Als je er zo in gaat win je nooitquote:
ja, koekoek.. en dan komen ze er misschien nog mee weg..quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:13 schreef Ama het volgende:
Schoonmaakster doodgeschoten in de VS die voor de verkeerde deur stond - https://nos.nl/l/2589678
of er veel stapjes met maar 1 stukje zijnquote:
Valt meequote:Op zaterdag 8 november 2025 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, koekoek.. en dan komen ze er misschien nog mee weg..
[..]
of er veel stapjes met maar 1 stukje zijnen dat je wellicht daardoor zo snel door de zakjes gaat
ahaquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt meewel relatief kleine zakjes soms en ik vind het een leuke set om te maken.
Dit jaquote:
Ja anders heb je morgen geen restjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders heb je morgen geen restjes
En ook echt aan het werk geweest of alleen een kat uit een boom geplukt?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag meerdere keren met blauwe lampjes en sirene geredenKwaaawuuuukwaaaawuuuu 🚒
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag meerdere keren met blauwe lampjes en sirene geredenKwaaawuuuukwaaaawuuuu 🚒
Nee heb daadwerkelijk nog wat gedaan. Ook bijna een kat aangereden, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 8 november 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ook echt aan het werk geweest of alleen een kat uit een boom geplukt?
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb daadwerkelijk nog wat gedaan. Ook bijna een kat aangereden, maar dat terzijde
Heb jij een vrachtwagenrijbewijs eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb daadwerkelijk nog wat gedaan. Ook bijna een kat aangereden, maar dat terzijde
dat is ook een manier om te voorkomen dat ze in een boom klimmenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
have funquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:44 schreef Karzai het volgende:
Ben bij de hallen en ga naar de eerste film die er draait
Voorkomen is beter dan genezen, ofzoietsquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ook een manier om te voorkomen dat ze in een boom klimmen
hmmquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen, ofzoiets
Nee, maar we hebben meerdere voertuigen en niet voor alle heb je een vrachtwagenrijbewijs nodig. Zou dat wel gratis kunnen halen, of eigenlijk zelfs voor betaald worden dan ook. Maar vind de kleinere auto's al groot.. laat staan een hele vrachtwagenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij een vrachtwagenrijbewijs eigenlijk?
Maar is wel super stoerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben meerdere voertuigen en niet voor alle heb je een vrachtwagenrijbewijs nodig. Zou dat wel gratis kunnen halen, of eigenlijk zelfs voor betaald worden dan ook. Maar vind de kleinere auto's al groot.. laat staan een hele vrachtwagen
Hebben jullie ook een kalender?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben meerdere voertuigen en niet voor alle heb je een vrachtwagenrijbewijs nodig. Zou dat wel gratis kunnen halen, of eigenlijk zelfs voor betaald worden dan ook. Maar vind de kleinere auto's al groot.. laat staan een hele vrachtwagen
Brandweer wagens zijn over het algemeen wel bakwagens dus dat is wel makkelijker om te leren, maar wel een stuk groter natuurlijk dan wij gewend zijn. Als je er plezier in hebt zou ik het gewoon proberenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je camera stilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
Tussentijdse foto's van mijn LEGO set.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Volgens mij moet ik dan wel gewoon lessen in een normale vrachtwagen (en ook al die, soms onnodige in dit geval, theorie leren). Maar kan het eens navragen, want op zich vond ik het wel leuk om zo door het verkeer te crossenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Brandweer wagens zijn over het algemeen wel bakwagens dus dat is wel makkelijker om te leren, maar wel een stuk groter natuurlijk dan wij gewend zijn. Als je er plezier in hebt zou ik het gewoon proberen
Niet als je 'm per ongeluk tegen een lantaarnpaal parkeert. Of er niet fatsoenlijk mee achteruit kunt rijdenquote:
"hebben ze weer vrouwen bij de brandweer aangenomen"quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet als je 'm per ongeluk tegen een lantaarnpaal parkeert. Of er niet fatsoenlijk mee achteruit kunt rijden
Ja was nu al zo. Het ging zo vanochtend:quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"hebben ze weer vrouwen bij de brandweer aangenomen"
Gelijk heel de meldkamer overbelastquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was nu al zo. Het ging zo vanochtend:
Team 1:
Jantje Heinrich
Pietje Reto
Mike Michi
Chauffeusse: Kwiwi
De mannen: "Oh god..."
Maar heb zonder schade gereden. Volgens mij. Heel spoor van vernieling achtergelaten ondertussen
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
Tussentijdse foto's van mijn LEGO set.geinig, al leuke/aparte bouwdingen gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ook nog met spoed moet rijden is het sowieso al helemaal anders.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was nu al zo. Het ging zo vanochtend:
Team 1:
Jantje Heinrich
Pietje Reto
Mike Michi
Chauffeusse: Kwiwi
De mannen: "Oh god..."
Maar heb zonder schade gereden. Volgens mij. Heel spoor van vernieling achtergelaten ondertussen
Ja en mensen reageren soms best vaak ook totaal niet zoals je verwacht, en gaan ineens hele rare manoeuvres maken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ook nog met spoed moet rijden is het sowieso al helemaal anders.
Ja, maar er is verschil tussen bakwagen en trekker met oplegger toch? Beide lijkt me wel leuk om te leren, maar ik ben niet een heel goede chauffeur denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dan wel gewoon lessen in een normale vrachtwagen (en ook al die, soms onnodige in dit geval, theorie leren). Maar kan het eens navragen, want op zich vond ik het wel leuk om zo door het verkeer te crossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |