Dat doen ze op de A7 nu ook hoor; even door de kofferbak rommelenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:12 schreef derLudolf het volgende:
Gecontroleerd door de KMar vanavondEcht van de weg gehaald, ID laten zien en toen gingen ze echt even zoeken.
De Bundespolizei heeft me nog nooit iets gevraagd.
De vorige keer deed ik m'n raampje open, groette met "Moin" (lokale groet) en enige reactie was "Gute Reis"
Ze stonden nu "overal" zei hij inderdaad. Had de hoedenplank er niet in zitten en achterbank plat, dus allicht hebben ze de kettingzaag wel zien liggen. Geen vragen gehadquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat doen ze op de A7 nu ook hoor; even door de kofferbak rommelen
Op de lichtkrant staat Stop Politie. Maar het was KMar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:38 schreef flipsen het volgende:
Ja maar was het nou politie of Kmar? Da´s nogal een verschil he...
Ik kwam met goed 170 op Bunde aan, op de motor. In m'n (dan best trillende spiegeltje) 1 koplamp snel naderend....quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op de lichtkrant staat Stop Politie. Maar het was KMar.
Laat die zescilinder maar werken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kwam met goed 170 op Bunde aan, op de motor. In m'n (dan best trillende spiegeltje) 1 koplamp snel naderend....
Die moet echt zijn BMW tot het rood hebben opengedraaid
Nee was een 1250 GS. Die is niet heel veel sneller dan mijn 1200quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laat die zescilinder maar werken.
Oh ik dacht dat ze 1800's haddenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee was een 1250 GS. Die is niet heel veel sneller dan mijn 1200
Die hebben wel 1600's, maar voor grenscontroles zetten ze boxers in; veel stabieler in het 'volgen' werkquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze 1800's hadden
quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:22 schreef Queller het volgende:
Half '22 hebben we bij onze (wiite) buitenpoes de oortjes laten verwijderen. Haar oortjes verbrandden steeds en dat is pijnlijk en op termijn gevaarlijk bovendien. Ze moest drie weken binnen blijven om te herstellen. Daarna is ze naar buiten gegaan en niet meer binnen gekomen. Gewoon niet meer. Vanavond zat ze ineens voor de deur en nu zit ze binnen voor het raam
Hier was t ook weer bal met de verstopte rioolbuis.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:29 schreef fietsie het volgende:
Top vrijdagavond: gootsteenrioolbuis (dus niet de sifon, maar verderop) ontstoppen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest t ff kwijt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier was t ook weer bal met de verstopte rioolbuis.😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest t ff kwijt.
[..]
Hier was t ook weer bal met de verstopte rioolbuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest t ff kwijt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
[..]
Hier was t ook weer bal met de verstopte rioolbuis.JakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest t ff kwijt.![]()
Ja, echt leuk. Maar die oortjes zijn drama. Het is een (getraumatiseerd) opvangpoesje. Ze is al 10 jaar bij ons. De eerste jaren was ze nog wel eens binnen, maar dat was al snel over. Ze is gewoon liever buiten. Dus maken we het haar daar comfortabel.quote:
Echt bizar. Maar nu vragen we ons af wat we ermee moeten. We hebben er 5 binnen, maar nu dus 6. De twee jonge katers waren zo enthousiast dat er meteen mot in de keet was. Die zitten dus nu samen op de gang. Boos te wezen. Keesje weer naar buiten jagen is zieliger dan de knullen een nachtje op de gang. Maar misschien wil ze zo ook wel weer graag naar buiten. We gaan het meemaken!quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw @:queller Dan geloof je toch je eigen ogen niet
Wat geweldig
Poezenquote:Op zaterdag 8 november 2025 00:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, echt leuk. Maar die oortjes zijn drama. Het is een (getraumatiseerd) opvangpoesje. Ze is al 10 jaar bij ons. De eerste jaren was ze nog wel eens binnen, maar dat was al snel over. Ze is gewoon liever buiten. Dus maken we het haar daar comfortabel.
Inmiddels heeft ze overigens een vriendje. Een erg vriendelijke zwerfkater. Hij heeft er jaren over gedaan om haar hart te veroveren. Zo schattig. Ze wonen samen onder onze partytent, waar ze allebei een eigen huisje hebben. Ze eten samen (hij wacht altijd tot ze klaar is en gaat dan pas eten). Ze heten Keesje en Koosje![]()
[..]
Echt bizar. Maar nu vragen we ons af wat we ermee moeten. We hebben er 5 binnen, maar nu dus 6. De twee jonge katers waren zo enthousiast dat er meteen mot in de keet was. Die zitten dus nu samen op de gang. Boos te wezen. Keesje weer naar buiten jagen is zieliger dan de knullen een nachtje op de gang. Maar misschien wil ze zo ook wel weer graag naar buiten. We gaan het meemaken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |