abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 16:13:31 #26
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_219222578
Norbert Riberolle is ook een rubriek.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_219222580
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 15:45 schreef DiegoFuser het volgende:
Brand is echt rotslecht.
Nou ja, het was duidelijk dat ze een na beste was, dan doet het ook minder zeer.
pi_219222584
Totale malaise bij de Belgen
pi_219222592
Riberolle staat echt op standje Van Brienenoord.
The owls are not what they seem
pi_219222593
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Norbert Riberolle is ook een rubriek.
Samen met Fem en Verdonschot een goede praatgroep _O-
  zaterdag 8 november 2025 @ 16:16:32 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219222605
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Riberolle staat echt op standje Van Brienenoord.
Vooraf hadden ze het nog over een medaille voor haar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_219228321
Wel leuk dat het allemaal best onvoorspelbaar is.

Wanneer gaat Puck het veld weer in eigenlijk? Dit jaar ligt de titel wel voor het oprapen.
pi_219228616
Als Fem weer wereldkampioen wordt dit jaar gaan er dingen gegooid worden
Jack does it in real time...
  zondag 9 november 2025 @ 10:32:58 #34
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_219228641
quote:
9s.gif Op zondag 9 november 2025 10:29 schreef DeeBee het volgende:
Als Fem weer wereldkampioen wordt dit jaar gaan er dingen gegooid worden
Die heeft zichzelf tegen februari toch allang onder een trein gegooid?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_219228677
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:32 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Brienenoorded

Ben vooral benieuwd of de ploeg dat halfslachtige gedoe pikt, want daar wordt je na een tijdje toch ook gek van lijkt mij. Het probleem was echter dat wanneer ze een 'goed' weekend heeft, ze de rest op 3 minuten rijdt.

Al lijkt nu gewoon basis qua training te missen, omdat ze het allemaal als een part-timer aanpakt, dus die vlieger gaat dit seizoen denk ik niet meer op.
pi_219228692
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:32 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Nounounounou
U MAD?
pi_219228872
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel leuk dat het allemaal best onvoorspelbaar is.

Wanneer gaat Puck het veld weer in eigenlijk? Dit jaar ligt de titel wel voor het oprapen.

In Namen dus blijkbaar, 14 december. Direct schuinekantgenot.

Maar een blik op haar Strava leert ook dat Puck momenteel op wintersport is. Die lijkt nog niet echt werk te maken van het crossseizoen.
  zondag 9 november 2025 @ 11:14:31 #38
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_219228882
Bruyere Joumard stond stil bij de start, dus we hebben een kopgroep met mede-topfavoriet Lejeune, Heeren, Grigolini en Pezzo Rosola.
pi_219228885
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 11:13 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
In Namen dus blijkbaar, 14 december. Schuinekantgenot.

Maar een blik op haar Strava leert ook dat Puck momenteel op wintersport is. Die lijkt nog niet echt werk te maken van het crossseizoen.
PuckGodin draaide al een paar maandjes vierkant, dus een paar weken snowboarden lijkt mij een uitstekend plan
  zondag 9 november 2025 @ 11:33:13 #40
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_219229023
Grigolini is solo.
pi_219229038
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Brienenoorded

Ben vooral benieuwd of de ploeg dat halfslachtige gedoe pikt, want daar wordt je na een tijdje toch ook gek van lijkt mij. Het probleem was echter dat wanneer ze een 'goed' weekend heeft, ze de rest op 3 minuten rijdt.

Al lijkt nu gewoon basis qua training te missen, omdat ze het allemaal als een part-timer aanpakt, dus die vlieger gaat dit seizoen denk ik niet meer op.
Ze heeft nog 2 jaar contract. Het zou mij niet verbazen als ze al voor het einde van het contract weg is want wat moet Visma nog met haar nu ze niet meer op de weg rijdt. En dan komen de mentale problemen daar nog waar waardoor je ook geen zekerheid meer hebt op heel veel overwinningen en een wereldtitel.

Voor Jumbo was het crossen nog interessant voor de naamsbekendheid, vooral in Vlaanderen. Voor Visma en PON is de sponsorwaarde van de cross er veel minder.
pi_219229536
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:35 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ze heeft nog 2 jaar contract. Het zou mij niet verbazen als ze al voor het einde van het contract weg is want wat moet Visma nog met haar nu ze niet meer op de weg rijdt. En dan komen de mentale problemen daar nog waar waardoor je ook geen zekerheid meer hebt op heel veel overwinningen en een wereldtitel.

Voor Jumbo was het crossen nog interessant voor de naamsbekendheid, vooral in Vlaanderen. Voor Visma en PON is de sponsorwaarde van de cross er veel minder.
Visma is in de basis natuurlijk een wegploeg. Ze hebben er niet zo veel problemen mee als hun renners af en toe een uitstapje maken naar de cross/baan/gravel, maar ze verwachten wel dat hun hoofddoelen op de weg liggen.

En dan heb je dus zo'n van Empel die met een langdurig miljoenencontract is binnengehaald als toekomstig kopvrouw voor de weg, maar vervolgens besluit dat ze er geen zin meer in heeft en alleen nog wil crossen. Waar ze vervolgens alsnog dezelfde meltdowns heeft.

Nee, ik kan me goed voorstellen dat de ploeg er wel klaar mee is. Het is alle tijd, energie en geld die ze erin stoppen echt niet waard op deze manier.
pi_219230065
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2025 12:26 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Visma is in de basis natuurlijk een wegploeg. Ze hebben er niet zo veel problemen mee als hun renners af en toe een uitstapje maken naar de cross/baan/gravel, maar ze verwachten wel dat hun hoofddoelen op de weg liggen.

En dan heb je dus zo'n van Empel die met een langdurig miljoenencontract is binnengehaald als toekomstig kopvrouw voor de weg, maar vervolgens besluit dat ze er geen zin meer in heeft en alleen nog wil crossen. Waar ze vervolgens alsnog dezelfde meltdowns heeft.

Nee, ik kan me goed voorstellen dat de ploeg er wel klaar mee is. Het is alle tijd, energie en geld die ze erin stoppen echt niet waard op deze manier.
Ze zullen toch het contract grotendeels uit moeten betalen want als Van Empel al een andere ploeg vindt om te crossen dan zal dat tegen een andere vergoeding zijn. Op zich kan het best een aardig project zijn voor de Roodhooftjes en als je haar aan de praat krijgt dan zit je voor de komende jaren gebeiteld. Vraag is alleen of dat goed gaat samen met de rest van de kern daar.

Anders is alleen Nys nog een optie. Die zullen toch ook nadenken over de opvolging van Brand.

Alles hangt af of ze iets anders wil en van het afkopen van het contract. Kan ook zo maar opeens pensioen worden.
pi_219230310
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:20 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ze zullen toch het contract grotendeels uit moeten betalen want als Van Empel al een andere ploeg vindt om te crossen dan zal dat tegen een andere vergoeding zijn. Op zich kan het best een aardig project zijn voor de Roodhooftjes en als je haar aan de praat krijgt dan zit je voor de komende jaren gebeiteld. Vraag is alleen of dat goed gaat samen met de rest van de kern daar.

Anders is alleen Nys nog een optie. Die zullen toch ook nadenken over de opvolging van Brand.

Alles hangt af of ze iets anders wil en van het afkopen van het contract. Kan ook zo maar opeens pensioen worden.
Juist een terugkeer bij de altijd onverstaanbare Mettepenningen ligt dan toch het meest voor de hand? Daar werd ze voor het eerst wereldkampioen en met het naderende definitief einde tijdperk Crosskabouter is daar ook weer budget vrij.

Overigens denk ik dat ze gewoon bij Visma blijft en anders stopt.
pi_219230593
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 15:37 schreef Idisrom het volgende:
Reed Leonie Bentveld bij de jeugd?
Ja, dus. w/
  zondag 9 november 2025 @ 14:42:53 #46
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_219230673
Jeroen en Thijs (NPO1) zijn live.
  zondag 9 november 2025 @ 14:49:05 #47
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219230717
Drankrijder en de Pol live
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 9 november 2025 @ 14:49:35 #48
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_219230722
Fucking hell, wat een haarlijn.
  zondag 9 november 2025 @ 14:50:18 #49
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_219230730
Dit is ook niet echt een hoofd wat ik me bij de naam Jeroen Koster had ingebeeld.
pi_219230739
Menno wel met een serieus verschil gewonnen.

En Shanyl De Schoesitter weer een fantastische gangbare Vlaamse naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')