na een baby. Ipv Lotte met haar gejank.
pi_219226816
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 00:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Beautygloss mascha schaamt zich nooit, gewoon een echt lichaam na een baby. Ipv Lotte met haar gejank.
Inderdaad! Hou van die mom realness en daarvoor volgde ik lotte ooit ook, maar dat is inmiddels meer een irritatievolg geworden. De anderen waar hier vaak over gepraat wordt (Debbie, am etc) volg ik niet.
pi_219226919
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 00:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Nee, ze heeft de eerste 9 maanden van dit jaar juist te veel geld aan kleding uitgegeven vond ze, daarom doet ze nu de laatste drie maanden van het jaar een no-buy challenge
pi_219226955
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 00:08 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het verwerken van een scheiding net als rouwen, ieder doet het op zijn eigen manier en anderen moeten lekker hun mond houden, het is al moeilijk genoeg.
Denk dat je dat heel goed verwoordt.
Voor een ander doe je het toch nooit goed.
( maar dat laatste geldt eigenlijk voor alles)
Mensen oordelen toch( ja ik ook)
pi_219226999
Ben ik de enige die het herstel van Lotte echt absurd slecht vind gaan ? Dat is natuurlijk rot voor haar maar ook hele slechte reclame
pi_219227526
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ben ik de enige die het herstel van Lotte echt absurd slecht vind gaan ? Dat is natuurlijk rot voor haar maar ook hele slechte reclame
Ja niet normaal zo slecht , dit had ze zelf ook niet bedacht zo denk ik
pi_219227588
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ja erg
  Moderator/colorchick zondag 9 november 2025 @ 06:39:19 #19
382129 crew  Donna
pi_219227617
quote:
Nee ze heeft zoveel gekocht dat ze nu even niets meer wil kopen. Ze krijgt helemaal geen kleding gesponsord.
pi_219227645
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 00:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik vind haar als enige nog wel redelijk "gewoon" gebleven en zet haar dochtertjes niet in voor reclames en schermt ze al vanaf begin af.
pi_219227721
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 06:49 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ik vind haar als enige nog wel redelijk "gewoon" gebleven en zet haar dochtertjes niet in voor reclames en schermt ze al vanaf begin af.
Ja true, al heeft ze ook een periode gehad waarin het minder echt was.
Moet zeggen dat ik haar op YouTube zelden nog bekijk, maar het is vaak wel realistisch kneuterig. (Ik vind dat we leuk)

Ook denk ik de eerste fluflu die aangaf geen perspakketten meer te willen ontvangen zomaar, al heeeel lang geleden. Krijgt ze wel, maar in overleg.
pi_219227885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:32 schreef AppelsEieren het volgende:
Erin van miniliefde deelt vaker dat ze gezins begeleiding/therapie hebben voor hun zoon, en deelt nu ook expliciet dat ze te boos is geweest vandaag omdat er een orkaan door het huis ging.

Ik vind het sneu dat ze zo struggelt maar snap echt totaal de waarde van het delen niet.

Ik krijg heel erg medelijden met zoon dat wij onbekenden zo op de hoogte zijn van deze moeilijkheden
Denk dat reacties haar helpen.
pi_219227889
Kinderen kunnen weinig hebben tegenwoordig. Kind van Wiline kan niet tegen een rondje Intratuin. Helemaal overprikkeld.

Uiteraard reclame. De diffuser moet aan.

[ Bericht 17% gewijzigd door Beppie12345 op 09-11-2025 08:00:25 (Aanvulling) ]
pi_219227962
quote:
En ik heb ooit eens gelezen dat haar vader ook iets in de kleding doet ?
pi_219227963
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 05:55 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ja niet normaal zo slecht , dit had ze zelf ook niet bedacht zo denk ik
Ik begrijp nog steeds niet hoe iemand die altijd zo loopt te verkondigen dat ze van haar lichaam houdt datzelfde lichaam zo laat toetakelen.
En waarom? Om een mooiere buik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')