politici in nederland zijn we ook al zatquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er echt geen ander nieuws dat we schreeuwende mensen in de VS hier in het journaal gaan tonen.
Bedacht ineens dat ik dan ook een bakwagen met grote aanhanger moet kunnen rijden. Nee vergeet het maar, kan al niet met een kleine aanhanger achteruit rijdenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar er is verschil tussen bakwagen en trekker met oplegger toch? Beide lijkt me wel leuk om te leren, maar ik ben niet een heel goede chauffeur denk ik
Als ik alle tijd van de wereld heb dan lukt het nog wel, niet onder tijdsdruk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedacht ineens dat ik dan ook een bakwagen met grote aanhanger moet kunnen rijden. Nee vergeet het maar, kan al niet met een kleine aanhanger achteruit rijdenSommige mensen zijn daar een natuurtalent in, ik totaal niet
Vind ik al heel wat. Ook met alle tijd lukt het me niet volgens mij. Heb het idee dat een aanhanger bij achteruit rijden elk stuurfoutje enorm uitvergrootquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik alle tijd van de wereld heb dan lukt het nog wel, niet onder tijdsdruk.
Nee, met aanhanger ben ik ook geen held inquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedacht ineens dat ik dan ook een bakwagen met grote aanhanger moet kunnen rijden. Nee vergeet het maar, kan al niet met een kleine aanhanger achteruit rijdenSommige mensen zijn daar een natuurtalent in, ik totaal niet
Ik heb de overhemden in de droger zitten. Over 20 minuten mag ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zuurvlees is aan het marineren. Nu kan ik langzaam richting bed
Op zich word je daar wel goed bij geholpen. Na elke inzet is er een nabespreking, waarin ook wordt gesproken over dingen die eventueel niet leuk waren om mee te maken. Maar goed, de ene is van nature ook beter in daarmee omgaan dan een ander. Vandaag vertelde een collega uit een andere gemeente dat hij bij een brand van een woonhuis 2 verkoolde mensen had gevonden. Maak je liever gewoon niet mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet ook niet of ik zo geschikt zou zijn om bij hulpdiensten te werken. Dan loop je op een gegeven moment ook tegen dingen aan die je liever niet ziet of meemaakt.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zuurvlees is aan het marineren. Nu kan ik langzaam richting bed
Dat is eigenlijk ook zo. Het moet echt in je zitten volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik al heel wat. Ook met alle tijd lukt het me niet volgens mij. Heb het idee dat een aanhanger bij achteruit rijden elk stuurfoutje enorm uitvergroot
Als je niet meer de eerste bentquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:38 schreef Donna het volgende:
Wanneer ben je niet meer de paria van de buurt met de kerstlampjes?
In theorie ben ik dat nooit want er woont iemand die heeft altijd lampjes. Knalblauwe ook nog.quote:
Nee, zijn ook genoeg heftige situaties te bedenken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich word je daar wel goed bij geholpen. Na elke inzet is er een nabespreking, waarin ook wordt gesproken over dingen die eventueel niet leuk waren om mee te maken. Maar goed, de ene is van nature ook beter in daarmee omgaan dan een ander. Vandaag vertelde een collega uit een andere gemeente dat hij bij een brand van een woonhuis 2 verkoolde mensen had gevonden. Maak je liever gewoon niet mee natuurlijk.
Nou mooi. Dan telt die dus niet meequote:Op zaterdag 8 november 2025 20:40 schreef Donna het volgende:
[..]
In theorie ben ik dat nooit want er woont iemand die heeft altijd lampjes. Knalblauwe ook nog.
Mijn buurman ook, werkt nu in de IT ipv op straat bij de politie. Maar die zitten ook vaak de godganse dag in moeilijke situaties.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zijn ook genoeg heftige situaties te bedenken.
Goede bekende van mij heeft jarenlang bij de politie gewerkt. Die is uiteindelijk iets anders gaan doen omdat hij sommige ellende gewoon niet van zich af kon schudden.
Bij die bekende was de druppel een "familiedrama".quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn buurman ook, werkt nu in de IT ipv op straat bij de politie. Maar die zitten ook vaak de godganse dag in moeilijke situaties.
Nou ik ga volgende week los haha!quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou mooi. Dan telt die dus niet mee
Hmm niet echt maar de kamers die straks weer verstopt zijn is wel leuk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
geinig, al leuke/aparte bouwdingen gezien?
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Geheel volgens verwachting afgemaakt.
Ik mocht de laatste 4 minuten niet meer meedoen
helaasquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Balenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Moest je kotsen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
3 persoonlijke fouten. Die 2e en derde waren binnen een seconde van elkaar, kutscheidsquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BalenWaarom mocht je niet meer meedoen?
Nou nou.quote:
Speel dan ook gewoon normaal ipv overtredingen te maken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig werkte m'n maag meequote:
Die tweede was de grootste onzin p die ik ooit heb mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Speel dan ook gewoon normaal ipv overtredingen te maken.
Genaaid door de scheids.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 persoonlijke fouten. Die 2e en derde waren binnen een seconde van elkaar, kutscheids
Deceptie.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, F1 is ook niet echt het terugkijken waard heeft iemand net onbewust aan mij gespoilerd.
Race hoeven we ook niet te kijken morgen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, F1 is ook niet echt het terugkijken waard heeft iemand net onbewust aan mij gespoilerd.
Was sowieso een afschuwelijke scheids. Hij floot ook het tweede bagger en ik kon het gewoon niet geloven toen ik hoorde dat hij ons ook zou fluiten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Genaaid door de scheids.
Het klinkt alsof de scheids gelijk had.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die tweede was de grootste onzin p die ik ooit heb mogen ontvangen.
En daarna kreeg ik meteen een strafworp tegen omdat er een "nee joh" uitflopte
Tenzij regen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Race hoeven we ook niet te kijken morgen.
slapen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu al 10 minuten aan het bedenken waarom ik een alarm op m'n telefoon heb gezet voor over 22 minuten. Ik moest iets doen, maar wat...
De was doen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu al 10 minuten aan het bedenken waarom ik een alarm op m'n telefoon heb gezet voor over 22 minuten. Ik moest iets doen, maar wat...
gewoon minder fouten maken... Al dat afschuiven op anderenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Genaaid door de scheids.
Zou toch kunnenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zou ik geen alarm voor zetten.
We hadden nooit gewonnen, dan is een scheidsrechter die alles kapot fluit gewoon nutteloos.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon minder fouten maken... Al dat afschuiven op anderen
ik zou niet durven..quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Is iedereen in z'n eentje aan het stappen ofzo?
quote:
Heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet durven..
beetje naar buiten gaan
Dat ookquote:
Zelfs datquote:
jij hoort niet op fok..quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan
[..]
Dat ook
[..]
Zelfs dat
Ik heb net mijn Reddit streak van bijna 600 dagen gered, als ik niet per ongeluk een grappige post tegen kwam, had ik m'n gezicht daar ook al niet mogen vertonen.quote:
Ah okayquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nee nee nee, dit is safe space met fokvriendjes
Het is nog vroegquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
Ik ga zo maar eens een nachtje rust pakken denk ik.
Geen zorgen, ik blijf nog even.quote:
Keihard aan de drugs?quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik blijf nog even.
Heb wel even wat middeltjes in moeten nemen om die wedstrijd fatsoenlijk te kunnen spelen, dus tja
Ik zit in een rare staat van cafeīne dat uit begint te werken, vermoeidheid van de wedstrijd en het feit dat ik vandaag veel te weinig gegeten heb. Ik verwacht straks gewoon uit het niets in elkaar te donderen.quote:
Is het ookquote:
het is een katquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
Nou gaat ze slapen op deze manier. Erg bijzondere kat is het af en toe.
Ja, dat is wel zo.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
politici in nederland zijn we ook al zat
Beterschapquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik begin te trillen.
Dat luidt meestal het begin in van koorts, zullen we dat eens niet doen? Heb ik geen zin in.
Ik hoop dat dit gewoon de combinatie van vermoeidheid en energiegebrek is.quote:
koorts?quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik begin te trillen.
Dat luidt meestal het begin in van koorts, zullen we dat eens niet doen? Heb ik geen zin in.
Ja, dan gaat je lichaamstemperatuur omhoog omdat je lichaam vecht tegen een virus oid.quote:
Had ik vorige week ook. High five.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik begin te trillen.
ja duh, bedoelde meer, heb je het?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dan gaat je lichaamstemperatuur omhoog omdat je lichaam vecht tegen een virus oid.
Neeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 8 november 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoonm ingeven en even onderuit gaan
Nog niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ja duh, bedoelde meer, heb je het?
Komt morgen welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |