Oke okequote:
Ontbijt maken natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Als Cali wakker was, had je wel verplichtingen?
Gewoon niet in kelders kijken, mensen. Je weet toch dat in enge kelders van oude gebouwen enge beesten zitten.quote:In de kelder van de Universiteit van Tübingen zijn twintig Chileense kluizenaarsspinnen gevonden. De dodelijk giftige spinsoort was nog nooit eerder waargenomen in Duitsland.
0900 in de sportschool zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij wel al je verplichtingen?
Dat heb ik al gedaan voor Lilakquote:
Had ik ook wel kunnen doen, maar heb alweer vroeg afgesproken om te gaan lunchen.quote:Op zondag 9 november 2025 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
0900 in de sportschool zijn.
[..]
Dat heb ik al gedaan voor Lilak
Kluizenaarsspin, logisch dat die in de kelder zit.quote:Op zondag 9 november 2025 08:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon niet in kelders kijken, mensen. Je weet toch dat in enge kelders van oude gebouwen enge beesten zitten.
Voor de lunch ben je dan toch wel klaar?quote:Op zondag 9 november 2025 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ik ook wel kunnen doen, maar heb alweer vroeg afgesproken om te gaan lunchen.
Ja, kelderbewoners zijn eigenlijk een soort ondergrondse FOK!-ers, als je erover nadenkt.quote:Op zondag 9 november 2025 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kluizenaarsspin, logisch dat die in de kelder zit.
Afgesproken om eerst ook nog met de hond te gaan lopen. Dus dan is het krap aan.quote:Op zondag 9 november 2025 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor de lunch ben je dan toch wel klaar?
Daarom zit ik op mijn zolderkamer. Zo ver mogelijk weg van die spinnen.quote:Op zondag 9 november 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kelderbewoners zijn eigenlijk een soort ondergrondse FOK!-ers, als je erover nadenkt.
gewoon terug gaanquote:Op zondag 9 november 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Ben 5 minuten m'n bed uit en het trillen begint weer
Zou bijna terug gaan
Ja, inderdaad. De FOK!-spin onder de spinnen.quote:Op zondag 9 november 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kelderbewoners zijn eigenlijk een soort ondergrondse FOK!-ers, als je erover nadenkt.
quote:Op zondag 9 november 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Zou bijna terug gaan
Ik zou het even een beetje rustig aan doen, Kat.quote:Op zondag 9 november 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Zou bijna terug gaan
Dat ook weer niet. Die kelderbewoners zijn een soort Australiėrs. Die zitten aan de andere kant.quote:Op zondag 9 november 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De FOK!-spin onder de spinnen.
Dan wordt het wel krap ja.quote:Op zondag 9 november 2025 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgesproken om eerst ook nog met de hond te gaan lopen. Dus dan is het krap aan.
Hoeveel koorts heb jequote:Op zondag 9 november 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Zou bijna terug gaan
In Australiė maakt alles je doodquote:Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Die kelderbewoners zijn een soort Australiėrs. Die zitten aan de andere kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |