Niet als je 'm per ongeluk tegen een lantaarnpaal parkeert. Of er niet fatsoenlijk mee achteruit kunt rijdenquote:
"hebben ze weer vrouwen bij de brandweer aangenomen"quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet als je 'm per ongeluk tegen een lantaarnpaal parkeert. Of er niet fatsoenlijk mee achteruit kunt rijden
Ja was nu al zo. Het ging zo vanochtend:quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"hebben ze weer vrouwen bij de brandweer aangenomen"
Gelijk heel de meldkamer overbelastquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was nu al zo. Het ging zo vanochtend:
Team 1:
Jantje Heinrich
Pietje Reto
Mike Michi
Chauffeusse: Kwiwi
De mannen: "Oh god..."
Maar heb zonder schade gereden. Volgens mij. Heel spoor van vernieling achtergelaten ondertussen
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
Tussentijdse foto's van mijn LEGO set.geinig, al leuke/aparte bouwdingen gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ook nog met spoed moet rijden is het sowieso al helemaal anders.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was nu al zo. Het ging zo vanochtend:
Team 1:
Jantje Heinrich
Pietje Reto
Mike Michi
Chauffeusse: Kwiwi
De mannen: "Oh god..."
Maar heb zonder schade gereden. Volgens mij. Heel spoor van vernieling achtergelaten ondertussen
Ja en mensen reageren soms best vaak ook totaal niet zoals je verwacht, en gaan ineens hele rare manoeuvres maken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ook nog met spoed moet rijden is het sowieso al helemaal anders.
Ja, maar er is verschil tussen bakwagen en trekker met oplegger toch? Beide lijkt me wel leuk om te leren, maar ik ben niet een heel goede chauffeur denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dan wel gewoon lessen in een normale vrachtwagen (en ook al die, soms onnodige in dit geval, theorie leren). Maar kan het eens navragen, want op zich vond ik het wel leuk om zo door het verkeer te crossen
politici in nederland zijn we ook al zatquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er echt geen ander nieuws dat we schreeuwende mensen in de VS hier in het journaal gaan tonen.
Bedacht ineens dat ik dan ook een bakwagen met grote aanhanger moet kunnen rijden. Nee vergeet het maar, kan al niet met een kleine aanhanger achteruit rijdenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar er is verschil tussen bakwagen en trekker met oplegger toch? Beide lijkt me wel leuk om te leren, maar ik ben niet een heel goede chauffeur denk ik
Als ik alle tijd van de wereld heb dan lukt het nog wel, niet onder tijdsdruk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedacht ineens dat ik dan ook een bakwagen met grote aanhanger moet kunnen rijden. Nee vergeet het maar, kan al niet met een kleine aanhanger achteruit rijdenSommige mensen zijn daar een natuurtalent in, ik totaal niet
Vind ik al heel wat. Ook met alle tijd lukt het me niet volgens mij. Heb het idee dat een aanhanger bij achteruit rijden elk stuurfoutje enorm uitvergrootquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik alle tijd van de wereld heb dan lukt het nog wel, niet onder tijdsdruk.
Nee, met aanhanger ben ik ook geen held inquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedacht ineens dat ik dan ook een bakwagen met grote aanhanger moet kunnen rijden. Nee vergeet het maar, kan al niet met een kleine aanhanger achteruit rijdenSommige mensen zijn daar een natuurtalent in, ik totaal niet
Ik heb de overhemden in de droger zitten. Over 20 minuten mag ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zuurvlees is aan het marineren. Nu kan ik langzaam richting bed
Op zich word je daar wel goed bij geholpen. Na elke inzet is er een nabespreking, waarin ook wordt gesproken over dingen die eventueel niet leuk waren om mee te maken. Maar goed, de ene is van nature ook beter in daarmee omgaan dan een ander. Vandaag vertelde een collega uit een andere gemeente dat hij bij een brand van een woonhuis 2 verkoolde mensen had gevonden. Maak je liever gewoon niet mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet ook niet of ik zo geschikt zou zijn om bij hulpdiensten te werken. Dan loop je op een gegeven moment ook tegen dingen aan die je liever niet ziet of meemaakt.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zuurvlees is aan het marineren. Nu kan ik langzaam richting bed
Dat is eigenlijk ook zo. Het moet echt in je zitten volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik al heel wat. Ook met alle tijd lukt het me niet volgens mij. Heb het idee dat een aanhanger bij achteruit rijden elk stuurfoutje enorm uitvergroot
Als je niet meer de eerste bentquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:38 schreef Donna het volgende:
Wanneer ben je niet meer de paria van de buurt met de kerstlampjes?
In theorie ben ik dat nooit want er woont iemand die heeft altijd lampjes. Knalblauwe ook nog.quote:
Nee, zijn ook genoeg heftige situaties te bedenken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich word je daar wel goed bij geholpen. Na elke inzet is er een nabespreking, waarin ook wordt gesproken over dingen die eventueel niet leuk waren om mee te maken. Maar goed, de ene is van nature ook beter in daarmee omgaan dan een ander. Vandaag vertelde een collega uit een andere gemeente dat hij bij een brand van een woonhuis 2 verkoolde mensen had gevonden. Maak je liever gewoon niet mee natuurlijk.
Nou mooi. Dan telt die dus niet meequote:Op zaterdag 8 november 2025 20:40 schreef Donna het volgende:
[..]
In theorie ben ik dat nooit want er woont iemand die heeft altijd lampjes. Knalblauwe ook nog.
Mijn buurman ook, werkt nu in de IT ipv op straat bij de politie. Maar die zitten ook vaak de godganse dag in moeilijke situaties.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zijn ook genoeg heftige situaties te bedenken.
Goede bekende van mij heeft jarenlang bij de politie gewerkt. Die is uiteindelijk iets anders gaan doen omdat hij sommige ellende gewoon niet van zich af kon schudden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |