Ik vond haar tot van de week best leuk om te volgen, maar ik trek het drama rond die knie en enkel niet meer. 🤣 Vind wel dat ze (voor mij) begrijpelijk over rouw praat, al linkt ze idd nu wel veel van haar tweede dochter. Maar aan de andere kant snap ik het wel, tweede dochter is de eerste al zo vaak voorbij gegaan in wat ze kan. Dat lijkt me ook wel iets waar je over blijft malen. Tot nu toe vind ik niet dat zij haar dochters in zet voor geld (al zal ze zeker meer volgers gekregen hebben door een deel van de content), haar rouw voelt voor mij oprechter dan bij sommige anderen. Maar dat is puur mijn gevoel, even ter verduidelijking!quote:
Het is inderdaad erg schrijnend. Hier zou eigenlijk ook regelgeving voor moeten komen, als je het hebt over kwetsbare mensen op social media.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:46 schreef Xmuis het volgende:
Die Pascal. Ik vind het zo verdrietig. Ze is zó overduidelijk nog zo ziek. Wat moeten haar ouders zich machteloos voelen. Haar elke keer helpen met herstel en dan moeten zien hoe ze zichzelf via o
sociale media ‘vrolijk’ (weer) verder de vernieling in helpt.
Inderdaad! Hou van die mom realness en daarvoor volgde ik lotte ooit ook, maar dat is inmiddels meer een irritatievolg geworden. De anderen waar hier vaak over gepraat wordt (Debbie, am etc) volg ik niet.quote:Op zondag 9 november 2025 00:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Beautygloss mascha schaamt zich nooit, gewoon een echt lichaam na een baby. Ipv Lotte met haar gejank.
Nee, ze heeft de eerste 9 maanden van dit jaar juist te veel geld aan kleding uitgegeven vond ze, daarom doet ze nu de laatste drie maanden van het jaar een no-buy challengequote:Op zondag 9 november 2025 00:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken besteed 0 euro aan kleding. Zoveel gesponsord
Denk dat je dat heel goed verwoordt.quote:Op zondag 9 november 2025 00:08 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het verwerken van een scheiding net als rouwen, ieder doet het op zijn eigen manier en anderen moeten lekker hun mond houden, het is al moeilijk genoeg.
Ja niet normaal zo slecht , dit had ze zelf ook niet bedacht zo denk ikquote:Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ben ik de enige die het herstel van Lotte echt absurd slecht vind gaan ? Dat is natuurlijk rot voor haar maar ook hele slechte reclame
Ja ergquote:Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ben ik de enige die het herstel van Lotte echt absurd slecht vind gaan ? Dat is natuurlijk rot voor haar maar ook hele slechte reclame
Nee ze heeft zoveel gekocht dat ze nu even niets meer wil kopen. Ze krijgt helemaal geen kleding gesponsord.quote:Op zondag 9 november 2025 00:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik vind haar als enige nog wel redelijk "gewoon" gebleven en zet haar dochtertjes niet in voor reclames en schermt ze al vanaf begin af.quote:Op zondag 9 november 2025 00:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Beautygloss mascha schaamt zich nooit, gewoon een echt lichaam na een baby. Ipv Lotte met haar gejank.
Ja true, al heeft ze ook een periode gehad waarin het minder echt was.quote:Op zondag 9 november 2025 06:49 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik vind haar als enige nog wel redelijk "gewoon" gebleven en zet haar dochtertjes niet in voor reclames en schermt ze al vanaf begin af.
Denk dat reacties haar helpen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:32 schreef AppelsEieren het volgende:
Erin van miniliefde deelt vaker dat ze gezins begeleiding/therapie hebben voor hun zoon, en deelt nu ook expliciet dat ze te boos is geweest vandaag omdat er een orkaan door het huis ging.
Ik vind het sneu dat ze zo struggelt maar snap echt totaal de waarde van het delen niet.
Ik krijg heel erg medelijden met zoon dat wij onbekenden zo op de hoogte zijn van deze moeilijkheden
En ik heb ooit eens gelezen dat haar vader ook iets in de kleding doet ?quote:Op zondag 9 november 2025 00:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe iemand die altijd zo loopt te verkondigen dat ze van haar lichaam houdt datzelfde lichaam zo laat toetakelen.quote:Op zondag 9 november 2025 05:55 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ja niet normaal zo slecht , dit had ze zelf ook niet bedacht zo denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |