Ach, je tante van de volmacht?quote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef sigme het volgende:
Mijn tantetje appte gister dat ze Alzheimer heeft.
Afgeknipte ledematenquote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij ook van die dikke koffers op je BMW @:fietsie
[ afbeelding ]
Ja, die.quote:
Ik heb alleen met die ouwe mannen gezien.quote:Op zondag 9 november 2025 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wilde zien of de nieuwe overheidscampagne het topic al had bereikt (tegen beter weten in natuurlijk) maar jullie waren de mannen al weer voor![]()
Overigens vind ik die campagne ook weer compleet kut uitgevoerd. Ik heb 2 spotjes gezien, die met die ouwe mannen in het cafe en die met die jonge jongens op een tribune ofzo. Alle dooddoeners die ook niet helpend zijn kwamen voorbij
quote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef sigme het volgende:
editquote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef sigme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Barreltje op 09-11-2025 22:16:58 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef sigme het volgende:
Achquote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef sigme het volgende:
Gotsammequote:Op zondag 9 november 2025 21:49 schreef sigme het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2025 22:08 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wist ik nietquote:Op zondag 9 november 2025 22:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Je kan haar naar binnen trekken met drop
quote:Op zondag 9 november 2025 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verdorie, nu moet ik janken. Zat ook wel een beetje dwars al. Toch stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |