Niet meer binnen gekomen of ook nooit meer gezien?quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:22 schreef Queller het volgende:
Half '22 hebben we bij onze (wiite) buitenpoes de oortjes laten verwijderen. Haar oortjes verbrandden steeds en dat is pijnlijk en op termijn gevaarlijk bovendien. Ze moest drie weken binnen blijven om te herstellen. Daarna is ze naar buiten gegaan en niet meer binnen gekomen. Gewoon niet meer. Vanavond zat ze ineens voor de deur en nu zit ze binnen voor het raam
quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier was t ook weer bal met de verstopte rioolbuis.KakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest t ff kwijt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Leukquote:Op zaterdag 8 november 2025 08:54 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Gisteravond heb ik vier potten zuurkool voorbereid.
• Kruidenzuurkool van witte kool
• Kerriezuurkool van witte kool
• Zuurkool van gemengde witte en rode kool
• Zuurkool van rode kool
Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
oow niet letterlijkquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier was t ook weer bal met de verstopte rioolbuis.
Uhu als je zo'n huis hebt wil je natuurlijk naar energieklasse A en een teruglever overschot wat in batterijlen kan. Moet je geen tochtig garagedak hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:34 schreef Blues het volgende:
Nu gaat het buurhuis van 6 1,4 miljoen een geheel nieuw dak op de aanpandige (noem je dat zo?) garage krijgen.
Aan onze kant. Booooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr schraaaaaaaaaaaaap timmmmmerrrrrrrrrrrrrrrrr vanaf 's ochtends vroegal weken dus.
Vooral voor hem natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:blues en Gwat een ellende dit.
NIMBYquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:35 schreef fietsie het volgende:
Uhu als je zo'n huis hebt wil je natuurlijk naar energieklasse A en een teruglever overschot wat in batterijlen kan. Moet je geen tochtig garagedak hebben
Hele stomme vraag misschien maar zou het gordelroos kunnen zijn? Ik heb jaren geleden gedacht dat ik gekneusde ribben had (verkouden en enorm hoesten) niet naar de dokter gegaan natuurlijk want die kan er toch niets aan doen. Toen moest ik er voor iets anders zijn en ontdekten ze de gordelroos (op mijn rug dus nooit gezien)quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Vooral voor hem natuurlijk.Al 2 jaar bijna. Gek*t. Maar 'het is wat het is'.
Intussen mag ik na weken vanalles proberen eindelijk een paar foto's maken van mijn r. ribbs. Het wordt nu echt vervelend en niks helpt aan pijnstilling, oefeningen en zuks. Weet niet meer hoe ik moet liggen ook 's nachts en met dingen doen/poetsen.
Wat zou het toch kúnnen zijn
Ook op onderzochtquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hele stomme vraag misschien maar zou het gordelroos kunnen zijn? Ik heb jaren geleden gedacht dat ik gekneusde ribben had (verkouden en enorm hoesten) niet naar de dokter gegaan natuurlijk want die kan er toch niets aan doen. Toen moest ik er voor iets anders zijn en ontdekten ze de gordelroos (op mijn rug dus nooit gezien)
Je geeft zelf al het antwoordquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:37 schreef Blues het volgende:
Wat zou het toch kúnnen zijn
Ouwe lijven![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |