quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:38 schreef Karzai het volgende:
laat die varkenspoten lekker voor jezelf fles
@CherryLips is nu ietwat teleurgesteldquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van m'n bord. Dat tweede is niet echt![]()
Geloof me, als dat op eens uit m'n neus was gekomen, had ik nu niet op FOK! gezetenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:CherryLips is nu ietwat teleurgesteld
maar op een livestream op youtube?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, als dat op eens uit m'n neus was gekomen, had ik nu niet op FOK! gezeten
Alleen als jij zou kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
maar op een livestream op youtube?
quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Had dit vorig jaar in Parijs ook toen ik in een stadium zat tijdens de Olympische Spelen. Een bewaker had me gezien en dwong me om langs de ehbo-post te gaan. En die gijzelden me 5 minuten terwijl er strafworpen bezig waren
En dan kan je echt lullen als brugman dat dit wel vaker gebeurt en dat het helemaal niet zo erg is.quote:
Het zijn zeeuwen, die doen zoiets niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
vragen of ze niet op je neus mikken
dan is de rivaliteit niet groot genoegquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn zeeuwen, die doen zoiets niet.
Als je er zo in gaat win je nooitquote:
ja, koekoek.. en dan komen ze er misschien nog mee weg..quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:13 schreef Ama het volgende:
Schoonmaakster doodgeschoten in de VS die voor de verkeerde deur stond - https://nos.nl/l/2589678
of er veel stapjes met maar 1 stukje zijnquote:
Valt meequote:Op zaterdag 8 november 2025 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, koekoek.. en dan komen ze er misschien nog mee weg..
[..]
of er veel stapjes met maar 1 stukje zijnen dat je wellicht daardoor zo snel door de zakjes gaat
ahaquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt meewel relatief kleine zakjes soms en ik vind het een leuke set om te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |