Voel me op zich gewoon prima verder, maar zit gewoon enorm te trillen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
Misschien voel je je na een nachtje slapen al beter.
Mijn suikerbom van 30 minuten geleden gaat me redden.quote:Enorm trillen na inspanning kan door verschillende oorzaken komen, zoals spiervermoeidheid, uitdroging, een lage bloedsuikerspiegel, of ophoping van melkzuur door overbelasting.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voel me op zich gewoon prima verder, maar zit gewoon enorm te trillen.
beetje make up doet wonderenquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik er morgen zo uit zie.
Gewoon rondlopen met een centimeter makeup om te doen alsof ik nog gewoon gezond ben.quote:
snurkzequote:Op zaterdag 8 november 2025 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Temperatuur nog gewoon 37,0, dus ik zie het maar gewoon als een signaal dat ik m'n bed in moet.
Truste
latersquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Temperatuur nog gewoon 37,0, dus ik zie het maar gewoon als een signaal dat ik m'n bed in moet.
Truste
het 2de deel van mn dekbed is nog beetje nat in de hoeken dus die kan morgen er pas op.quote:Op zondag 9 november 2025 00:16 schreef Ama het volgende:
Ik blijf nog even wakker maar heb straks wel een vers schoon bedje wat op me wacht.
Ging jij niet een uur geleden slapen.quote:Op zondag 9 november 2025 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
het 2de deel van mn dekbed is nog beetje nat in de hoeken dus die kan morgen er pas op.
dan ververs ik morgen de rest van mn bed en is alles weer vers
quote:
Dat is vroeg voor een zondagquote:
Heb je verplichtingen zo vroegquote:Op zondag 9 november 2025 07:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, voor een weekend iets te vroeg
Oke okequote:
Ontbijt maken natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Als Cali wakker was, had je wel verplichtingen?
Gewoon niet in kelders kijken, mensen. Je weet toch dat in enge kelders van oude gebouwen enge beesten zitten.quote:In de kelder van de Universiteit van Tübingen zijn twintig Chileense kluizenaarsspinnen gevonden. De dodelijk giftige spinsoort was nog nooit eerder waargenomen in Duitsland.
0900 in de sportschool zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij wel al je verplichtingen?
Dat heb ik al gedaan voor Lilakquote:
Had ik ook wel kunnen doen, maar heb alweer vroeg afgesproken om te gaan lunchen.quote:Op zondag 9 november 2025 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
0900 in de sportschool zijn.
[..]
Dat heb ik al gedaan voor Lilak
Kluizenaarsspin, logisch dat die in de kelder zit.quote:Op zondag 9 november 2025 08:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon niet in kelders kijken, mensen. Je weet toch dat in enge kelders van oude gebouwen enge beesten zitten.
Voor de lunch ben je dan toch wel klaar?quote:Op zondag 9 november 2025 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ik ook wel kunnen doen, maar heb alweer vroeg afgesproken om te gaan lunchen.
Ja, kelderbewoners zijn eigenlijk een soort ondergrondse FOK!-ers, als je erover nadenkt.quote:Op zondag 9 november 2025 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kluizenaarsspin, logisch dat die in de kelder zit.
Afgesproken om eerst ook nog met de hond te gaan lopen. Dus dan is het krap aan.quote:Op zondag 9 november 2025 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor de lunch ben je dan toch wel klaar?
Daarom zit ik op mijn zolderkamer. Zo ver mogelijk weg van die spinnen.quote:Op zondag 9 november 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kelderbewoners zijn eigenlijk een soort ondergrondse FOK!-ers, als je erover nadenkt.
gewoon terug gaanquote:Op zondag 9 november 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Ben 5 minuten m'n bed uit en het trillen begint weer
Zou bijna terug gaan
Ja, inderdaad. De FOK!-spin onder de spinnen.quote:Op zondag 9 november 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kelderbewoners zijn eigenlijk een soort ondergrondse FOK!-ers, als je erover nadenkt.
quote:Op zondag 9 november 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Zou bijna terug gaan
Ik zou het even een beetje rustig aan doen, Kat.quote:Op zondag 9 november 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Zou bijna terug gaan
Dat ook weer niet. Die kelderbewoners zijn een soort Australiërs. Die zitten aan de andere kant.quote:Op zondag 9 november 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De FOK!-spin onder de spinnen.
Dan wordt het wel krap ja.quote:Op zondag 9 november 2025 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgesproken om eerst ook nog met de hond te gaan lopen. Dus dan is het krap aan.
Hoeveel koorts heb jequote:Op zondag 9 november 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Zou bijna terug gaan
In Australië maakt alles je doodquote:Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Die kelderbewoners zijn een soort Australiërs. Die zitten aan de andere kant.
Nog geen 30 en al opgebrandquote:Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het even een beetje rustig aan doen, Kat.
Dadelijk springt er een kransslagadertje rond zijn hart en kan hij nooit meer praten of werken, hoor je vaker.quote:
Wat staat er voor de gym op het programma?quote:Op zondag 9 november 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
net gefrituurd , nu wat fruit eten en dan maar naar de gym. heb het erg verzaakt de laatste dagen
loopbandquote:Op zondag 9 november 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat staat er voor de gym op het programma?
Hier is het borst en biceps.
Ik heb m'n jas aangetrokken.quote:
nee weet niet zo goed wat ik moet doenquote:Op zondag 9 november 2025 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je ook nog andere dingen daar?
Ik geloof nooit dat het toeval is dat precies op dit moment de zon hier ook doorbreekt.quote:
Zo naar de sporthal, dus dan zie ik er niks meer van. Dan zal je zien dat het nadien bewolkt is.quote:Op zondag 9 november 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat het toeval is dat precies op dit moment de zon hier ook doorbreekt.
Toch bedankt dat je hier mooi weer hebt gebracht.quote:Op zondag 9 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo naar de sporthal, dus dan zie ik er niks meer van. Dan zal je zien dat het nadien bewolkt is.
Wanneer ga je kracht doen?quote:
Geloof er niks van als je binnen zit met je jas aan terwijl het 20 graden isquote:
Gewoon niet gaan, dan blijft de zon schijnenquote:Op zondag 9 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo naar de sporthal, dus dan zie ik er niks meer van. Dan zal je zien dat het nadien bewolkt is.
Vast een paar knappe mannen die je willen helpen.quote:Op zondag 9 november 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee weet niet zo goed wat ik moet doen
De thermometer liegt niet.quote:Op zondag 9 november 2025 09:29 schreef dud0r het volgende:
Geloof er niks van als je binnen zit met je jas aan terwijl het 20 graden is
ik heb mannen afgezworen. Zijn het kwaad van de duivelquote:Op zondag 9 november 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast een paar knappe mannen die je willen helpen.
Verkeerde account @ieniminimuisquote:Op zondag 9 november 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb mannen afgezworen. Zijn het kwaad van de duivel
Laat je nu een enkele blote Ali spreken voor ons allemaal?quote:Op zondag 9 november 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat zijn printersquote:Op zondag 9 november 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie met elkaar gaan daten danquote:
GA. JE. BED. IN.quote:Op zondag 9 november 2025 09:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb m'n jas aangetrokken.
Het is gewoon 20 graden binnen, maar verder gaat alles goed.
De huis, tuin en keuken varianten wel, professionele printers luisteren vaak wel redelijkquote:
iets beter, maar mijn ervaring is dat alle printers hier komen vanuit de hellquote:Op zondag 9 november 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De huis, tuin en keuken varianten wel, professionele printers luisteren vaak wel redelijk
Dat wel ja, maar sommigen kunnen je nog de illusie geven dat ze niet het kwaad zelve zijnquote:Op zondag 9 november 2025 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
iets beter, maar mijn ervaring is dat alle printers hier komen vanuit de hell
Waar denk je dat deze haat vandaan komt?quote:Op zondag 9 november 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De huis, tuin en keuken varianten wel, professionele printers luisteren vaak wel redelijk
quote:Op zondag 9 november 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou je het geloven als ik zeg dat ik geen dekentje heb?quote:Op zondag 9 november 2025 09:44 schreef Ama het volgende:
Waarom zou je een jas aandoen als je ook gewoon een dikke vest en een dekentje kan pakken.Geloof er niks van.
quote:Op zondag 9 november 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou je het geloven als ik zeg dat ik geen dekentje heb?
Laat @essnhills dit maar niet horenquote:Op zondag 9 november 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou je het geloven als ik zeg dat ik geen dekentje heb?
Meer dekentjes voor haar.quote:
Maar die heeft er al zoveelquote:
Heeft muis een wasbordje?quote:Op zondag 9 november 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie met elkaar gaan daten dan
En als ze er te weinig heeft maakt ze wel nieuwequote:
quote:De Amerikaanse president Donald Trump wil dat een gloednieuw sportstadion van maar liefst 3,2 miljard euro in Washington D.C. naar hem wordt vernoemd. Dat melden bronnen van sport- en entertainmentsite ESPN. Hij zou volop aan het lobbyen zijn om dat voor elkaar te krijgen.
dit is een reeks van mannen geweestquote:Op zondag 9 november 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je nu een enkele blote Ali spreken voor ons allemaal?
Ligt dat aan de Ali of aan jezelf?
quote:Arc de Trump Trump lijkt vastberaden om zijn stempel te drukken op de geschiedenis. Zo liet hij ook al de oostelijke vleugel van het Witte Huis afbreken om een balzaal te bouwen en maakte hij bekend dat er voor het 250-jarig bestaan van de Verenigde Staten een imposante triomfboog gebouwd zal worden, die de naam ‘Arc de Trump’ zal krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |