Dan is het nog steeds heftig en een erg vervelende ziekte.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, heet dementie en dat soort dingen
Mag ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
Die Marokkaanse schotel met halloumi was heerlijkDie gaat in de herhaling
Weer een niet nuttige MI hierquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
Die Marokkaanse schotel met halloumi was heerlijkDie gaat in de herhaling
Ik dacht dat jullie het samen hadden gekookt en dus ook samen gegeten, dat was dan schijnbaar een andere keer.quote:
Het is opquote:
Dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
Tortellini met ricotta en spinazie![]()
Lekker makkelijk.
Vanavond nietquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het samen hadden gekookt en dus ook samen gegeten, dat was dan schijnbaar een andere keer.
Ook heel lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:46 schreef Shii het volgende:
Vanavond gegeten: roergebakken spitskool, tahoe met groene curry en rijst.![]()
Oeh dat klinkt ook lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:46 schreef Shii het volgende:
Vanavond gegeten: roergebakken spitskool, tahoe met groene curry en rijst.![]()
We hebben een andere keer (veel andere keren) samen halloumi gekookt ja.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het samen hadden gekookt en dus ook samen gegeten, dat was dan schijnbaar een andere keer.
Ahaaaa.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanavond nietMaar we koken vaak samen met halloumi
Nou ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Gelukkig maar dan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben een andere keer (veel andere keren) samen halloumi gekookt ja.
Oh dat klinkt ook wel heel lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook heel lekker![]()
Ik heb een keer in een restaurant zo'n hele geroosterde spitskool gehad. Was echt heel erg lekker
Het was ook lekker.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nu bij cinematig, allemaal verschrikkelijke films zien, hoe slechter hoe leukerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom duurt het zo lang voor je antwoord geeft, is het zo'n lange film.
Maar dit verklaart het dus. Wat leuk en geniet er straks nog van.
Als jij het maar leuk vindt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nu bij cinematig, allemaal verschrikkelijke films zien, hoe slechter hoe leuker
Prey (2022)quote:
Seizoen 1 of 2?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben The last of us aan het kijken maar dat is niet op tv.
Ook lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gegratineerde aardappelschijfjes, snijbonen, kip reepjes
Oeh, een buitenaardse lamaquote:
Sommige scenario schrijvers waren volgens mij superstoned toen ze dingen opschreven.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
Sowieso een bijzonder concept die film: Indianen in de 18e eeuw én aliens.
Oh ja, zulke films ken ik ook welquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige scenario schrijvers waren volgens mij superstoned toen ze dingen opschreven.
Harrison F?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
Sowieso een bijzonder concept die film: Indianen in de 18e eeuw én aliens.
Ik krijg alleen maar suggesties dat ik moet gaan sportenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ik geloof dat ik weer veel crime dingen heb zitten kijken. Krijg nu weer allemaal zulke suggesties.
Hoe durf je, zomaar binnen te vallen hier.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:02 schreef kree het volgende:
hoi allen, sorry dat ik zo kom binnen vallen.
Oke over film laatste gezien heb ik nog een mening wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar suggesties dat ik moet gaan sporten
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
BoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
haha. naja omdat ik hier af en toe kom he. en goed weet niet helemaal hoe dat hier gaat. Maar kom vaak als ik DTS dan weer eens zat ga worden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe durf je, zomaar binnen te vallen hier.![]()
* ChocoFan gooit pleisters
Geintje, ik zal het er maar bij tikken.
Ik kom hier ook niet iedere dag, soms wel en soms heel lang weer niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
haha. naja omdat ik hier af en toe kom he. en goed weet niet helemaal hoe dat hier gaat. Maar kom vaak als ik DTS dan weer eens zat ga worden.
mjah ik ook, maar denk hier doen we serieus nog wel en niet alleen om de bolk en posts.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kom hier ook niet iedere dag, soms wel en soms heel lang weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |