Het is te proberen waard.quote:Op maandag 10 november 2025 23:39 schreef PicoMMP het volgende:
Bizar dat Ajax Overmars heeft benaderd. Ik vind hier iets van.
quote:Hans van der Zee is kritisch op het beleid van technisch directeur Alex Kroes (NOS)
"Op 15 juli maakte Jordan Henderson bekend dat hij zou vertrekken, dan heb je zeven weken om een ervaren "nummer 6" te halen. Christian Eriksen bood zich aan en kon je zo transfervrij halen. Daley Blind had een clausule van een half miljoen euro. Die werden allebei niet gehaald, maar zo aan de kant gezet. En wat komt er? Een reserve van Liverpool, James McConnell."
Niet echt, gelukkig geeft hij zelf ook al aangeven dat Ajax een gepasseerd station is.quote:
Onze bondcoach gaat stoppen na het WK, ik zou dit serieus wel willen zien.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet echt, gelukkig geeft hij zelf ook al aangeven dat Ajax een gepasseerd station is.
Die zijn contract is niet verlengd door Beuker Kroes. Stukje rancune. Mag je als NOS best wel wat kritischer op zijn voordat je iemand met die geschiedenis laat leeglopen.quote:
vet dom ja.quote:Op dinsdag 11 november 2025 02:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zou echt vet zijn als ze dit 'aandurven'.
Eriksen had ik best willen zien komen, maar is geen 6. Blind kon in de vorige periode het tempo al niet aan.quote:
Het is vooral bizar dat ze - op aandringen van Heitinga - maar voor de 20-jarige knul hebben gekozen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eriksen had ik best willen zien komen, maar is geen 6. Blind kon in de vorige periode het tempo al niet aan.
en die gehuurd hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is vooral bizar dat ze - op aandringen van Heitinga - maar voor de 20-jarige knul hebben gekozen.
Oh hij had gisteren nog meer leuke quotes op Radio1 :quote:
Ik weet niet of dit klopt. Waarom wil je die jongen halen en dan vervolgens niet opstellen. Dat ventje heeft totaal 30 minuten gespeeld.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is vooral bizar dat ze - op aandringen van Heitinga - maar voor de 20-jarige knul hebben gekozen.
en die we vervolgens niet opstellenquote:
Gaan we nooit achter komen he. Maar ik had het wel willen zien. Kan me niet voorstellen dat we met die 2 het slechter hadden gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik snap zijn punt maar dan vervolgens komen aanzetten met eriksen en blind is echt teringdom.
mwaw. Eriksen is sowieso geen 6 en blind kan het niet meer belopen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaan we nooit achter komen he. Maar ik had het wel willen zien. Kan me niet voorstellen dat we met die 2 het slechter hadden gedaan.
Die hadden ook vast contributie willen gaan betalen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaan we nooit achter komen he. Maar ik had het wel willen zien. Kan me niet voorstellen dat we met die 2 het slechter hadden gedaan.
- Ikatura is 1m88 langer dan gemiddeld., Rosa 1m77 (dat is aan de kortere kant)quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Oh hij had gisteren nog meer leuke quotes op Radio1 :
- te kleine verdedigers aankopen zodat je bij corners en vrije trappen steeds in problemen komt
- creatieve spelers aantrekken die niet nodig waren
- waarom verlengen met Berghius die afliep en zwak speelde
- Kroes die niks met de scouts besprak en geen rapporten beoordeelde
- nu alweer een trainer willen zoeken terwijl je eigenlijk een TD nodig hebt die die trainer zou moeten aanstellen
Jep, altijd al geroepen. Ze zijn er in Engeland ook langzaam aan het achter komen. Blijf aub weg bij Ajax, Arne.quote:Op maandag 10 november 2025 19:18 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Slot begint ook aardig door de mand te vallen..
klopt, en ik was ook een fan van Ko nav zijn wedstrijden voor Gladbach en Schalke. Maar dan moet Sjon m wel opstellen .quote:- Ikatura is 1m88 langer dan gemiddeld
Wat Eriksen betreft, die heeft bij Wolfsburg zeven wedstrijden meegedaan: 3 invalbeurten omdat hij geen volledige wedstrijd aankon en vier keer in de basis, maar wel na driekwart gewisseld. Eén assist geloof ik, maar heel lekker draaide het daar nu ook niet.quote:Gaan we nooit achter komen he. Maar ik had het wel willen zien.
Grote puinhoop.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel leuk dat het al jaren hommeles is tussen allerlei lagen in de organisatie. De scouts werden aantal jaar geleden al niet gehoord. Farioli ging ook zn eigen weg. Onder Kelvin de Lang zou het anders moeten zijn; was nog een leuke docu daarover maar dat lijkt dus dan meer gericht te zijn op jeugd en niet op senioren (ach ach ach).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |